Ben gisteren even op pad geweest.. hooguit 5 winkels maar het in en uit de auto stappen! Heel veel harde buiken gehad gisteravond en vanacht! Mijn meisje had een nieuwe jurk nodig voor schoolfeest! Als topper vanmiddag ook nog mijn weeenremmers vergeten dus nu is het helemaal mis! Ga lekker naar bed! BAH @Mamavan3boefjes, ontzettend spannend! Zet hem op he!
Mamavan3boefjes, wat spannend allemaal, ik keek even snel om je succes te wensen voor morgen maar hij is er dus vanmorgen uitgehaald?! Heel spannend!! Veel succes!! Voor de rest, hoop tot snel
Alles voor het goede doel eh Leila . Ik ben eventueel bereid om zelfs andere vloeren in het huis aan te bieden Aicha, heeft je nachtrust ook effectieve rust gebracht ? Celle, kom je hier soms nog eens piepen ? Hoe is het met je ?
Mamavan3boefjes, wat spannend allemaal! En wat super van je gynaecoloog dat hij voor jou terug is gekomen. Zo te horen ben je daar echt in goede handen. Zet 'm op he als het zover is!!
Bedoel je voor de sier of voor extra steun? Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar! Ik vroeg me een tijdje geleden namelijk ook al af of buikbanden die steun bieden ook meer rust geven aan je buik wanneer je een cerclage hebt. Buikbanden voor de sier daar ben ik persoonlijk niet zo van..
Voor extra steun. Ging er bij de zwangerschap van de tweeling net achter vragen toen het allemaal fout liep, dus heb werkelijk geen idee wat juist de voordelen zijn. Allee, zeker in ons geval dan.
@ gummibeertje! Ja ik kom nog geregeld meelezen maar aangezien ik geen cerclage heb of zal krijgen, kan ik niet echt meepraten... Vind het wel fantastisch hoe ver jullie allemaal al zijn! Hier bijna 12 weken en dat heeft al zolang geduurd Groetjes!!!
hoi celle leuk van je 12 weken, af of optellen kan lang duren he die buikbanden geen idee, heb dat vorige zwangerschap eens opgezocht en je leest voor en nadelen hier blaasontsteking ben net effe langs huisarts geweest, mss dat ontsteking van mijn vagina dus ook nog mee kan komen door blaasontsteking, nog maar pilletjes bij, heb in heel mijn leven nog nooit zoveel geslikt. vraagje aan dames die even ver of verder zitten: kan dat dak mijn meisje minder voel bewegen en minder harde stampen??? huisarts zei dat dit kon doordat ze groeter word en dan minder plaats heeft. ik voel ze nog maar stampe doen geen pijn meer en gisteren heb ik nog eens naar hartje geluisterd gr
Ha meiden, en dan is het ineens 16 mei en zit die kleine nog warm binnen... zo gek, net als naar een bruiloft waar je maanden naar toegeleefd/afgeteld hebt, ineens is het voorbij. Alles nog hetzelfde als gisteren, het rommelt. Jente het kan inderdaad zijn dat je die kleine af en toe minder voelt bewegen, als ze met haar rug naar jou buik toe draait waardoor ze naar achteren schopt kan het ook zijn dat je het minder voelt. Bij twijfel ALTIJD bellen naar je gyn, beter 20x te veel dan 1x te laat. Aichaatje is je buik een beetje rustiger? Zal je altijd zien, moet je een dag meer doen en dan vergeet je ook nog eens je weeënremmers... Die buikbanden, denk niet dat ze echt meehelpen bij een cerclage, maar misschien voelt het wel lekker. Na de bevalling zijn de meningen verdeeld, het voelt wel stevig, maar je buikspieren hoeven niks te doen, dus die blijven slapper.
dank je voor je uitleg dan kan het helemaal donderdag kreeg ik geen echo fotootje mee omdat ze met rug naar voor ligt en ze dus geen foto kon trekken dan kan dat de reden zijn. nu ik voel ze per uur wel eens he maar toch bedankt
Ik vind die buikbanden heel strak zitten... Buik is iets rustiger... maar nog niet zoals ik hem gehoopt had..
Ja mijn baarmoeder is overactief.. als ik rustig blijf dan mijn baarmoeder ook (meestal ) en als ik het niet doe dan gaat het vrij snel mis! Vandaar ook de 3 keer per dag weeenremmers en magnesium!
amaai nee dat heb ik niet, die magnesium neem ik ook wel moet wel niet fijn zijn he en mooi kleedje gevonden
mamavan3boefjes, wat spannend!!! Voel me nu al een tijdbommetje, laat staan jij zonder cerclage. Hoelang duurde het verwijderen. En benen in de beugels, eendenbek er in? (probeer dan maar eens te ontspannen grrrr) MamavanSam, de 30 weken!!!! Hoe voelt dat? En hoe was je controle vandaag? Tulpje, hoe is dat als een vriendin van je bevalt? Ik had het de eerste keer na het overlijden van ons dochtertje ff heel moeilijk mee. Zo'n groot verschil tussen ons gemis en het geluk van een ander. Toen ik eenmaal op kraambezoek was geweest, kon ik gelukkig wel heel erg van kindje genieten. Aichaatje, vervelend dat je zo'n last heb van je buik!! Hier trouwens geen buikbanden gedragen. Zit al heel veel en als spieren nog meer zouden verslapen door het dragen van die banden...het leek mij niet zo handig.