Preventieve cerclage

Discussie in 'Prematuur' gestart door Islah, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    het is hier stil vandaag

ik heb heel de nacht wakker gelegen en wat liggen wenen om steven en jente enzo.

gr

2. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    (((((knuffff))))) voor jou Jente!

Ze hebben hier gisteren weer spullen uit de tuin gestolen! Baal als een stekker!

3. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    das ook minder, is er veel weg ??

4. Gummibeertje

Gummibeertje Bekend lid

11 apr 2011
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eh bah, die werkmannen ?

Hier ook maar een raar dagje. Vriend is vertrokken voor een week fietsvakantie met tien mensen. Heb wel een schema uitgedokterd dat er wel elke dag iemand komt zodat ik en de poezen niet omkomen van de honger, maar zo bijna helemaal alleen een ganse week doorbrengen :(

5. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    ja gummibeertje niet leuk he ken het zo een week alleen zitten .
    durf je vriend dat goed zo een week weggaan? ik zou al wer denken in termen van wat als.....

gr

6. Gummibeertje

Gummibeertje Bekend lid

11 apr 2011
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is vastgelegd van toen ik zeven weken zwanger ongeveer was. Ik heb de keuze aan hem gelaten en gezegd dat ik hem zeker niet zou verplichten thuis te blijven. Toen waren we ook nog niet zo zeer optimistisch dat dit niet terug in een miskraam zou eindigen.

Eerlijk gezegd, mochten de rollen omgekeerd zijn, geen haar dat er zou aan denken dat ik alleen op vakantie zou gaan. Moet wel zeggen dat ik stiekem niet zo fijn vind dat hij nu 'durft' een week weg te gaan. 't Is absoluut niet dat ik het hem niet 'gun', maar het wringt toch wat. Een ganse week pret maken, genieten van het lekkere weer, uit eten gaan, lekker sportief wezen, een dagje zonnebaden, een uitstappje doen.... en ik hier gewoon onnozel in bed liggen te wachten tot wanneer er iemand mij eten komt brengen. Vind het gewoon zielig voor mij en das niet zo mooi om daar eerlijk voor uit te komen eh.

7. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    ok zelfde gevoel dus, ik zou dat gevoel ook hebben.

ik zou sowieos al nooit alleen op vakantie gaan, men ex en ik gingen zelfs niet alleen op stap ( deden dit wel bijna nooit op stap gaan) buiten gaan werken deden wij eig wel alles samen. maar is ook hoe jezelf bent ingesteld.

8. Tijm

Tijm Actief lid

23 jan 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elin, heel veel succes deze zwangerschap!! Laat je af en toe weten hoe het met jou en je kindje gaat?

Aichaatje, jemig...lekker (not!!!) als ze spullen uit je tuin jatten.

Gummibeertje, lastig! Hier gaat vriendlief wel avondjes weg, maar we hebben afgesproken dat hij binnen korte tijd weer thuis kan zijn, mocht er wat loos zijn (de drankjes heeft ie dan ook al een hele tijd afgezworen)'.
    En af en toe een avondje voor mezelf of met vriendinnen vind ik heerlijk. Moet 'm juist niet altijd om me heen hebben ;)

Overigens een heel slechte nacht gehad. Vanaf uurtje of vier om de 10 min. harde buiken met een pijnlijke druk rond mijn blaas, verders steeds zeurend gevoel van onder. Maar net naar de wc geweest en tja...dan weten we wel weer waar het vandaan komt. Buik is nu ook rustiger. Ach...nog maar twee dagen en dan mag ie er af:D

9. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    tijm spannend nog twee dagen, zou je kiezen voor inleiden of wacht je egwoon af???? die harde buiken gaan vaker gaan komen he

succes

ik denk ik nog een maandje en dan cerclage eraf zal ergens rond 10 juli zijn

10. tulpje85

tulpje85 Actief lid

6 apr 2011
    132
    0
    16
    NULL
    NULL
    Woehoee Tijm, 36 weken!! Gefeliciteerd!! Spannend hoor nog twee dagen...

Mamavansam, ook jij bijna 34 weken. Hoe gaat het nu zonder bed in de huiskamer? Mis je hem nog steeds of ben je er al een beetje aan gewend?

Gummibeertje, dat is inderdaad wel ongezelli zo'n vriendloos weekje. Ik denk dat het wel goed is dat je elkaar geen beperkingen oplegt met dit soort dingen. Maar ik zou me in jouw situatie ook wel last hebben van zelf medelijden. Ik hoop voor je dat je lekker veel afleiding krijgt deze week zodat hij toch snel voorbij gaat!

Aichaatje, ongelooflijk toch dat mensen niet met hun handen van andermans spullen af kunnen blijven!! Ik kan daar ook altijd zo boos van worden!!

Jente, hier een dikke knuffel van mij voor jou!!

Ik ben gisteren ongesteld geworden. Kwam niet echt als een verassing, dus met de teleurstelling valt het wel mee. Was gisteren jarig en heb van de gelegenheid gebruik gemaakt door lekker aan de rosé te gaan :). Nieuwe ronde, nieuwe kansen dus voor mij en daarbij zou het wel cool zijn als het deze maand zou mogen lukken, dat de eerste dag van mijn zwangerschap samenvalt met mijn verjaardag. ;)

11. leila82

leila82 Actief lid

22 apr 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Tulpje, balen zeg iedere keer.
    Weet hoe je je voelt.
    Hopelijk horen we snel goed nieuws.

Hebben jullie dat ook dat sommige weken snel gaan en andere voorbij kruipen?
    Heb het idee dat ik al een maand 20 weken ben.

12. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    tulpje nog een gelukkige verjaardag en duim mee voor volgende ronde

leila ja ahd ik ook tussen week 20 en 25 ging me te traag en nu te snel :)

13. Gummibeertje

Gummibeertje Bekend lid

11 apr 2011
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tijm, die darmen hebben ook hier al voor veel bezorgdheid gezorgd. Om dan weer letterlijk en figuurlijk opgelucht te ademen na een wc-bezoek... Blijft toch elke keer weer spannend :)
    Twee dagen........deze keer is het plezant aftellen :)

Tulpje, wat jammer. Wel gefeliciteerd met je verjaardag !!! Het zou inderdaad wel een zéér leuk verhaaltje zijn voor je zoon of dochter om te weten dat de zwangerschap begon te tellen vanaf jouw verjaardag !!!

Hier ook Leila. Elke keer eigenlijk als er naar een bepaalde datum uitgekeken wordt. Nog één week en half hier en we zitten aan het zwangerschapsaantal in dagen en weken van met de tweeling. Dat zit toch wel ferm in m'n hoofd dat ik daar over moét gaan. Nog altijd veel te vroeg natuurlijk om alle zorgen opzij te schuiven, maar ik fantaseer erover dat het mentaal iets makkelijker zal zijn om vanaf dan door de dag te komen.

Julie, jij ook al zo ver ondertussen...33 ! Herinner je nog de tijd dat je uitkeek naar een drie vooraan ? Nu heb je er zelfs al twee !!! :)

14. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    ja herinner me dat zelfs nog als gisteren, dat ik nooit kon denken dak zo ver ging graken

daarnet effe moeilijk we zijn mijn broer zijn kamer aan het leegmaken en lagen nog kleren van mij allemaal van voor jente en ja dan komt dat zo effe boven toen ik die kleren aan deed was mijn leven toch anders dan het nu was he.

gr

15. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    mijn streven is nu 32 weken... dan nog een maandje voor de cerclage eruit mag... laat maar komen die 3 ;)

16. Gummibeertje

Gummibeertje Bekend lid

11 apr 2011
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oops, zonet iets gedaan wat ik waarschijnlijk beter niet gedaan zou hebben.... Ik ging vandaag bezoek krijgen van één van mijn beste vriendinnen. Is ook zwanger (een paar weken verder als mij) en heb die sinds de cerclage nog maar één keer gezien en dit alleen omdat ik er uitdrukkelijk zelf om gevraagd heb. Was al eens van plan om te komen, maar had toen een hele dag dag in de tuin gewerkt en was daarna te moe om nog te komen. Soit, ging vandaag dan komen maar niets te zien... Ik stuurde een smsje om te melden dat m'n ouders 's avonds gingen binnenwippen en dat een bezoekje op dit uur misschien toch niet meer zo'n goed gedacht was.... Krijg ik een sms terug dat ze dit en dat allemaal te doen had vandaag en dat ze het eigenlijk ook vergeten was. Nou moe, kijk ik daar een ganse dag naar uit. Heb nu een sms gestuurd met m'n ongezouten mening, zou het misschien beter niet gedaan hebben maar 't is nu verstuurd...
    Dat kennissen enzo je wat ontwijken en vanalles 'vergeten'...niet leuk maar das nu eenmaal zo, maar beste vriendinnen... Ik ben zwaar teleurgesteld.

17. leila82

leila82 Actief lid

22 apr 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Gummibeertje, Ik ben niet in de positie om je een objectieve mening te geven.
    Ik heb het zelf namelijk ook helemaal gehad met iedereen.
    Maar ik vind dat ze als beste vriendin zich best eens in jouw situatie mag proberen te verplaatsen.
    Misschien dat ze zich nu wat meer bewust wordt.
    Maar ja, het zou ook verkeerd kunnen vallen bij haar aangezien zij ook vol zwangerschapshormonen zit.

18. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Nou precies, ik ben het met Leila eens hoor! Hier gaat het ook al niet anders :( helaas leer je je vrienden zo pas echt kennen!

19. Gummibeertje

Gummibeertje Bekend lid

11 apr 2011
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geef jullie gelijk hoor. Ben ook nog vrij lief geweest in het smsje denk ik. Heb geschreven dat het niet 'fijn' is om een ganse dag naar een bezoekje uit te kijken om dan te horen (voor de tweede maal) dat ze moe is na allerhande andere activiteiten of dat ze het zelfs gewoon vlakaf vergeten is. Dat geeft een mens nu niet direct het gevoel dat hij belangrijk is voor iemand anders. Schreef ook dat ik mij er allemaal te veel in opwind en dat het mij het beste leek dit eerlijk tegen haar toe te geven. Ik eindigde met dat het op dit moment niet zo tof is om mij te zijn, maar dat ze misschien juist daarom niet al te veel geconfronteerd wilt wordne met mij omdat ze zelf zwanger is. Heb gevraagd of de volgende keer af te spreken als ze het niet meer als een verplichting aanvoelt.

Toen ik het verstuurde, dacht ik direct van 'shit, wat heb je nu gedaan'. Maar als ik het achteraf (duizend maal) herlees, vind ik dat ik eigenlijk nog vrij lief ben geweest, nee ? Mochten de rollen omgekeerd zijn, ik zou daar elke week staan om het al was het maar voor een uurtje de tijd sneller voor haar te doen gaan... Ach ja.

20. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Heeft ze nog geantwoord gummibeertje?

Deel Deze Pagina