Preventieve cerclage

Discussie in 'Prematuur' gestart door Islah, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gummibeertje

Gummibeertje Bekend lid

11 apr 2011
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi mooi !!!

En Berte, wat wees jouw controle eigenlijk uit ?

Hier slechte nacht, pijnlijke harde buiken door een zéér drukke jongen. Jawadde, wat was me dat :)

2. Linske

Linske Actief lid

4 apr 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei Gummibeertje, opletten met de harde buiken hé :$
    Maar hier zit er ook een zeer drukke 'lady' in de buik hoor, het voelt echt niet leuk meer aan als ze zot begint te doen ze, amai :D
    Het begint nu beu te worden aan mijn schaambeen ook, ze ligt daar met haar hoofd en handen nogal te wroetelen ze, pppfff...

Maandag controle, ik kijk er echt weer naar uit, hopelijk nog geen opening te bespeuren....

Leila en Eline, hoe waren de controles?

Liefs Linske

3. leila82

leila82 Actief lid

22 apr 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, hoi.
    Nou ben weer terug.
    Ze heeft alleen m'n buik gemeten en hartje geluisterd.
    Was allemaal in orde.
    Heb ook al een datum voor de verwijdering van de cerclage.
    Op 4 oktober(als ik dat haal)

Wat is het rustig rond Aisha!!

4. Linske

Linske Actief lid

4 apr 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leila, alles goed dus, maar was je nu niet benieuwd naar de lengte van je bmh?

Ik denk dat Aichaatje bevallen is of toch bezig is want op het september topis waar ze ook meeschrijft heeft ze ook al 2 of 3 dagen niks meer van zich laten horen.

Ben benieuwd :p

Liefs Linske

5. Elin08

Elin08 Actief lid

14 apr 2011
    110
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier vanmorgen ook controle gehad!! En gelukkig is baarmoedermond gelijk gebleven!! nu 3.3 !! Vorige keer 1e meting 3.0 en tweede 3.4 dus Jippie!!!!!
    Ben zooooo opgelucht!! hoop echt dat ie zo blijft!! Heb me wel voorgenomen om het NOG rustiger aan te gaan doen!! Echt even voor mezelf kiezen! Moeilijk soms maar t moet!!
    Vanmorgen de eerste visite al gehad en vanmiddag de rest!! En mn buik bleef rustig!!!
    Gisteravond was de kleine erg actief!! Zo heerlijk gevoel!! kan er ook echt van genieten!! En dat gaan we hopelijk nog heel lang doen!!
    Hoop net zover als jullie te komen!!!

Liefs!

6. Linske

Linske Actief lid

4 apr 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elin, blij te horen dat ook jij een goede controle achter de rug hebt, het zal er nu inderdaad op aan komen om meer en meer te rusten hé, zeker als je beebje ook zwaarder en zwaarder word. Ik hoop en duim voor je mee dat je zo ver mogelijk geraakt hoor ;)

Liefs Linske

7. Gummibeertje

Gummibeertje Bekend lid

11 apr 2011
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Feestjeuh !

8. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Super al die goede controles, dat er hier voor iedereen, behalve voor mij (en Aichaatje?), nog heel veel zwangere weken mogen volgen.

Mijn controle van gisteren was trouwens vrij standaard, vruchtwater en ligging uk werden gecontroleerd.

9. leila82

leila82 Actief lid

22 apr 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Linske, ik was inderdaad benieuwd maar vond het raar om te vragen.
    Ik heb me wel voorgenomen om het bij de volgende controle wel te vragen mocht ze dan niet uit haarzelf willen controleren.
    Ik ben er namelijk van overtuigd dat de cerclage er eerder uit gaat dan 37 weken vanwege de pijn die ik voel.

@Tulpje, als je dit leest, ik heb de ovulatie testen van sensitest.nl gebruikt en die werkten heel goed bij mij.
    Ben er bij 2 van de 4 zwanger van geraakt.
    Niet van de test zelf natuurlijk he, je moet er wel wat voor doen:p.
    Als je ze een tijdje regelmatig gebruikt kun je ook zien wanneer je ovulatie eraan komt.
    Aangezien sperma een aantal dagen actief blijft is dit heel handig.
    Ik weet hoe je je voelt.
    Bij mij duurde het 5 jaar in de medische molen.
    Kan dat gevoel nog zo oproepen ook na 4 zwangerschappen.
    We hopen allemaal met je mee.

10. Linske

Linske Actief lid

4 apr 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,
    Het belooft vandaag een zonnige dag te worden hé, geniet ervan :D

Leila, ik denk niet dat ze de cerclage voor de 36w zullen uithalen, maar heb je pijn door de cerclage of is het pijn vd zwangerschap?
    Die ovutestjes van Sensitest heb ik ook gebruikt om van mijn 2de zwanger te worden, het was gelijk prijs in de 1ste ronde, dat zijn wel goede testjes hoor en voor weining geld.

Ik heb vernomen dat Aichaatje nog niet bevallen is maar dat ze zonder telefoon en internet zit, daarom dat het nu wat stil is rond haar.

Ik ga me douchen en achter wat boodschappen,

Liefs Linske

11. Gummibeertje

Gummibeertje Bekend lid

11 apr 2011
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, ben een beetje teleurgesteld moet ik toegeven, ik dacht echt dat hier weer een leuke aankondiging ging komen :)

12. Linske

Linske Actief lid

4 apr 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Berte of Aichaatje zullen binnenkort wel eens goed nieuws brengen zeker, of gaan wij toch nog voor hen zijn...:D

Hier alweer veel gedaan, vele wasjes draaien, zo lastig om de wasmachine te vullen en legen en dan nog eens hetzelfde voor de droogtrommel ppppff... Die buik weegt door hoor als ik zo gebukt moet staan :$

Vind het zelfs buiten veel te warm, heb het lastig...:)

Liefs Linske

13. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    hoi,

ik kan nog wel een nieuwtje vertellen :)

dat ik terug een vriend heb. is /was collega van me. hij begint maandag in een ander rusthuis. hij is verpleger. we verzwijgen het nog wel wat omdat zijn ex ( half jaar uit elkaar, samen kindje) ook werkt in het rusthuis, waar ik werk. en zolnag ik geen ander werk heb, lijkt het me beter te zwijgen. nu ik heb niks tegen zen ex , en wil er nog mee samen werken, maar we vrezen zij niet meer met mij als ze het weet. het is alleen wat lastig dat zowel hij als zij hun hart luchten, bij me. nu ik vertel wel niks door. soms zegt hij wel is jama je bent wel samen met mij, maar daarom hoef ik zen ex nog ni te veraden he.

voor de rest geeft hij yinthe een fles, hij betrekt zelfs vaak jente er bij, hij zelf heeft drie kindjes.

is eens een ander nieuwtje he

14. leila82

leila82 Actief lid

22 apr 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jente, wat leuk voor je gefeliciteerd.

@Linske, alles doet pijn op het moment. als ik in bed will liggen moet mijn man m'n benen optillen.
    Maar baarmoedermond doet ook pijn. denk dat het onder spanning staat.

Zijn jullie ook zo moe? gaaaaaaaaap

15. Linske

Linske Actief lid

4 apr 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jente, dat is inderdaad een nieuwtje! en super nieuws hé, fijn voor jou dat Yinthe ook door je nieuwe vriend volledig aanvaard word, amai, je komt direkt in een groot (samengesteld) gezin terecht dan :D
    Je zal weten wat doen hé ;) Ik wens je veel geluk samen :)

Leila, je cerclage staat waarschijnlijk op spanning dan, wilt dan ook zeggen dat je inderdaad niet te lang moet wachten om het te laten verwijderen hé, je zal vlug je kleintje in je armen hebben :D

Moe, zwijg me ervan, ik zou hier ook altijd wel een dutje kunnen doen hoor :p
    Straks me een beetje in mijn zetel leggen want vind het te warm buiten, voel me al mottig genoeg :(

Liefs Linske

16. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    @Jente, gefeliciteerd :D

Ik zag dat je meegedaan had bij een poll bij samengesteld gezin, dus ik had al zoiets van, goed nieuws uit die hoek?

Hier verder geen nieuws te melden, alles is rustig, afgezien van harde buiken die steeds iets vervelender worden.

Wel net een Angelcare besteld, die hebben wel mijn iDeal betaling afgeschreven en vervolgens mijn bestelling geweigerd omdat de betaling geweigerd zou zijn :$:x:x. Daar heb ik net een mail achteraan gestuurd. Die kapotte kist van 6 weken terug is ook nog niet vervangen :(.

17. Gummibeertje

Gummibeertje Bekend lid

11 apr 2011
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Das inderdaad een leuk nieuwsje Julie ! Geniet er maar (stiekem dan wel) van, die eerste maanden zijn altijd zooooo leuk eh :)
    Die andere ook natuurlijk, maar de vlindertjes zijn nu nog lekker groot !

Ook hier geeuw geeuw geeuw, ondanks het best goed slapen 's nachts en het niets doen.

Berte, is die kist nou nog niet vervangen ? Jongenslief :(

18. leila82

leila82 Actief lid

22 apr 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Gummibeertje, Hoe gaat het met je ex buurvrouwtje en haar kindje?

19. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Zwaaaiiii!! Hier nog hartstikke zwanger!! ;) Had geen internet .. net zo balen!
    Wie praat me bij?

20. Gummibeertje

Gummibeertje Bekend lid

11 apr 2011
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet zoveel te vertellen Aicha...we waren op u aan het rekenen voor wat actie :D
    Niet zoveel geschreven trouwens, makkelijk bij te lezen dus als je ons gezever wel leuk vindt :)

Met m'n buurtje: alles verloopt schitterend ! De eerste 48u zijn vrij crusiaal en daar is het jongetje (Jelle) prachtig in geslaagd. Ook het gaatje in het hartje (bij gewoon geboren kindjes groeit dat vanzelf toe, maar bij prematuurtjes moet dat door middel van medicatie dat niet altijd even goed aanslaat) is al een beetje toe, met één dosis medicatie ! Das blijkbaar echt wel super. Het enige wat iets minder is, is dat het een echte wriemelkont is en bijna niet stilligt. Ze geven hiervoor blijkbaar een middelke om hem rustig te houden (zodat al de rest ook goed kan blijven zitten en werken), maar hij blijft maar wriemelen :)
    We mogen zeker niet te vroeg victorie kraaien, maar beter als dit kan gewoonweg niet.

Deel Deze Pagina