Preventieve cerclage

Discussie in 'Prematuur' gestart door Islah, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    hoi,

hier net politie aan de deur. zou in een straat wa verder iem tegen en auto gereden zijn en nu verdenke ze mijn auto omdak recht van voor bluts heb, alleen heb ik die al drie jaar. ook vluchtmisdrijf snachts en heb da nooit aangegeven. nu wou die me ni gelove dak die al drie jaar heb, heb haar papieren van keuring laten zien waar opstaat van blikschade en nog geloofde die me ni. da ze dan hare plan trekt he, mijn garagist kan ook zegge da die er echt al langer is as vorige week. en blijbaar waar vorige week vluchtmisdrijf was was het bij mijne ook woonde toen in die straat.

waar ze zich mee bezig houden ze gingen nog is terug komen, papa zei al da ze maar kome as ik hier ben, mogen ze direct terug vertrekken. ok controle goed, maar as ik papieren heb waar opstaat da ze er al veel langer is dan vorige week, ja stop dan met zagen he

gr

2. Gummibeertje

Gummibeertje Bekend lid

11 apr 2011
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei, das ambetant. Ik heb zo eens de politie laten komen omdat er ne snoodaard m'n eerste autooke (ne smart) met zijn trekhaak een paar meter naar achteren geduwd had om zo ook plaats in 't straat te hebben. Het lef !!!! De politie heeft toen minitieus alles staan opmeten en noteren (de grootte van dienen trekhaakbol, de grootte van mijn puntje in de nummerplaats, de afstand van de grond,....). Straf dat ze dat bij jou niet kunnen/willen, een bluts is blijkbaar zelden een goeie match !!!!

3. tulpje85

tulpje85 Actief lid

6 apr 2011
    132
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jente, het zit jou wel mee he de laatste dagen.. Gelukkig heb kan de monteur van de garage bevestigen dat je er niks mee te maken hebt.. Zou toch wat zijn... Begint je antibiotica al een beetje aan te slaan?

Mamavansam, 30 weken!! hoe gaat het nu met je en hoe was je controle vandaag? Is je meisje al omgedraaid in een voor jou fijnere houding?

Tijm, voor jou is de 32ste week ingegaan. Dat begint al ergens op te lijken :) werkt je kussentje nog steeds ??

Aichaatje, hoe is het nu met je buik? Gaat het alweer een beetje beter dan vanmorgen?

Gummibeertje, je vertelde dat je dacht dat je een meisje kreeg. Zou je van tevoren willen weten wat het wordt?

Celle, 12 weken.. de eerste mijlpaal heb je al gehad! Op naar de volgende... voel je je verder wel goed?

Gisteren na mijn laatste berichtje kregen we te horen het kindje geboren was en zijn wij gelijk naar het ziekenhuis gegaan. Vond het heel bijzonder om mijn vriendin met haar zoontje te zien. Ik heb het niet drooggehouden maar dat was meer omdat ik het zo fantastisch voor ze vond.

Vandaag merk ik dan wel dat ik het er moeilijk mee heb, het is inderdaad wel confronterend om nu te weer te beseffen wat ik moet missen. Ben net even langs geweest en cadeautje gebracht (lekker stukje rauwmelkse roquefort van de kaasboer :) en een schattig vestje van tommy hilfiger) en dat heeft me ook wel weer goed gedaan.

4. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    hoi,

ja mama zei net nog tis altijd bij julie. hoop dat er verder niks van komt papa kent er wel veel van maar die zei ook as ze verder mee gaan komt dat voor rechtbank enzo en ja ik heb echt niets gedaan ben al jaren niet meer in die straat geweest. papa denkt ook mss iem die en bluts heeft en da nu gewoon op mij steekt om zo gratis zijn auto te kunne late maken. papa gaat morgen eens naar politie bellen, alleen weet ik niet of het lokale of federale was want ze heeft haar ni voor gesteld, en ik sliep toenz e aanbelde dus ook ni aan gedacht hare naam te vrage.

antibiotica nog niet bepaald en pijn aan vagina blijft. mss dan toch dat het spadaders zijn.

tulpje kan begrijpen dat er traantjes gevloeid zijn. dat had ik as ik aan de schoolpoort stond voor mijn neefke en dan komen eerst die van 2,5 jaar naar buiten. en dan wast ook wenen en dan kwam men neefke me altijd snel zoeken .

net iets nieuw gemaakt voor te eten, mag het van men ouders niet meer maken want ze hebben beide te veel gegeten :) is zo van een programma op TV1 jeroen meeuws weet niet as iem het kent hier???

gr

5. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.029
    3.841
    113
    Vrouw
    Thuis
    @Jente, daar ben je mooi klaar mee, dat de politie zijn verhoortechnieken op je afvuurt, omdat je toevallig een deuk in je auto hebt. Da's toch pure bluf, dat ze die papieren van de garage niet willen geloven, laat ze iemand anders gaan pesten.

@Tulpje, wat dapper van je dat je gisteren op kraamvisite bent geweest, da's toch wel heel confronterend.

Ik heb vandaag weer mijn controle gehad, alles was goed gelukkig. Nu vindt de gynaecoloog dat wekelijks wel vaak is zolang als het zo goed gaat, ik ga proberen zolang mogelijk wekelijks te gaan, voor mijn gemoedsrust heb ik dat gewoon nodig! Ik heb dan ook aangegeven dat ik zeker tot week 30 iedere week wil komen. Ik mag nu in ieder geval volgende week weer langs komen voor controle.

6. Gummibeertje

Gummibeertje Bekend lid

11 apr 2011
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel Tulpje, ik heb eigenlijk tot week 12 koppig tegen iedereen gezegd dat ik het niét wou weten omdat we in ons hart al een jongen én een meisje hebben en dat eendert wat het nu zou worden, gewoon welkom is. Totaal geen voorkeur dus. Na week 12 begon de nieuwsgierigheid wel te komen en hebben we de drie echo's dat erna volgenden gevraagd of ze het zagen. Maar noppes. Madam (ik denk het écht) is nu al zo goed opgevoed dat ze haar koopwaar aan niemand vreemd laat zien :p
    Jij weet het ook nog niet eh ??
    Leuk cadeauke trouwens. Ik hoop dat er iemand met een broodje americain préparé aan mijn bed staat als het zover is :)

Celle, wat leuk nog eens wat te lezen ! Je hebt misschien nu geen cerclage, maar je verhaal is hetzelfde al ons voor de rest. Laat zeker wat vaker van je horen !!!!!

30, 32, 36,... Ladies, dit gaat fantastisch. Ik wou dat ik ook al kon zeggen dat ik zo ver was.

7. Gummibeertje

Gummibeertje Bekend lid

11 apr 2011
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ola, alledrie tegelijkertijd gepost !!

Wat heb je gemaakt ? Ik zie soms het einde. Op vitaya is het nu finale van Masterchef en dat stopt net op tijd zodat ik nog vijf minuten kan meepikken van onze Jeroen.

Berte, twee duimen omhoog voor de goeie controle !!! En groot gelijk van wekelijks te gaan als dat je gemoedsrust brengt !!!!

8. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    hoi

berte doen waar je je goed bijvoelt, ik ga nu om de twee en ja vond om de week ook beter hoor.

gummibeertje ik had nooit gedacht dak kon zeggen week 25 en zit nu al aan week 29 dus komt bij jou ook. grappig as jij dat kan zeggen heb ik normaal mijn meisje al in mijn armen raar idee

eten: purree daarop gehakt en dan bloekkool erop en kaassaus erover en dat in de over. hij heeft da denk ik een twee weken terug gemaakt op tv.

gr

9. tulpje85

tulpje85 Actief lid

6 apr 2011
    132
    0
    16
    NULL
    NULL
    Klinkt goed Jente! Wij gaan vanavond voor een stukje zalm en gekookte krielaardappeltjes :)

Gummi die nieuwsgierigheid ken ik! Ik ben van mening dat een kindje krijgen al een verassing genoeg is. Bij ons heb ik ook aan iedereen verteld dat we een jongetje zouden krijgen. Dan is iedere controle bij jullie spannend of jullie vermoeden wordt bevestigd!! Nog ruim twee weken, dan mag ik gaan testen. Kan eigenlijk niet wachten haha.

Berte, fijn dat de controle goed was!! Als je aangeeft dat je het prettiger vind om iedere week te komen, dan zou dat toch moeten kunnen toch? Hoop het voor je dat je gewoon iedere week kan komen tot het moment dat je er zelf meer vertrouwen in krijgt! Het is tenslotte al spannend genoeg!

10. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.029
    3.841
    113
    Vrouw
    Thuis
    Jente, wanneer jij bij een mooie 37 weken je dochter in je armen sluit, zit ik (ongeveer) op 29 weken. Wat is nou 8 weken verschil zou je zeggen, maar toch, nu lijkt over 8 weken zo ver weg.

Wij weten wat we gaan krijgen, ik wil het hier niet zeggen, vanwege meelezers, mijn schoonmoeder is heel fanatiek, ik acht haar in staat hier te komen ;). Bij mijn dochter* wisten we het niet, mijn vriend wilde het niet weten, maar toen ik in het ziekenhuis lag voor mijn dochter*, vond ik het heel moeilijk dat ik het niet wist. Nu weten we het sinds week 18, (vanaf week 16 is er gezocht).

Vanavond hebben wij pizza laten thuis bezorgen, ik word nu gestraft met een vieze zout smaak in mijn mond, maar ze waren wel lekker.

11. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    ja wat is nu 8 weken he en toch heel veel verschil he

nog kleine 11 weken en kan mss snachts opstaan om borstvoeding te geven ipv nu om te plassen

gr

12. Gummibeertje

Gummibeertje Bekend lid

11 apr 2011
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Njam njam pizza !
    En grappig Jente, die aflevering hebben zowel m'n schoonmoeder als ik gezien en beide zeiden we 'mmm, da ziet er goed uit'. En hupla, twee dagen later zijn ze zo'n schotel als avondeten komen brengen !!! Inderdaad lekker. 't Zag er wel ni echt lekker uit toen het opgeschept werd, het viel allemaal uit elkaar in ne viezen 'drasjh'. Maar het smaakte wel super !

Toch wel wat spannend he Tulpje. Ik zou het tof vinden om het volgende week te weten te komen, maar ik zou het eigenlijk even tof vinden mocht ons eigenwijs madammeke het terug verstoppen :)

13. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @Bente fijn goed nieuws!

@Tulpje ((((huggg))))) voor jou, knap van je!!

Ik ben ontzettend moe.. tot morgen lieve dames!

14. Celle

Celle Actief lid

1 mei 2011
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi!

Wij hebben de aflevering over die ovenschotel ook gezien, mijn man en ik hadden er toen ook enorme zin in :)
    Vandaag nr gyn geweest, was eigenlijk niet gepland maar heb vaginale infectie(en dus enorme jeuk). Kan geen kwaad voor baby maar heb hem/haar ondertussen wel nog eens gezien :) de infectie komt er door de zeep lactacyt. Blijkbaar is dat geen goede zeep, verkeerde zuurtegraad ofzo. Ze heeft me saforelle aangeraden. Dus een tip voor iedereen hier, geen lactacyt meer gebruiken! Moet ook daktarin crème gebruiken. Heb hierjuist voor onze huwelijksverjaardag een angelsound gekregen van mijn man. Heb het hartje nog niet gevonden nu maar is nog vroeg e... Kijk er wel nr uit als het zou lukken!
    Over hoever wel allemaal zijn, denk dat ieder van ons geozond jaloers is op iemand die de 32/36 weken haalt. Gewoon omdat we zo een schrik hebben dat de geschiedenis zich herhaalt... Alle dat heb ik toch. En slecht slapen! Nachtmerries! En niet over vroeggeboorte, maar ik begin telkens te bloeden, het loopt precies uit mij. Raar toch hoe mijn onderbewustzijn daar ook zo met bezig is...
    Dikke kus!!

15. leila82

leila82 Actief lid

22 apr 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Celle, Die bloeding nachtmerries heb ik ook zeer regelmatig.
    Ben altijd bang dat ze iets voorspellen of betekenen.
    Maar ze betekenen natuurlijk dat we er bewust en onbewust zo mee bezig zijn.
    En altijd weer een opluchting als ik wakker word.
    Hoeveel weken ben je nu?

16. Celle

Celle Actief lid

1 mei 2011
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben normaal gezien donderdag 12 weken, volgens echo morgen 12 weken, maar dat kan niet omdat ons kindje verwekt is met IVF. Het zal gewoon weer een dikkertje zijn, dikke baby's zitten in onze familie. Ons zoontje was ook al 950 gram op 25 weken.
    Over de dromen, meestal heb ik er meer dan 1 per nacht. 1tje over slecht verloop van zwangerschap en eentje over mijn man die me verlaat. Wat gewoon absurd is aangezien hij zo braaf is als iets! Ik vertrouw hem volledig en toch ben ik lastig op hem als ik juist wakker ben... De dromen lijken zo echt e! Ocharme, hij ziet af met me :)
    Xx

17. Gummibeertje

Gummibeertje Bekend lid

11 apr 2011
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Celle, ik heb nu sinds twee weken (dus sinds +-16 weken) elke dag prijs met de angelsound. Daarvoor slechts op vier weken tijd twee keer gevonden en dan nog maar voor één seconde (nu floept ze nog altijd supersnel weg trouwens) ! Nu moet ik nog altijd net aan mijn schaambeen voelen en vaak den tsjoep nog op het vlees draaien richting onderen.
    Misschien heb jij eerder geluk met deze tip, want zo ben ik het pas beginnen proberen vanaf 15 weken. Ik wist wel dat je laag moest zoeken, maar ook nog eens bewegen met dat ding op je vlees naar onderen....die tip heb ik gelukkig van een lieve dame op één of ander forum.
    Succes !!!

18. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    celle: as die dakatrin niet snel helpt laat iets weten ik heb iets anders dat werkt normaal snel ( buiten deze keer nu ni) en mag ook tijdens zwangerschap. maar product ligt boven en kan de naam niet onthouden. angelsound hoorde ik vanaf 14 w hem constant en nu weet ik perfect daar moek hem zetten en hoor ik hem. maar gebruik het niet meer zo vaak
    die bloederinge nachtmerries zijn bij mij zo goed as verdwenen sinds week 25 mss dak sindsdien iets geruster ben
    en over berte heb ik gedroomd deze nacht maar weet niet meer wat :)

19. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    en over die lactacyd kan ik ook niet tegen kan tegen niks waar zeep inzit maar tegen dat ook niet, dus ik was me van onder gewoon met water. dat wat jij noemt celle waar verkopen ze dat gewoon winkel of apotheek???

20. Gummibeertje

Gummibeertje Bekend lid

11 apr 2011
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whaaaaaaaaaaa, keicool, hier vloog net een superschattig gelig klein vogeltje binnen langs de kip van mijn slaapkamerraam !!!!
    Zoveel actie ben ik al in weken niet meer gewoon hehe, ik ben helemaal opgewonden whieeeeee :) :) :)
    Op welke site loaden jullie makkelijk fotookes op om dan hier te tonen ? Keischattig !!! Toen ik het kon vangen om het terug los te laten, zat het ook even op mijn vinger. Spijtig dat ik daar geen foto van kon maken.

By the way, hier wordt er vanonderen ook enkel met veel water gewassen !!! Geen infectie voor mij dankjewel !

Deel Deze Pagina