Preventieve cerclage

Discussie in 'Prematuur' gestart door Islah, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.029
    3.841
    113
    Vrouw
    Thuis
    Over die abortus die per ongeluk ging, wat een nachtmerrie lijkt me dat. 4 maanden zwanger is toch al rond de 17 weken? Ga je naar het ziekenhuis om een vroeggeboorte te voorkomen, veroorzaken ze er daar één!

Ikzelf heb toen met mijn dochter* ook meegemaakt dat je moet blijven opletten, hoewel de fout niet zo heftig was. Ik kreeg de eerste dag en nacht nog weeënremmers, toen de nachtverpleegkundige kwam wilde ze die in ene vaginaal toedienen, toen wist ik haar gelukkig te corrigeren dat het rectaal moest zijn, maar vertrouwen geeft zoiets niet.

2. mamavansam2010

mamavansam2010 Actief lid

10 okt 2010
    469
    0
    16
    Noord-Brabant
    Waarschijnlijk ben ik er te laat mee en lees je dit niet meer, maar mamavan3boefjes: heel veel succes vandaag! Ik denk aan je.
    Hopelijk heb je jullie kleintje vandaag nog in je armen!

3. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    hoi

spannend vandaag bevalt mss iem van ons, denk dak even erg aant meeleven ben dan dat ik bij mezelf zou doen.

ben toch maar al te blij dat ik dit forum gevonden heb

weet effe niet wie: maar ik heb wel die lage schopjes maar men meisje ligt al van week 20 met hoofdje naar beneden, maar niet ingedaald en drukt nergens tegen aan ( heb dit gevraagd de donderdag)

deze middag bij meter eten, ouders zijn wandelen en voor me alleen koken doe ik niet zo graag, en kan ook niet afwassen he (is wa te lang staan) mijne hond was al goed aant bassen zonder haar mogen ze niet vertrekken om te gaan wandelen :) is met wandelclub dus zijn vele hondjes en vind ze wel leuk, alleen heeft ze een vieze smaak qua mannelijke hondjes

hoe gaat het met iedereen?????

gr

4. Tijm

Tijm Actief lid

23 jan 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    mamavan3boefjes, succes!!!! Ben heel benieuwd hoe het allemaal is gegaan!

Rox, ik hoop met je mee dat je baby het niet heeft!! Fijn dat je zwangerschap verder heel goed gaat.

Hoe is het met Claire en Tantetietie? Voor beiden (begint) het einde toch ook in zicht te komen.

Jente, wat dat betreft zijn die kindjes echt zo super lenig. Die van mij heeft ook geregeld (bleek op de echo's) zijn voeten naast zijn oren. Dus kan best al met hoofdje naar beneden liggen, maar alsnog de trapjes daarvan voelen. Ik voel aan de hik hoe babe ligt (draait nog volop), want uit al die bobbels die uit mijn buik steken word ik vaak niet wijs.

Hier vooral moe...slapen gaat steeds slechter en komt er nóg minder uit m'n handen. Ach...nog maar even.

5. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    tijm: die bobbels vind ik grappig , eerste keerd ak da zag was effe verschieten

zech effe over schiommelinfectie: ik heb zo die zalf die je drie dagen moet gebruiken, dus gistere avond laatste keer, maar volgens mij is het nog ni over

6. leila82

leila82 Actief lid

22 apr 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Rox, Mijn dochtertje lag ook in stuit en heeft zich met 33 bedacht en is goed gaan liggen.
    Hoop voor je dat het nog gaat gebeuren.

@Jente, Wat vervelend dat het nog niet weg is.
    Misschien heb je een zwaardere kuur nodig.

Hoe zou het met Mammavan3boefjes zijn nu?
    Zou ze al liggen puffen?
    Vind het echt heel spannend.

7. Tijm

Tijm Actief lid

23 jan 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jente, die bobbels vind ik ook grappig (hoewel...soms doet t een beetje pijn), maar snap niet altijd wat nou de billetjes zijn of hoofdje. Voetjes kan ik ondertussen wel onderscheiden, want dat is een klein bobbeltje, meestal aan de zijkant.

Ohw, ben ook zo benieuwd hoe het met mamavan3boefjes is, kom zo nu en dan ook ff spieken.

8. Gummibeertje

Gummibeertje Bekend lid

11 apr 2011
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe bedoel ge dat uw hondje een 'vieze smaak heeft qua mannelijke honden' ? Hoe kan dat nu ? :p :p

Rox, thanks voor de uitleg ! Ik ben mee ! Ik duim zéér hard mee !

Wanneer hebben jullie voor de eerste keer de bobbels gezien ? Ik voel hem/haar (m'n gevoel zegt een meisje) al sinds week 10 af en toe en nu sinds een paar dagen bijna elke dag. Geeft toch elke keer weer geruststelling dat er vanbinnen nog leven zit.

9. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    hoi

die boobels wanneer juist weet ik niet meer maar ik weet wel op 24 w en 1 d had ik die test in leuven en toen ik zat te wachte zag je haar echt heel hevig stampe, dus vanaf toen al zeker

mijn hondje is ne cavalier ( opgevoed as princesje) en ze was aant kussen met mijn nonkel zijn hond ne beagle. ik vind da niet echt goede smaak hebben :)

10. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Die bobbels heb ik ook al een aantal weken! Kan nog niet precies zeggen of het nu hoofd of lijfje is ;)

11. Gummibeertje

Gummibeertje Bekend lid

11 apr 2011
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    nen beagle...hoe dúrf ze :D:D:D:D
    Zo'n schattig beestje pertang :p

12. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    ieder zijn smaak van honden he :) och ik vind alle honden wel leuk

13. mamavan3boefjes

mamavan3boefjes Actief lid

22 jan 2011
    115
    0
    0
    Ha meiden,

Nog geen gepuf hoor hier :(.
    Cerclage ging er vrij makkelijk uit vanmorgen, was pijnlijk maar dat kan ook meer door de stress en alles komen. Door het gerommel na even geduld harde buiken om de 2 minuten. Na 2 uur nog geen ontsluiting, dus weer naar huis en afwachten afwachten afwachten.
    Op de terugweg ons meiske opgehaald, had vannacht bij opa en oma geslapen en op het gemakje thuis gegeten.
    Het zou zo'n opluchting geweest zijn als die kleine er nu geweest zou zijn, maar hij/zij vermaakt zich nog prima geloof ik :).
    Ga zo maar soep maken en mijzelf een beetje bezig houden om de tijd vandaag door te komen (keuken soppen enzo ;))

14. MamaMaya

MamaMaya Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.104
    29
    48
    Klinkt heel bekend in de oren. Eerst alles doen om zover te komen, en dan wil het er nie uit :D

Succes straks met de bevalling alvast... ;)

15. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    zolang het kindje er nog goed zit is ook belangrijk he . en wie weet over paar dagen kan je gaan puffen.

wak me afvroeg cerclage eruit halen op zondag doenz e dat dan??? zo in een weekend

gr

16. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Wat spannend zeg!!

17. Gummibeertje

Gummibeertje Bekend lid

11 apr 2011
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amai ni spannend !
    Mijn keuken mag je ook altijd soppen als je denkt dat dat misschien de zaken versnelt ;)
    Alles voor het goede doel.....hihihi :)

18. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.029
    3.841
    113
    Vrouw
    Thuis
    Spannend! Hopelijk ga je snel bevallen.

Gefeliciteerd met de 37 weken mijlpaal.

19. mamavan3boefjes

mamavan3boefjes Actief lid

22 jan 2011
    115
    0
    0
    thanks voor jullie berichtjes.
    Jente, geloof niet dat ze dat voor iedere patient zijn, maar mijn gyn wil hem er met 37 wkn uithalen en was vrij vandaag. Hij is speciaal voor mij naar het zkh gekomen lief he! Da's dan nog een voordeel om personeel te zijn ;)

20. leila82

leila82 Actief lid

22 apr 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Gummibeertje wat ben je toch ontzettend attent:D

Ik wil mijn keuken ook wel voor je opofferen hoor Mammavan3boefjes.
    Geheel onzelfbaatzuchting!!
    Wij zijn er voor je:p

Het zou best nog een tijdje kunnen duren voor het kindje zich aandiend.
    Hoop dat je van de laatste dagen wat kunt genieten

Deel Deze Pagina