Hihi, het is hier feest in mijn buik. Als ik aan het typen ben zie ik steeds in mijn ooghoeken mijn buik allerlei vormen aannemen!
hahah geweldig van dat park. hier heb je ook zo een parken die jij bedoeld en word al eens naar tioe gegaan om bv eendjes eten te geven. ik wou haar kamertje ook graag roze verven maar mocht ni van papa dus ja de kleuren blijven licht en donkerbruin, probeer ik het zo maar wat op te fleuren he. nee je hebt echt heel toffe smaak echt mooi
@Indigo Girl, bah was je bijna van het infuus af, gebeurt er dit. Geen wonder dat je het even helemaal hebt gehad. @mamavansam2010, super dat ze nu met haar hoofd naar beneden ligt, hopelijk blijft dat zo. En wat een schattig boxkleed, ziet er heel lief uit. @Jente, wat akelig dat je die reclame nog steeds krijgt, en helemaal onvoorstelbaar dat ze blijkbaar de geboortedatum weten. Dan kunnen ze dit toch even meteen verrekenen met de uitgerekende datum? Dan weten ze ook dat je niet op een 'blije doos' zit te wachten. @leila82
Haha, grappige vergissing ! Ja Julie, hier hebben we ook zoiets meegemaakt. Een callcentermadam van Disney die naar mijne vriend belde om weetikveel wat aan te smeren. Ik ben blij dat ze op één andere manier zijne nummer te pakken gekregen hebben... Hij heeft vlakaf gezegd dat ze gestorven zijn bij de geboorte en toen was het opeens heel stil aan de lijn. Mooi dekentje, ook mijn smaak !!!
slaapt hier iedereen zo stil is het nog nooit geweest. zolang alles ok is met iedereen maakt het me niet uit
Ik ben pas om 14u uit m'n bed gerold (was wel iets vroeger wakker, maar ik lag écht goed). Net smoutebollekes van de kermis gekregen van de mensen die de kattenbakken komen doen. Njam njam ! Deze avond/nacht komt m'n vriend terug thuis !
ook iedereen moe dus ik moet net zeggen dak terug fitter ben. het viel mijn beste vriend ook op vorig weekend met babykamer te zetten dat ik opgewekter ben en terug actiever. avond alleen thuis ouders hebben feest in mijn favo zaal gr
Jente, fijn dat je je weer fitter en actiever voelt. Ik was er op tijd uit vanochtend en lekker in huis aangerommeld en boodschappen gedaan met mijn vriend. Vanmiddag 2 uur heerlijk geslapen en we gaan zo naar vrienden, gezellig een spelletje spelen. Komt er nog iets leuks op tv dat je kunt kijken? Gummibeertje, wat heerlijk, tot 14 uur in bed, dan gaat de dag tenminste wat sneller en is je vriend eerder thuis. Hoe heb je deze week ervaren zo zonder hem? Enne, smoutebollekes?!?! Een gokje: oliebollen??
Enne, Jente, ik voel me ook steeds actiever en fitter hoor. Ik liep gister op de markt met een vriendin en ineens dacht ik: yes, ik ben mezelf weer, ik kan weer genieten van dingen. Nog wel met een kleine reserve natuurlijk, want ik kan pas volledig genieten als ons meisje veilig in onze armen ligt, maar toch... En..ze ligt nog steeds met haar koppie naar beneden, tenminste zo voelt het
Ik heb redelijk wat bezoek gekregen vandaag. De dokter is vandaag gepasseerd. Hij wil nog eens proberen met pillekes prepar, maar dan in combinatie met utrogestan. Zijn er nog onder jullie die utrogestan nemen? Ik heb trouwens een enorm vervelende bijwerking van die prepar, nl. jeuk aan handen en voeten. Het is al enkele dagen aan de gang, en vooral s nachts is het niet uit te houden! Ik slaap er letterlijk niet meer van. Ik heb dan van de dermatoloog een lotion gekregen, maar dat helpt echt niet. Maandag nog eens bij de dermatoloog. Ik zou dan een cortisone zalf krijgen. Hopelijk helpt dit wel, want nog 4 weken hou ik dit niet vol... Jente, echt erg dat je nog die doos gekregen hebt. Dat zou toch niet mogen gebeuren! Mamavansam, geniet nog maar ten volle van je laatste weken nu je je goed voelt! Gummibeertje, zalig dat je zo lang kan slapen! Ik zou ook graag nog eens uitslapen (na de bevalling zal dat er waarschijnlijk ook niet direct inzitten )
ig ik denk dat de meeste hier ultra bijnemen hoor, ik savonds een orale en smorgens een vaginale smoutebollen zeggen ze dat ook niet in nederland denk wel dat dat gelijk is aan oliebol. je hebt metd at deeg ook met fruit in. leuk he dat fitter zijn, alleen die stomme rugpijn en heb dan wel eens sneller een harde buik gr
Indigogirl, heb je in het ziekenhuis al verteld dat je jeuk aan je handen en voeten hebt? Het kan inderdaad een bijwerking zijn, maar het kan ook een symptoom zijn van zwangerschapscholestase. Ik wil je natuurlijk niet bang maken, maar ik vind het wel belangrijk dat ze dit nakijken voor je. Ze kunnen hier bloed voor prikken!
Mamavansam, ik heb het hier al meermaals verteld, maar de reactie was altijd direct dat het door die pre-par zou komen. Ik zal het voor de zekerheid maandag nog eens navragen als de gynaecoloog langs komt.
Mamavansam Yepsie, smoutebollen of oliebollen, it's the same... Mmmm, was echt lang geleden, echt lekker Als ik eerlijk moet zijn is de week zelfs sneller voorbijgevlogen dan wanneer hij er is ! Ik heb zoveel bezoek gekregen, ook tijdens de dag en dan werkt hij normaal. Joepie ! Ik ben zelfs stiekem aan het nadenken om misschien toch binnen dit en een paar weken de zwangerschap in 't groot aan te kondigen (lees: via facebook) en in m'n titeltje een oproep naar bezoek te doen. Nog even over nadenken, het heeft zijn voor- en nadelen natuurlijk. Enneuh...lang leve dat koppie naar beneden !!!!!! IG Ik neem ook utrogestan. Beetje viezen brol de eerste keer dat je dat opsteekt, maar ge raakt er snel aan gewend. Ik neem er 3x van 200. Dat uitslapen mag je gerust met een korrel zout nemen, ik ga dan ook maar slapen vanaf 3-4u. De uren gaan voor mij precies sneller voorbij 's nachts dan overdag. Al zal het nu terug wel wat korter zijn nu m'n vriend thuis is, die wordt regelmatig eens wakker van zijn eigen gesnurk om dan met een vies gezicht naar m'n laptoptje te kijken Jente, hebt ge u nu wat kunnen bezig houden ? Hier zijn we begonnen met Leverage te zien. Ook een goeie serie, zit goed ineen. Ocean's Eleven-achtig. Voor de medische mensen onder ons: wat zijn in jullie ogen de grootste contra's om niét voor een keizersnede te kiezen ?
Hai indogo girl, mama van sam heeft helemaal gelijk!! Ik kreeg bij 34 weken mega jeuk, vooral handen en voeten en vooral 's nachts, Ik vertelde dit na 5 dagen aan de gynaecoloog en gelukkig was deze alert genoeg om meteen bloed af te nemen en ja hoor, zwangerschapscholestase!!! Dat bloed prikken bestaat uit 3 uitslagen totaal, daarvan krijg je 2 uitslagen meteen en de belangrijkste na een week. Zwangerschapscholestase is niet altijd zonder risico's dus ik wil je niet bang maken, er hoeft niets te zijn maar ik zou zeker eisen dat ze je bloed checken! Ik ben blij dat we het op tijd wisten!! Better safe than sorry... Liefs Claire
@Gummibeertje Fijn dat je vriend weer lekker thuis is!! Even samen genieten! @Jente Fijn dat je je fitter voelt!! @mamavansam Wat fijn dat je jezelf weer bent! Heerlijk om dat over de markt weer te kunnen lopen! Geniet daar echt van! @Indigo girl Wat vervelend die jeuk! En wat de anderen ook al zeggen echt even goed aangeven een vragen!! Beter het zekere voor het onzekere! Voor de mensen die nog leuke series wil kijken ik keek tijdens het kolven vorige keer steeds Flikken Maastricht! Heerlijke serie!!! Hier gaat het zn gangetje! Vanacht even heel misselijk ineens maar gelukkig neemt dat ook af! Moe ben ik nog wel maar ja daar geef ik me dan ook maar aan over! Ga vanmiddag ook nog even slapen voordat ik moet werken!