Spannend tijm!! Ik kom net weer terug van het Lab.. nog steeds rodebloedcellen in mijn urine... wel minder mag nog steeds aanwezig! Morgen of overmorgen naar de gyno voor dat ik op reis ga! Heel slecht geslapen vanacht!
hoi @ elin: ja dat is mindere dan staat het ook allemaal even dichter bij. zo vertelde huisarts me een verhaal ook van iem kin dje verloren. ja dat wil ik nu liever niet horen he @ tijm: jij moet ook nog wat geduld hebben he. wanneer moet je weer terug??? @ aichaatje: het slechte slapen ja, is erg he. ik ben ook stik op en meer as twee uur slaap ik niet. die rode bloedcellen blijven wel bij je. laat nog iets weten he van gyne. en wanneer vertrek je juist en wanneer kom je terug?? hier alles gewoontjes. straks komt de familie papa verjaart. en ik ga taart eten ben twee weken vrij braaf geweest met suiker dus. gr
Joepie Celle en Tijm goeie controles !!! Al had Tijm misschien wel liever op wat opening gehoopt Elin, pfoe, gelukkig alles in orde !!! Weten ze aan de bloeding lag ? Aicha, ik weet nu niet goed of ik moet zeggen 'super dat de rode bloedcellen verminderd zijn' of 'wat jammer dat er nog altijd een paar zitten' ? Ik hoop het eerste !!! Mmmm, taart, eet maar een stukje mee voor mij. Ik moet, ondanks m'n hoge beginwaarde, m'n frangipannekes niet laten joepie Ze zeggen natuurlijk wel dat vijf frangipannekes ni echt goed is, maar ja, dat wisten we zo ook al natuurlijk Net een banaan op si
Een banaan eten om het geweten te sussen, en daarna nog een extra frangipanneke te kunnen eten Aichaatje, word je nu nog verder opgevolgd ivm die rode bloedcellen? Ik ga morgen ook taart eten, op het trouwfeest van mijn zus Ben blij dat ik er eens een dagje tussenuit mag!
Ik zou al in uw plaats willen gaan En oh ja, da frangipanneke is gesneuveld En een stuk of tien kleine nougatjes ook *bloos bloos*
Hier net terug van een spoedcontrole in het ziekenhuis, ik heb mijn eerste CTG gehad en verder de gebruikerlijke controles, alles zag er goed uit gelukkig. Omdat een CTG maken met 27 weken lastig is, heeft vriendlief een half uur het meetinstrument op mijn buik stabiel gehouden. Ik had vanavond in ene bloed bij de stoelgang en tja, weet je dan zeker dat het daar vandaan komt? Vandaar mijn bezoekje aan het ziekenhuis.
Even schrikken dus! Fijn dat alles goed is! Ik probeer ook morgen even naar de gyno tegen... wil nu toch wel meer weten over die rodebloedcellen..
taart ja drie stukken gegeten even een vraag over vorm van de buik: als je me langs achter zite, zie je niet dat ik zwanger ben. nu mijn buik is altijd zo wat brder geweest( zal het zo noemen) en nu gisteren avond is die plots van vorm veranderd zo heel rond en zijkanten zo meer naar voor. heeft dat te maken met dat men meisje anders gaan liggen is??? zie nu amper mijn gewicht nog op de weegschaal omdat buik zo vooruit steekt. gr
DRIE stukken ?!? That's my girl Geen idee van die buik. Is dat niet als alles begint te zakken en uitzetten, dat dat normaal is tegen het einde van een zwangerschap ?
ja drie stukken ben erg maar oh zo verslaafd aan aardbeientaart met slagroom mijn buik lijkt eig hoger te zitten nu ipv lager. zo viel het mama toch ook op. nu is het terug iets beter, maar ze lag echt zo dat ik niet kon staan of zitten van de pijn. tis hier stil. waar is iedereen????
Allemaal naar den bakker omdat ze door u goesting in taart gekregen hebben Mamavansam al even niet meer gehoord....zou het ?
Ik wil ook taart jammie! Nou ik mag wel gaan ... MAAR met een boel instructies! Om de zoveel kilometer stoppen, rijden met airco aan, gaan plassen om spieren te ontspannen! Bij aankomst direct plat! Geen excursies of uitstapjes! Niet in de zon.. liefste niet voor 4 uur.. Niet ver/veel lopen.. niet dragen! Extra weeenremmers.. Kortom niets doen, eten en nog dikker worden LOL Beep doet het goed 1250 gram dus dat zit goed verder zag alles er goed uit! Cerclage doet zijn werk gelukkig! Dokter vond die rode bloedcellen niet indruk wekkend omdat ze al minder worden.. ok? Dus vanaf zondagavond heb ik even geen internet!
Hoi meiden, Nou, ik dacht gister hier een heel verhaal getypt te hebben met de mobiel van mijn vriend en zie ik nu dat het bericht niet aan is gekomen. Nu mag ik even op de laptop van de verpleging, dus eerst even mijn bericht van gisteren: Een bericht van mij vanuit het ziekenhuis. Ik ben vanmiddag opgenomen. Ik had sinds gisteravond hoofdpijn en dit was bij het wakker worden erger. Heb toen een paracetamol genomen en weer gaan slapen. Even later weer wakker met hoofdpijn en tintelende vingers. Toch maar even mijn bloeddruk meten, want als ie laag zou zijn zou ik nog niet naar het ziekenhuis gaan bellen. Maar de meter gaf 205/110 aan. Hmm, toch maar even bellen en ik moest direct komen. Mijn bloeddruk was in het ziekenhuis 150/100 en eiwitten in mijn urine. Mijn bloed was gelukkig goed. Moet nu zeker tot maandag hier blijven, 24 uurs urine sparen, zondag nog een keer bloed nakijken. Verder meteen een groei echo gehad, omdat ze mijn buik zo groot vinden. De kleine ligt precies goed op groei en weegt nu 2,5 kg, maar ik heb veel te veel vruchtwater. Dus nu word ik morgen ook uitgebreid getest op suiker. Maandag wordt het bandje gewoon verwijderd en dan wordt het beleid verder besproken. Bij de echo bleek trouwens dat ze inderdaad goed ligt, jippie! En dat ze haar heeft en we hebben er weer een hele mooie foto bij. Ik ga weer over op de huidige tijd: Ik heb net de uitslagen gehad. Ik heb net geen zwangerschapsvergiftiging en net geen zwangerschapssuiker. Dus conclusie: ik heb een verhoogde bloeddruk door de zwangerschap. Als ik me morgenochtend goed voel, mag ik naar huis en dan maandag gewoon naar de poli voor de verwijdering van de cerclage. Wel moet ik sowieso rekening houden met nog meerdere opnames, aangezien mijn bloeddruk onder de medicatie ook aan de hoge kant blijft en zal ik sowieso eerder ingeleid gaan worden. Ik ga het hier bij laten, ik hoop morgen thuis te zijn en dan ga ik bijlezen en op jullie reageren, maar ik ben dus niet aan het bevallen!
Tjee wat een verhaal mamavansam! Laat je nog even lekker verwennen daar en succes met de verwijdering van de cerclage! hou ons op de hoogte he?
aichaatje: amuseer je wanneer ben je terug mamavan sam: wat een verhaal, ben toch blij dat de testen op zich goed zijn , alleen die stomme bloeddruk van je he. dan wegen onze kindjes nu ong evenveel ik hoop dat je snel naar huis mag en dan gewoon terug. mijn bandje gaat de 14de eruit gewoon tijdens de controle, dus als het pijn doet horen de ander wachtende me roepen erna een uurtje of twee aan de monitor en als het geen weeen op wekt mag ik naar huis anders daar blijven, maar dan brengt mama me naar zh want ambulance wil ik niet dat is die ambulance van bij jente en als het niet nodig is liever niet erin he gr
Jemig, mamavansam, da's wel ff schrikken...kom ik aan met m'n 150/85 hahaha. Succes morgen!!! Misschien beetje stom, maar ben stiekem wel een beetje jaloers dat je weet dat je binnen nu en ruim 2 weken zal gaan bevallen (week 38 willen ze je inleiden toch?). Ik ben het namelijk écht zat en stront chagrijnig Wil deze zwangerschap (emotioneel) zo graag met een positief resultaat kunnen afsluiten. Babe moet alleen wel ff meewerken. Gisteren rommelde het de hele dag, had goede hoop, maar dan 's avonds niks meer...zucht.... Jente, spannend!! Nog twee weken en dan mag ook bij jou het bandje er af. Aichaatje, veel plezier!!!! Indigo, hoe was de bruiloft van je zus? Geen lekker weertje jammer genoeg. mmmm...lekker taartverhalen overigens...misschien die er maar ff bij fantaseren bij de koffie zo liefs Tijm
Hoi! Ik ben weer thuis gelukkig. Ben erg duf door de medicatie en wil alleen maar slapen, dus dat ga ik zo weer doen, maar wilde jullie even bijpraten. Jente, fijn dat je nu ook een datum hebt, kun je ook gaan aftellen. Tijm, ik snap heel goed dat je dat zo voelt. Heb de afgelopen dagen ook heel wat traantjes gelaten, omdat ik er zo klaar mee ben. Emotioneel is dit gewoon zo´n zware zwangerschap geweest voor ons allemaal hier en als je dan al zover bent als jij, is het gewoon genoeg geweest. Is het niet een idee om toch eens met je gyn te bespreken wat de mogelijkheden zijn. Er is gisteravond tegen me gezegd dat ik voor de 40 weken ingeleid zal worden, maar niet precies wanneer. Maar morgen hoop ik meer details te horen van mijn eigen gyn. Mijn ogen vallen dicht, ga nu echt slapen.
Mamavansam, oef oef oef oef geen suiker en geen vergiftiging. Kan goed geloven dat je er klaar mee bent ! Ben benieuwd wat de gyn morgen zal zeggen. Aicha, wat leuk dat je toch mag gaan !!! En fijn om te horen dat je gyn niet zo erg onder de indruk is van die rode bloedcellen. Goed dat je er bent blijven achter vragen, anders zat je daar misschien je hele trip mee in je hoofd. Eet je een taartje extra voor mij als je daar bent ? Tijm...dju gestopt met rommelen. Tot zover zeker de tepelstimulatie ?
Goeiemiddag iedereen! Ik heb me hier net terug op mijn kamertje in het ziekenhuis geïnstalleerd. Het weer is gisteren inderdaad een beetje tegengevallen, maar het was toch een mooie dag! Ik heb er enorm van genoten! En ja, mijn buik heeft het rustig gehouden met de pillekes alleen. Straks nog eens aan de monitor en morgen een echo bij de gyn. Mocht op de echo te zien zijn dat de bmh nog steeds dicht zit en de cerclage niet onder druk staat, ga ik toch vragen aan de gyn om thuis verder te mogen rusten. Tijm, ik kan me goed voorstellen dat je het nu wel gehad hebt. Ik hoop dat je niet te lang meer moet wachten op die kleine pruts! Mamavansam, blij te lezen dat je geen zwangerschapsvergiftiging hebt en terug thuis bent. Jente, jij hebt nu ook een datum om naar af te tellen! Aichaatje, veel plezier op je uitstapje!