Preventieve cerclage

Discussie in 'Prematuur' gestart door Islah, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linske

Linske Actief lid

4 apr 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leila, het truukje helpt me niet echt, ik doe het mischien verkeerd....
    Het is om zot te komen van die hartkloppingen, kan dit eigenlijk kwaad voor het beebje?

Liefs Linske

2. leila82

leila82 Actief lid

22 apr 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mijn gyn niet.
    Omdat je lichaam nu veel meer bloed aanmaakt moet je hart harder werken.

3. Elin08

Elin08 Actief lid

14 apr 2011
    110
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hartkloppingen hier ook erg herkenbaar! nu al paar dagen niet gehad maar soms echt dagen achter elkaar....

4. Tijm

Tijm Actief lid

23 jan 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linske, lastig hoor!! Mijn libido nam gedurende de zwangerschap behoorlijk toe. Wij hebben eigenlijk sinds begin zwangerschap geen seks gehad. Zo nu en dan wel op creatieve wijze opgelost bij manlief;). Maar vond ik lastig omdat het bij mij toch ook wat deed, terwijl ik dus niet opgewonden mocht raken (haha, herken dus ook die dromen van gummibeertje). Nu durf ik pas weer na goedkeuring gyn dat het boeltje van onder goed genezen is.

Elin, fijn dat je bmh nog lekker lang is en je kindje het goed doet. Probeer maar ff lekker te genieten van het goede nieuws.

Mamamaya, sterkte met werken!!

Hier ook wel eens last gehad van hartkloppingen. Schrok me in 1e instantie rot, maar schijnt er bij te horen.

5. Linske

Linske Actief lid

4 apr 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die mannen hé, hij zou ne keer mijn plaats mogen innemen...
    Hij moet nog maar wat geduld hebben, het einde is in zicht ;)

Vandaag opgestaan zonder de hartkloppingen, hopelijk blijft het zo :)

Vanavond eens naar een nieuwe huisarts om mijn urine te controleren, als hij meevalt blijf ik bij hem gaan want mijn huidige HA woont op een half uurtje rijden, we zijn nog maar enkele maanden geleden verhuisd dus ging nog altijd naar daar.

Bij de dames nog alles goed?

Het zonnetje komt eindelijk nog eens buiten, genieten dus!

Liefs Linske

6. Gummibeertje

Gummibeertje Bekend lid

11 apr 2011
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook hier hartkloppingen, doet enorm vies die eerste paar dagen. Nu weet ik dat het er gewoon bijhoort en probeer me gewoon er rustig door te ademen. Ik hoop snel nog eens een hartklopping te krijgen want ben nu wel benieuwd of de truk met de knipperende ogen ook effectief werkt :D

Hier nog alles stabiel ! Ik vind het een beetje vies om te denken dat ik volgende week misschien naar huis terug mag. Maar goed, daar zijn we nog niet. Straks heb ik waarschijnlijk heel leuk bezoek....later meer info !
    xxx

7. Linske

Linske Actief lid

4 apr 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor de moment blijf ik gespaard vd hartkloppingen, maar de humeurige man, dat blijft helaas...beeld maar weinig klank :)

Gummibeertje, het zou toch tof zijn mocht je nog eventjes tussendoor naar huis kunnen hé, want non stop 6 weken in het ziekenhuis is toch lang hoor. Dan kan je mischien ook nog een beetje van het zonnetje genieten hé, ik heb het gevoel dat september wel eens een mooie zomermaand kan zijn :)

Vanavond begint mijn man zijn eerste nacht terug te werken, de schrik zit al hoog bij me, sinds die inbraak in onze tuin, ik denk niet dat ik gerust zal slapen :(

Om 18.15h eens mijn plasje binnen doen bij de HA om te zien of ik al dan niet een blaasontsteking zou hebben ;)

Morgen 32 weken, whoop whoop!!!!:D:D

Liefs Linske

8. Gummibeertje

Gummibeertje Bekend lid

11 apr 2011
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whoop whoop whoop: mijn verrassingsbezoek is er vandaag doorgekomen !!!!!!!! Een fantastisch lekker chocoladetaartje....een ongelofelijke knap manneke genaamd Wout en een fantastisch lieve Indigo Girl !!!!!!!!!!!!!!

9. leila82

leila82 Actief lid

22 apr 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, wat leuk voor je Gummi.
    Leuk om iemand eens in het echt te zien.
    En chocoladetaart is natuurlijk altijd welkom.

Aishaa, is de cerclage al eruit?

10. Gummibeertje

Gummibeertje Bekend lid

11 apr 2011
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeeeh, is dat vandaag de cerclage...spannend ! Succes !

Hihi, ik had de eerste seconde niet door dat het bezoek voor was *blush blush*

11. Linske

Linske Actief lid

4 apr 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gummibeertje, leuk voor jou dat je eens iemand echt ziet van op het forum, en dan nog met een klein boeleke erbij EN chocoladetaart, je dag kan niet meer stuk hé!:D

Aichaatje, was beetje uit het oog verloren dat het vandaag was, we hebben je de laatste dagen niet veel meer gehoord hé ..
    Hopelijk is de verwijdering pijnloos verlopen en heb je binnenkort jullie wondertje in je handen, hou ons op de hoogte hé :)

Liefs Linske

12. Linske

Linske Actief lid

4 apr 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vraag me nu wel af wie de volgende in rij is om de cerclage te verwijderen....zou ik dat zijn??:(

Oeps, eerst nog Berte, dat is voor volgende week ofzo zeker??

Spannend!!!!!!

13. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Internet is heel onstabiel vandaag! .. dus ff snel!!
    Hij is eruit! Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee en vandaag 36 wk!! Wie had dat ooit gedacht!! Beep is al ingedaald!
    Het was vrij snel gebeurd, wel wat weeen en bloedverlies! Ben benieuwd!!

14. Linske

Linske Actief lid

4 apr 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aichaatje, blij te horen dat het goed verlopen is, allé dus het zou nog wel eens vlug kunnen gaan als je wat weeën hebt,
    Veel succes alvast als het zover zou zijn :)

Mijn plasje was goed, geen blaasontsteking, wel hoge bloeddruk.
    Morgenochtend ga ik nog eens nuchter naar de HA om bloed te laten controleren.;)

Liefs Linske

15. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    hoi,

klopt blaasontsteking volde ik ook niet en heb er een paar gehad.

hier terug van 4 d ziekenhuis: overgeven is betermaar het huilen en krijsen dus niet. door de dag slaapt ze bijna niets dus is ze wakker van 8 tot 23U , ik mocht nog langer in zh blijven om zelf wat op adem te komen, maar kan er moeilijk blijven wonen he.

ik ben wel gestopt met bv en geef flesvoeding. de bv eerste dagen liep alles over :) nu is het al bijna weg, alleen doen ze wel keiveel pijn. als ik yinthe op pak, wat dus moeilijk gaat, want als ze tegen mijn borsten komt kan ik wenen van de pijn.

osteopaat heb ik vorige week gedaan, maar hielp niets , ga maandag eens naar een andere

hoe is het hier voor de rest met iedereen?? blijkbaar niet zo heel veel geschreven op 4 d tijd.

Gummibeertje??? en buurmeisje????

wie is de volgende om te bevallen????

tijm al gestopt met BV???

gr

16. leila82

leila82 Actief lid

22 apr 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aischaa, Wat een opluchting dat hij eruit is. Viel het mee, het verwijderen?

Linske, Gelukkig geen blaasontsteking.

Jente, zou je niet een keer kunnen kolven om de spanning eraf te halen en om onsteking te voorkomen.

17. Linske

Linske Actief lid

4 apr 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jente, krijgt je meid nu medicijnen ofzo?
    En de flesvoeding, moet je speciale gebruiken?
    Hebben ze testen gedaan, en wat is nu eigenlijk het verdict?

Liefs Linske

18. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    hoi,

ik kolf soms nog effe, maar komt niet meer veel uit. de eerste twee dagen wat was dat. ik lekte constant. eerst heb ik geweend omdat het ni op gang kwam en nu omdat het ni wou stoppen :)

over yinthe: de koemelkallergie test hebben ze gedaan, en dat was het niet. dat het reflux is en krampen zijn ze zeker van.

medicatie: omprazole , polisiane zalf ( ofzoiets) en geef zelf nog infacol bij tegen de krampen.

melk: nutrilon ommeo.

gr

19. Gummibeertje

Gummibeertje Bekend lid

11 apr 2011
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk nieuws allemaal, cerclage er uit, geen blaasontsteking, medicatie dat hopelijk zal aanslaan (merk je al wat verschil ?)

Berte, hoe staat het daar bij jou ondertussen ?

20. Linske

Linske Actief lid

4 apr 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze morgen mijn bloed gaan laten trekken, om nog eens te kijken naar de werking van mijn schildklier want vorige keer werkte die iets te traag, vrijdag mag ik achter resultaten, dat is dan ook weer gebeurd. Het enigste dat dan nog eens moet getest worden is GBS, maar dat gebeurt pas op 35w, hopelijk halen we dat hé ;)

Aichaatje, ben nu toch wel benieuwd voor wanneer het zal zijn hoor :)

Berte, wanneer mag jij voor de cerclage verwijdering?

Nog 4 weekjes voor mij!!!!!:D

Liefs Linske

Deel Deze Pagina