Gummibeertje, da's niet leuk om te horen . Ik zou ook helemaal zenuwachtig worden van zo een infectie verhaal.
Gummibeertje, lekker zo'n dosis zwartgallige humor Maar rot om op een later moment te horen dat er een lichte infectie is. Nog een paar dagen en je bent 30 weken!!! Bij ons in het ziekenhuis een mijlpaal (net als de 32 weken). Sterkte meis! Aichaatje, dikke knuf!! Laatste loodjes zijn best pittig (ook mentaal) Linske, geniet van je (voorlopig) laatste uitstapje. Liefs Tijm
Tnx dames! dikke knuffel voor jullie! Ik heb het inderdaad vooral mentaal heel zwaar! Ben toch veel al alleen, slaap heel slecht en heb een heel kort lontje!
Gummibeertje, het is inderdaad niet leuk te horen dat er een kleine infectie gevonden is, weer een kopzorg bij, maar dat zullen ze dan wel extra in het oog houden, jammer dat je daardoor de Adalat ook niet meer mag nemen. Het blijft inderdaad een spannende zwangerschap bij jou, jij gaat laters over alles kunnen meespreken Aichaatje, je weet dat je hier van je kan komen afschrijven als je het nodig hebt hé, er is hier altijd wel een 'lezend' oog die met je meeleeft, dikke virtuele knuffel alvast De Smurfen film vond ik zelf niet zo denderend maar de dochter vond hem goed dus was het voor ons ook geslaagd En het was lastig zitten na een tijdje in die zetel, vond niet echt mijn gemak, lang leve mijn zetelke Morgen word het een rustig dagje zonder de kleinste, zal veel kunnen rusten en zal het nodig hebben om maandag goed nieuws te horen van mijn gyn. Liefs Linske
Hihi, ik hou wel van die humor Wat ik wel tof vond: heb een kaartje gekregen van een goeie vriendin met op de voorkant een zeer grote kleurrijke 'HOERA !!!'. Als je het kaartje opendoet, had ze ipv 'de baby is geboren !' geschreven 'de baby zit er nog in !' gnignigni, ik vond dat nog leuk gevonden
Gummibeertje, ik hou normaal ook wel van die humor maar ik heb dus meer plat gelegen vh lachen met Rapunzel dan gisteren met de Smurfen, en gisteravond was het dan nog eens Ice Age2 op tv en dat vind ik super films hé Heel leuk gevonden van je vriendin, origineel! Je bent bijna aan de mijlpaal vd 30 weken hé, toi toi toi! Hebben de dokters al eens overlopen met jou hoe ze het de komende week gaan doen? Zijn ze van plan om je binnen te houden aan de bevalling of is er een waterkansje dat je toch nog naar huis eens zou kunnen gaan? Morgen mijn B-day, 32 jaartjes, time fly's! Liefs Linske
Gnignigngi ! Alvast proficiat !!! Mooie leeftijd De afspraak nu is tot 32 weken in het ziekenhuis en afhankelijk van de situatie daarna zou ik naar huis mogen gaan om verder te rusten en dan drie a vier keer per week op controle ambulant. Ik denk nu eigenlijk van 'mm, we zullen dan nog wel zien'. Ik ben zeker nu geen vragende partij om naar huis te gaan. Maar ja, binnen een paar weken denk ik daar misschien wel anders over
Gummibeertje, merci hé, ik kan nog zeuren en mijn getallen omdraaien hé Het is inderdaad het beste voor jou en je beebje dat je in het ziekenhuis blijft, maar het zijn lange weken hé, ik kan er van mee spreken. Als mijn gyn mij maandag ook binnen houdt moet ik mijn 2 dochters minstens 6 weken achterlaten en als ik er nu nog maar aan denk zou ik al kunnen bleiten Net scampi's diabolique klaar gemaakt, mijn mond brandt af, en ik heb al zo het zuur, niet slim van mij Liefs Linske
Met ons mannetje gaat het supergoed! Het is zo'n wonder dat hij bij ons is. De tijd vliegt inderdaad met zo'n kleintje erbij. De zwangerschap daarentegen kroop echt voorbij, dus ik herken jullie verhalen maar al te goed! Achteraf weet je waar je het allemaal voor hebt gedaan en dat allemaal dankzij zo'n stom ''touwtje''. Dames, zet 'em op!
Ja, zes weken...snif snif ! Hopelijk goed nieuws morgen... Gisteren heeft één van de vroedvrouwen effectief gezegd dat de ontstekingswaarden ietsje gestegen waren en dat als er nog es weeen zich doorzetten, ik een 'no go' heb op twee stevige porties weeenremmers dat er nog op mijn naam liggen.... Liever een gezond klein kindje dan een ziek groot kindje is hun redenering. Toch maar griezelig een beetje moet ik toegeven.
@Gummibeertje! Spannend hoor!! Hoop dat je buik gewoon lekker rustig blijft de komende weken!! Duim voor je!! Hier alles goed! Mijn buik is aardig rustiger nu ik t rustig aan doe! Sinds maandag de proluton injectie gekregen en dat helpt volgens mij ook wel tegen onrustige buik! Morgen weer 1 halen en dan woensdag weer controle bij de Gyn! Ben benieuwd!
Gummibeertje, ik kan me voorstellen dat het eventjes schrikken is als je zo iets hoort maar je bent in goede handen hé, van zodra ze zien dat het nodig is word je geholpen met de weeënremmers, dus met 2 grote porties op jouw naam kan je echt nog wel een tijdje rekken hoor. Je moet er gewoon rustig bij blijven. Nog 1 keer slapen en dan weet ik ook weer waar ik sta... Liefs Linske
Nope Linske, ik heb dus officieel ne 'no go' gekregen op die twee porties eh. Volgende weeen: niets doen en laten komen...
dus gummibeertje: het kan dan eig ook voor één van de volgende dagen zijn??? nu ja inderdaad beter een gezond kleiner kindje he dan een groot ongeonder he. moesten er weeen komen, wens ik je al veel succes.
@Gummibeertje, je doet het nu al heel lang zonder die extra dosis zware weeënremmers, ik hoop dat daar nog een heleboel dagen/weken bij gaan komen! Bijna 30 weken is ook al zoveel beter dan de ruim 27 weken waarmee je opgenomen bent.