Preventieve cerclage

Discussie in 'Prematuur' gestart door Islah, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bermel

Bermel Lid

28 mrt 2011
    97
    0
    0
    Bedankt voor je tip Gummibeerjte met mijn volgende echo ga ik het zeker vragen of ik het kan krijgen.
    Ik heb nu ook last van stoelgang..dus het komt zeker goed uit als ik het krijg;)

2. Bermel

Bermel Lid

28 mrt 2011
    97
    0
    0
    Erg bedankt tante Linske:) ik geloof er in dat het deze keer goed komt en dat ik ook minstens 34 weken haal.;)

Ja klopt ik ga zeker wel een andere gyn vragen als het steeds tegen valt..ik snap hun ook wel ze zien elke dag wel honderden mensen en ze kunnen niet altijd voorbereid zijn enzo..ach jaa ik zie het allemaal wel misschien maak ik me druk om iets kleins..ik heb me zelf beloofd om heel koel te blijven en niet om alles stressen..dat is niet gezond mijn andere zwangerschappen had ik heel veel stress en dat wil ik nu vermijden;)..

3. Bermel

Bermel Lid

28 mrt 2011
    97
    0
    0
    Bedankt voor je geruststelling Tijm.ik weet dat het nu heel vroeg is maar het is echt geestelijk bij mij..ik heb gewoon een trauma aan gehouden van afgelopen keren.
    Mijn angst blijft gewoon totdat ik mijn wondetje in me armen krijg.

Ik geef mijn gyn nog 1 kans, met mijn termijn echo op 2september ga ik dan beslissing nemen hoe ze nu is..want heb haar tot nu toe 2 keer gezien en toen was ik alleen op kennismaking en intake, was toen ook nog niet zwanger.
    Als het weer tegenvalt ga ik zeker een andere gyn vragen;)

4. Linske

Linske Actief lid

4 apr 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bermel, het is zoals je zegt, wacht 2 september af hoe het gesprek dan verloopt en je kan daarna nog zien hé, je moet alleen maar denken in het belang van jou en je beebje ;)

Gisteravond lekkere bbq weesten eten bij mijn schoonouders, jammie jammie en vandaag is het hier nog eens bbq, nog eens jammie jammie :D:D

Gummibeertje, 34 weken is nu het streefdoel hé!!!

Liefs Linske

5. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    hoi

linske zoveel bbq ben jaloers, ik heb zaterdag de eerste bbq terug in twee jaar tijd. en ik ga eten wees maar zeker :)

hier begint het iets beter te gaan. ben gestopt met bv ( weet niet als ik het al gezegd had) en ik geef gewoon grotere flessen dan dak mocht van het zh. en gaat nu vandaag iets beter, is toch beetje rustiger.

succes dames

6. Linske

Linske Actief lid

4 apr 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jente, bij mij is het mischien mijn allerlaatste bbq hé ;))) daarom dat ik er nog eens extra van profiteer om erbij te zijn.
    Laat het je alvast ook smaken vh weekend hé :D
    De reden dat je gestopt bent met bv, is het omdat jouw prutske teveel last heeft vd reflux of omdat jij teveel sukkelt ofzo?

Straks nog wat taartjes eten :D:D jammie..

Ik ben mijn stress en zenuwen aan het wegeten voor morgen al :)

Liefs Linske

7. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    dat van de bv: de bv zelf ging nu heel goed, moeite genoeg gehad om de melk gestopt te krijgen. maar gewoon dat clusterenen elke avond van 17 tot 23 u was mijn ding gewoonweg niet en dan telkens al dat overgeven erbij. vind het nu makkelijker en ik ben veeeeeeeeel minder moe en terug veeeeeeeeeeel beter goed gezind.

geniet dan van je laatste bbq :)

8. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    zwaaaaaaiiiiit naar de dames :)

9. Linske

Linske Actief lid

4 apr 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aichaatje, is er al iets op komst of blijft het rustig in de buik?

Liefs Linske

10. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Wonder boven wonder tis rustig hier... wie had dat gedacht.. dinsdag weer controle :) van mij mag ze nu wel komen hoor ;)

11. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Zwaait terug, ik ben benieuwd wie er straks eerder is, jij of ik.

12. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Ja ik ook! Dit is jouw week he? Sterkte!

13. Bermel

Bermel Lid

28 mrt 2011
    97
    0
    0
    Aichaatje ik zwaai ook terug;) heel veel succes met de laatste loodjes..wat grappig dat je nu zegt dat t nu mag gebeuren:)
    Heb je ooit gedacht dat je dit zou zeggen?:) ik denk van niet..echt super leuk..hoe langer in je buik hoe beter buiten;)

14. Bermel

Bermel Lid

28 mrt 2011
    97
    0
    0
    Berte het is voor jou ook erg spannend..misschien gaan jullie wel samen bevallen:) zou wel erg leuk zijn.

15. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Dit hadden we nooit durven dromen zelfs :)

16. Linske

Linske Actief lid

4 apr 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Om 17h weten we ook weer hoever we staan, heb al zenuwkes :)

Liefs Linske

17. Gummibeertje

Gummibeertje Bekend lid

11 apr 2011
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier weet ik ondertussen al iets meer, net 'mijne' professor gesproken.
    Morgen wordt de cervixlengte nog éénmaal gemeten en tenzij dat daar enorme veranderingen in te zien zijn, moet ik morgen toch naar huis.
    Ik had nu nog een reserve van 12mm zei hij en dat was best ok. Ik weet niet wat jullie van dat cijfer denken, maar hij maakt daar dus echt geen probleem van. Wat goed nieuws is dat de ontstekingswaardes weeral wat gezakt zijn, zelfs in die mate dat ze niet meer om de zoveel dagen opgevolgd moeten worden. Ik moet dus niet een paar keer week ambulant op controle komen om dat te laten opvolgen. Oef, want al die stress dat daarmee gepaard zou gaan (probeer maar es drie maal per week een chauffeur te vinden, elke keer dan nog es in spanning wachten achter het resultaat, moeten wachten tot wanneer het uw beurt is terwijl je weet dat je het beste van al gewoon plat ligt,... brrrr), ik zag dat echt niet zitten. Dat was zelfs één van de redenen waarom ik dacht dat het beter was om mij hier te laten, al die moeite anders... Maar, dat valt dus weg.
    Het ziet er dus naar uit girls dat ik nog even naar huis mag en genieten van m'n poezen.... :)

Samengevat is dit dus eigenlijk best positief nieuws, al voelt het dus wel een beetje dubbel. Maar bon, nu de kogel definitief door de kerk is, kan ik mij maar beter focussen op de positieve kant van de zaak eh :) FRIETEN !
    :D

Linske, hopelijk kom jij straks ook met positief nieuws !!!!!

Berte, Aicha, ik hoop dat ik niet mee in de running ben voor 'wie bevalt er als eerste'. Dus, doe maar ulle best eh ;)

18. Linske

Linske Actief lid

4 apr 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gummibeertje, dat is dus super nieuws hé, die 12mm zal nu voor je aantal weken zwangerschap wel redelijk zijn denk ik, alhoewel de mijne over 2 weken zei dat als het onder de 2cm zit dat het dan niet goed is, maar ja wat er dan precies zou moeten gebeuren weet ik niet. Maar dat zal ik straks mischien wel te weten komen :$
    Ik weet als er nu opening zou zijn dat ik direkt word opgenomen tot aan de datum dat mijn cerclage eruit mag :(

Maar nu kan jij inderdaad thuis nog wat genieten van je poezen :D
    Ben je van plan om contact te houden met je kamergenootje? Ben nu eigenlijk ook wel benieuwd hoever ze zal geraken in haar zwangerschap...
    Ge gaat die krokketjes en eclairkes wel missen zeker, nu word het terug zelf kokerellen :D

Liefs Linske

19. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    @Linske, veel succes vanmiddag.

@Gummibeertje, nee jij mag zeker niet mee doen met wie bevalt als eerste ;). Veel friet eten, dat klinkt toch wel als een mooie reden om thuis te zijn :p. Jammer dat ze niet willen dat je blijft, maar als ze het zo positief zien is dat toch alleen maar mooi, moet je kijken waar je vier weken geleden was.

20. Linske

Linske Actief lid

4 apr 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een goede controle gehad, mijn bmh was nog altijd 2,4cm, geen opening en geen indaling. Als ik het zo goed kan volhouden haal ik mischien nog wel begin oktober!:D
    De gyn wilt maar pas op 37 weken mijn cerclage eruit halen, zolang er geen opening is natuurlijk. Dus allemaal goed nieuws hé :):)

Nu is mijn meisje wel enorm druk in de buik, ik voel soms echt haar stampen tot in mijn vagina, mijn buik beweegt hier aan alle kanten tergelijk :p

Mijn meisje is blijkbaar wel aan de kleine kant, ze weegt nu nog maar 1.800kg maar de gyn zegt dat dit niet verontrustend is, het zal gewoon een kleintje zijn :)

Liefs Linske

Deel Deze Pagina