snap dat wel ik pis dan altijd wa in men onderbroek ( sorry van zo te zeggen ) maar dan heb ik soms ook bang dat dat zo op de cerclage werkt ene keer heeft mama hier staan lachen , heel de nacht overgegevn had geen enkele onderbroek of pyamam meer over na die nacht.
Indigo girl: wat ik nog wou zeggen: ik vind het heel geruststellend eigenlijk om te lezen dat je van 0.5 naar 2 terug bent kunnen gaan door platte rust te houden. Ik heb daarnet de hele tijd beneden gezeten, aan tafel gegeten, de poesjes verzorgd en mee helpen afruimen zonder schuldgevoel. Dus, bedankt om ons te vinden Leila: ze voelen inderdaad scherp aan. Ik kan ze het beste vergelijken met kleine speldenprikjes. 't Is niet dat ik het uitschreeuw van de pijn (ik kan sowieso al trouwens tegen een stootje), maar prettig is het zeker ook niet. Ik denk niet dat het de kleine grote man is, maar eerder wat de prof zegt (groeien van baarmoeder). De steekjes komen mijn inziens te frequent en te ritmisch voor om van een voetje ofzo te komen. En belangrijker: ook telkens op krak dezelfde plaats. 't Zal al een straffe baby zijn om elke keer hetzelfde plekje aan te raken Komkommerkwestie: ik eet elke dag een broodje en mijn moeder heeft gezegd dat ik de komkommers er uit moeten laten. Hoe lief eh. Alhoewel de broodjeszaak met Belgische komkommer werkt, vragen zowel m'n vriend als mijn moeder (die mij van broodjes voorzien 's middags) een komkommerloos broodje voor mij. Wel lief Tijm, wat goed nieuws !!!! En een datum....aftelleeeuuh !!!!! Ik krijg al zenuwen in jouw plaats ! Gezonde positieve zenuwen wel te verstaan Berte: 24 weken !!! Whoop whoop !!! Enig idee van wat je zo misselijk was ? Julie: in Holland zeggen ze 'plassen' hihihihi. Of zeiken Bah bah bah, zo'n platte taal Hier alles best ok !!! Tot 17u kwamen de steken zeer frequent voor, maar nu zijn ze bijna weg. Heel sporadisch nog eentje. Phew ondanks de geruststellende echo, ben ik toch nu wat opgeluchter aan het ademen. Bedankt iedereen voor het delen van eigen ervaringen. Stelt me gerust !!!!!!!
Mijn gynaecoloog dacht dat ik misselijk was van het op de rug liggen, voor de echo's. Als je steken als speldenprikjes voelen, dan herken ik ze wel. Ik had ze al voor het plaatsen van de cerclage en ik heb er nog maanden last van gehad. Maar niet zo erg als jij, af en toe een steekje.
Ook vervelend Berte . Hopelijk volgende keer een iets aangenamere controle ! De steken zijn bijna helemaal gedaan nu. Ik ga niet te luid roepen, maar het laatste steekje was een half uur geleden. Geeeeeuw, één voordeel van na middernacht te gaan slapen en om zes al terug wakker te zijn: ik ga lekker snel in slaap straks zonder al te veel na te denken over vanalles en nog wat Hoe gaat het met onze cerclage prins en prinses ?
Nou ik ben weer door de cerclage keuring hoor Zag er prima uit en meisje doet het goed "godzijdank" ze weegt rond de 750-800 gram en alles ligt op schema! Altijd weer fijn om te horen! De steken horen er volgens mijn gyno bij, en de druk naar beneden en steken komen dus omdat mijn meisje naar beneden stampt! Volgens hem zou die druk zonder cerclage nog veel groter zijn geweest! "Ik heb nog wel even een kuurtje gekregen voor/anti schimmelinfectie "preventie" vaginal inwendigcreme hoop dat dat beter werkt dan die pillen! Verder op deze voet met weeenremmers en hormonen en de magnesium en dan over 2 weken terug! Hebben/hadden jullie ook wel eens wat urineverlies?? Ik wist niet wat me over kwam vandaag... kan ook niet zo goed uitplassen (maar dat komt volgens de gyno door de druk) Slaap lekker allemaal, ik duik er ook zo in!
Woehoeeeee, schitterend nieuws Aicha !!!!!! Zo tof dat te lezen si ! Dat urineverlies, ik heb tweemaal een gulp gehad van iets en in 't ziekenhuis zeiden ze dat één van de opties urine was. Heb het sindsdien niet meer gehad, maar dat doet wel keivies en het idee alleen al dat het urine is....brrr. Maar ja, liever urine dan vruchtwater natuurlijk Hoe voelde het bij jou aan ? Ook gewoon opeens een natte boel zonder plasdrang ? Slaap lekker, ik duik er binnen een uur of twee in xxx
Thank ladies! Meisje was nogal druk en terwijl ik net naar de wc was geweest toch wat nattigheid in mijn ondergoed (ruikt ook naar urine , sorry "bloos") Ik had dat al een paar keer eerder gehad maar dacht dat het zweet was (was het misschien ook wel want het is zo heet op het moment) maar dit keer was het echt urine!
Oink ! Als het naar urine ruikt....is de kans inderdaad groot Vervelend !!! Misschien kunnen de anciens wel wat tips geven ?
LOL dan lijkt ze zeker op haar grote zus die is net zo! Welterusten ik moet echt gaan slapen nu, morgenavond moet ik een beetje fit zijn als mijn papa komt!
Slaap ze !!!! En ksssjjttt, weg nu !!!!! Het antwoord dat ik wil horen is 'ja mama gummibeertje !' xxx
goedemorgûh...Aichaatje en Gummibeertje lekker geslapen Ik heb trouwens ook soms urineverlies Was het eerst nog omdat babe langs blaas streek, volgens mij is het nu vanwege het indalen dat ie tegen blaas drukt. Ik kan niet te veel komedies kijken, want van het lachen doe ik het soms (letterlijk) bijna in m'n broek hahaha Leila, misschien heb je het wel eerder gezegd hoor, maar is er bij jou al gekeken naar je HB? Misschien dat die laag is en je daarom zo snel duizelig bent? Aichaatje & Berte wat fijn dat jullie een goede controle hadden. Berte gefeliciteerd met het behalen van de 24 weken!!!!
hoi hier ook urineverlies heb ik al ne hele tijd. gisteren kwam ik thuis van bij meter te gaan ete en kreeg de deur niet snel genoeg open. ik doe wel inlegkruisjes aan ( doe dit al wel aan van as ik een jaar of 12 ben) ne de bevalling goed kine gaan volgend en dan lost zich dat urineprobleem welop gr
Goedemorgen allemaal! Best lekker geslapen, graag nog een paar uur meer maar je kunt niet alles hebben he Dus urine verlies is een bekende probleem, helaas kan ik niets gebruiken inlegkruisje od want daar kan ik niet tegen.. Ik vind dat na de bevalling ook zon drama..
kan ook niet zo goed tegen inlegkruisjes ,maar zonder kan ik ook niet. heb er wel is ooit gehad, de pampers die ze int rusthuis gebruikte daar de inlegkruisjes van die waren goedmaar kan je zo niet bestellen en werk niet meer in dat rusthuis gr
Inlegkruisjes en maandverband ga ik altijd zo heerlijk extra van zweten, sorry voor de details, samen met ook maar een druppeltje urine levert dat bijzonder 'aangename' geuren op . Dan maar iedere keer schone kleren aantrekken, het is nu toch niet zo dat ik veel de deur uit kom.