Goeiemiddag iedereen! Weinig nieuws van hier. Had problemen met pc, maar ondertussen opgelost. Mijn nachtrust is er wel serieus op vooruit gegaan! De jeuk is nog niet volledig weg, maar ik lig er niet meer wakker van, dus heb toch weer wat goede moed gekregen voor de laatste dagen/weken... Morgen 35 weken, hiep hoi! Ik moet wel zeggen dat voor mij de weken vanaf 30 sneller voorbij zijn gegaan, dan de weken in de 20 (dus courage aan de dames die de 30 weken naderen!). Tijm, en mamavansam, ik ben zo benieuwd!
even een vraag heeft er van jullie al ooit bij die babysnooze corner besteld?? ik denkd at die met mijn voeten aan het spelen zijn 23 juni: bestelling geplaatst 27 juni betaald 29 juni stuur ik ze een mail : het is betaald, ik krijg mail terug, sorry is niet in voorraad, dit komt volgende week binnen en u krijgt mail als het verzonden is 6 en 8 jui heb ik terug mail gestuurd, waar dus geen reactie op komt. ga ik die wikkeldeken nu nog krijgen of niet???? vandaag nog maar eens mail gestuurd, met dat ik hun service allesbehalve vind gr
Klaag maar goed hard en veel ! Ik zeg altijd dat blaffende honden misschien wel niet bijten, maar wel goed dik worden van alle koekjes die ze krijgen om ze te sussen !! Eh, bah, Tulpje, jammer Het klonk zo goed
Kom een paar keer per dag kijken of er nieuws is van MammavanSam of Tijm. Vind het zo spannend. Even ander nieuws, mijn dochtertje heeft vandaag haar eerste stapjes gezet! Werd ook wel tijd ze is al bijna 18 maanden. Ze moet er zelf zo hard om lachen dat ze na 3 stapjes alweer omvalt, maar het begin is gemaakt.
Hé meiden, heel snel...afgelopen vrijdag bevallen!! Gaat allemaal super (op subtotaalruptuur na...maar kind is het meer dan waard ). Vandaag pas weer naar huis omdat bloeddruk hoog bleef. Kom snel bijlezen en verhaal doen. liefs Tijm
Whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Zeker ook niet vergeten te vertellen hoe 'het kind' heet eh P R O F I C I A T en ben superblij om te horen dat alles goed gegaan is en dat nu lekker thuis zit ! x
Van mij ook al een dikke proficiat Tijm!! Je geduld werd eindelijk beloond Ik ben benieuwd om een uitgebreid verslag te lezen, en ja, hoe je kindje heet...
Tijm, gefeliciteerd met de geboorte van je baby ! Ik hoop dat het met jou ook goed gaat, het klinkt als een hele zware bevalling.
Eindelijk wordt hier nog eens een kindeke geboren Dikke proficiat Tijm!!! En veel beterschap ook. Aan alle anderen: zet 'em op hè, ik wil nog veel meer goeie nieuwsjes lezen hier
Whoehoeee wat ben ik blij voor je!!! Fijn om te horen dat jullie lekker thuis zijn. Hoe gaat het nu met je?? Geef je beeb maar een dikke knuffel van mij en ook ik ben natuurlijk heeeel nieuwsgierig naar de naam
Tijm, Een hele dikke proficiat meid, geniet van je kleine wondertje en ik ben ook benieuwd naar jouw bevallingsverhaal hoor Liefs Linske
ff tussen al t kraamzorg en bezoeken door, een ego-berichtje mbt de bevalling... Vrijdagochtend weer die rare krampen. Naar beneden gegaan en dit keer hield het aan en werd steeds venijniger. Toen ik onder de douche niet meer wist hoe te staan of te zitten, ziekenhuis gebeld en er naar toe. Had om tien uur al 4 cm ontsluiting en paar uur later 6...maar daar hield het bij op, terwijl de weeën steeds heftiger werden. Toen weeënopwekkers en een ruggenprik gekregen (IDEAAL....mag het misschien niet zeggen, maaroen!!). Uiteindelijk is ie een paar uur later met 3 persweeën (en helaas een subtotaalruptuur) geboren. Als jullie naam en foto's willen zien, stuur me een PB-tje. liefs Tijm ps Hoop dat Mamavansam ook met een reden zoals te hoge bloeddruk langer in ziekenhuis moet blijven. Ze zou ondertussen toch wel bevallen zijn?