Oh, anderhalve week, dat moet nog net te doen zijn En hoe bedoel je Julie ? Jaagt uw pa uw liefkes weg ?
hahah wegjagen ja vroeger wel , nu niet meer alleen vind hij niemland goed genoeg en ja as ik dan samen woon en ruzie heb bel ik papa. en papa zei me al is je moet dat dan zelf oplossen is niet leuk voor die man als je er altijd papa bij haalt, maar kan daar niet aan doen, ik heb die zen nummer al geklikt op gsm voor ik het door heb en ook ja die staat altijd klaar voor me zelfs snachts is hij me al komen ' redden' dus ik heb nooit bang om weg te gaan want heb mijn papa die me opvangt. en papa ja die kan zen kleine meid dan ni achterlaten en ja dus gaan we zo nog wat door he vindd at niet erg ze . ligt ook aan mezelf ik kan hem niet loslaten en hij mij niet.
hoi hier de 'papa' of hoe je hem noemen wilt heeft terug relatie net gelzen op fb via een vriendin hare fb. in jan heeft he ne langdurige flirt gehad( van twee weken) en nu blijkbaar relatie. gr
Hoi meiden, Sorry, even een egopost. Vannacht hebben we een nachtelijk bezoekje aan het ziekenhuis gebracht. Ik had gister al heel de dag last van steken in mijn vagina en dan met name als de kleine bewoog. Dit werd in de loop van de dag erger en gisteravond kon ik alleen nog maar huilen van de pijn. Iedere keer als de kleine bewoog (en dat is bijna constant)leek het alsof er messen in mijn vagina gestoken werden. Mijn vriend wist op een gegeven moment niet meer wat hij met me aanmoest en toen hebben we maar het ziekenhuis gebeld en moesten we natuurlijk komen. Eerst een hartfilmpje van de baby. En iedere keer als ik zo'n steek had, hoorde je ook dat ze lag te bewegen. Het hartfilmpje was perfect, mijn urine schoon, dus geen blaasontsteking. Met de echo bleek dat ze inderdaad weer in stuit gedraaid was, nu met haar billetjes naar beneden. Dat kan de pijn verklaren en volgens de arts is het gewoon heel erg gevoelig bij mij rondom mijn baarmoederhals, waardoor ik die pijn ervaar. Hij heeft ook weer inwendig goed naar mijn bmh gekeken en die zat nog helemaal dicht, ook boven de cerclage nog een stuk, dus de kleine ligt niet direct op de cerclage (dat had ook een verklaring voor de pijn kunnen zijn). Oftewel: alles is goed, maar zolang de kleine in stuit ligt zal ik deze pijn ervaren. Vandaag gaat het wel wat beter, de pijn is er nog steeds, maar nu ik weet hoe het komt kan ik er beter mee omgaan. Een fijne bijkomstigheid: ik weet nu dat ik mijn bmh ondanks het mobiliseren dichtblijft, dat geeft weer vertrouwen en dat ik meer kan genieten. Ik kom morgen verder op jullie reageren, nu alles klaarzetten voor de bbq en dan komt iedereen al! Fijne dag allemaal!
Jongens toch, weeral dik schrikken zeg !!!! Heel blij om te lezen dat alles ok is, maar spijtig dat er geen trukje bestaat om de billekes terug de juiste kant te wijzen. Hopelijk heb je er niet al te veel last van tijdens de bbq, dat je wat kan genieten. Want dat verdien je ondertussen !!!! Inderdaad ook wel een beetje fijn om te lezen dat ondanks 'harde actie' (zo jong en nu al moonen, tsssss ) die baarmoederhals stabiel blijft. Julie, allee, een nieuw vriendin. Hoe voel jij je erbij ?
hoi oei mamavansam effe verschieten maar dan toch weer blij dat ook alles goed was. ik wist eig niet dat dat nog helemaal kon draaien zo bij 32 w hoe ik me er bij voel: wel ergens denk ik nu wel dat zijn familie niks van men meisje afweten wat ik wel ok vind. en veronderstel da die nieuwe vriendin ook van niks weet. dus dan ist ok oh hij doetmaar moet hij weten , ik kan nog elke dag in de spiegel kijken. waar ik wel moeilijk mee blijf hebben nu dus al een jaar lang, dat ik niet snap dat mannen zio kunnen zijn en dak er zo dus 2 heb gehad, die het dus niet uitmaakt of da kind nu leeft of dood is. sorry dak het zo cru zeg maar het kan hun blijkbaar niet schelen en daarbij heb ik het wel moeilijk, maar zal dat nooit snappen of nooit begrijpen gr
Mamavansam, vervelend dat je zo veel pijn hebt. Maar ik ben blij voor je dat je bmh wel stabiel blijft! Het is een zalig weertje voor een bbq vandaag. Ik ben al volop aan het dromen en plannen aan het maken voor na de bevalling, dat ik weer vanalles ga kunnen doen zonder me schuldig te voelen dat ik te lang rechtop zit. Jente, heb je nog veel contact met de papa? Of was dat sowieso de bedoeling niet? Morgen 30 weken... ben blij dat ik eindelijk met een 3 vooraan kan beginnen tellen
niet meer gezien van 8 dec en niet meer gehoord van maart eenmalige sms ' ik ben ni ver bij u uit de buurt nu' moest hier voetballen dat was het
Ja, we moeten toch allemaal veel geduld hebben hé... Elke dag denk ik, weer een stapje dichter bij de geboorte!
gummibeertje die 30 komt en sneller dan je denkt, ik weet dat ik dat ook dacht toen ik hier pas meeschreef was toen zo wat gezond jaloers en nu denk ik soms wow ik al 32
Oei, echt meelevend is hij dan ook niet... Ik kan het me ook niet voorstellen dat er zo mensen rondlopen, die er zo onverschillig over kunnen doen.
Na alles wat je verteld hebt, kan ik het mij moeilijk voorstellen dat hij nu nog actie zou ondernemen eigenlijk. Na al je verhaaltjes, lijkt het mij dat hij ook zeker niets tegen zijn nieuwe vriendin zal zeggen. Dat komt nu niet echt goed over eh. Ja, geduld, we moeten het hier allemaal noodgedwongen heel erg hebben.
wel ik ook niet , nu beter zo want hij is ne slechte papa en zou men kind er toch ni aan willen afgeven ( hij heeft zoon in co ouderschap die hij bij zen ouders dropt en amper beziet) ik vraag me dan soms af denken die daar nog ooit aan? zo van is het een dochter of ne zoon? en hoe zou het noemen? en... of kunnen die da gewoon helemaal negeren
@mamavanSam, wat vervelend dat je nog steeds zo'n pijn hebt, wel gelukkig dat je bmh nog helemaal dicht zit. Hopelijk draait ze binnenkort weer. Veel plezier vandaag met de BBQ. @Jente, je hebt echt pech met de vaders van je kinderen, dat ze niet meer naar hun kinderen omkijken. Ik weet dat jouw vader nooit een partner kan vervangen, maar ik vind het wel heel fijn voor je dochter dat er toch een man is die wel laat zien wat het is om je verantwoordelijkheid te nemen. En die gezonde jaloersheid op cerclage dames die verder zijn, heel herkenbaar.
ik zie hem as donor en hoop da hij nooit komt opdagen en ik hoe alles gsm nummers bij zoas van zen zoon enzo en moest men meisje dan later toch graag haar halfbroer enzo zien kan ik er nog contact mee opnemen he
de laatste dagen heb ik zo wat harde buiken ze doen ni pijn maar voel het samen trekken dan besef ik toch wel dat het begint af te korten he.
Vorige week had ik er heel veel op nen dag, maar nu zijn het er nog ene keer per uur ofzo. Ze duren nooit lang, maar vind het toch maar vies. Hoe vaak heb jij er last van ?