Lieve Aichaatje, ik zit hier vol ongeloof op de bank!!!!! Eerst je zwangerschap zo dapper doorstaan en dan dit!! Zo had het niet mogen gaan! Weet dat ik aan jullie denk! XXX
Oh wat vreselijk. Zit ook te janken hier, kan het bijna niet geloven. Denk je alles gehad te hebben en veilig te zitten gebeurt er dit. Aishaa als je wilt praten, we zijn er voor je. Vindt het echt zo zo erg voor jullie. Mijn glucosetest was niet goed trouwens, heb zwangerschapsdiabetes. ik zal morgen of zo er wel verder over wijden. is niet belangrijk nu na dit vreselijke bericht
Oei Leila, geen goed nieuws voor jou ook dan... Moet je nu insuline beginnen spuiten ofzo? En dat bijna op het einde van je zwangerschap hé Ik blijf maar met Aichaatje in mijn hoofd zitten... Liefs Linske
Jeetje, Aichaatje, wat enorm vreselijk! Hier zijn gewoon geen woorden voor! Dit is zoooo ontzettend oneerlijk. Gecondoleerd met dit vreselijk grote verlies, sorry weet gewoon niet wat ik verder kan zeggen....
vind het zo erg voor. ik las het tekstje van linske en ben gewoon aan het huilen. dit is zo erg ik wil je heel veel sterkte wensen maar geen enkele woorden kunnen nu troosten gr
Ik krijg er koude rillingen van, heb er ook geen woorden voor Dit te moeten lezen na zo'n zwangerschap is echt verschrikkelijk... Veel sterkte Aichaatje!
M'n hart klopt in mijn keel....hoe is zoiets mogelijk!!! Dit is zo ongelooflijk oneerlijk.....na al die maanden in spanning, nu niet eens je meisje bij je te mogen houden. Ontzettend dikke knuffel!! Ik zou willen dat we iets konden doen om het verdriet te verzachten...
Aichaatje is blijkbaar deze morgen heel vroeg bevallen, ze zou nu al terug thuis zijn maar heeft zelfs de kracht niet om de telefoons te beantwoorden.... morgen word haar meisje al begraven, haar lief engeltje Sarah*. Ze is in mijn gedachten... Liefs Linske
Hier was vriendlief vanmiddag gelukkig snel thuis, heb ik even flink kunnen uithuilen . Ik snap echt niet dat dit nu juist Aichaatje moest overkomen, hoeveel hordes heeft ze wel niet moeten nemen tijdens haar zwangerschap. En dan morgen al de begrafenis, het leven kan toch zo oneerlijk zijn, waarom moet iemand 3 kinderen verliezen? Aichaatje, nogmaals, heel veel sterkte.
Owh meid ik heb er geen woorden meer voor Wat is het leven toch zo hard.. Aichaatje heel veel sterkte in deze moeilijke tijden..en gecondoleerd. We leven met je mee.....
Ohw, heb t vannacht maar niet kunnen loslaten...vond het bevallingsverhaal van mamavansam al heftig...maar dit.....we weten (bijna) allemaal wat het is om een kind te verliezen, de hel waar je je dan in bevindt....en dan Aichaatje nu voor de derde keer...afschuwelijk!! Het is zo ontzettend compleet zinloos!! Een verders gezond kindje dat samen met haar moeder klaar was voor het leven...en het leven niet heeft gekregen...daar is géén enkel goed woord voor te vinden!!!
Ja, ik krijg het ook maar niet uit mijn hoofd, het eerste waar ik terug aan dacht toen ik opstond was aan Aichaatje, wat moet die nu een inmens verdriet hebben zeg.... en de 3de keer al, het is niet te geloven hé.... Vandaag word het kleine engeltje begraven, ik wens haar en haar gezin ongelooflijk veel sterkte toe... Liefs Linske
Ook hier niet geslapen vannacht. Aichaatje, jij, S.arah en jullie gezin zijn constant in mijn gedachten! Heel veel sterkte deze moeilijke dag. Ik vind het zo ongelooflijk dat haar dit moet overkomen en ik kan maar niet loslaten dat ze gewoon hetzelfde heeft gehad als ik. Als ze een paar minuten later waren bij ons had Saar het ook niet overleefd. En daar heb ik het nog steeds erg moeilijk mee, maar ik besef me hoeveel geluk we hebben gehad dat ik al in het ziekenhuis was. Dit is zo vreselijk oneerlijk...
MamavanSam, ik wist niet dat jij ook zo een heftige bevalling achter de rug hebt? Lag je al in het ziekenhuis toen het gebeurde of is het thuis gebeurd? Mocht ik thuis een placenta loslating meemaken denk ik ook niet dat mijn meisje het zou overleven aangezien we een 30min. van het ziekenhuis wonen, mag er niet aan denken zeg... Liefs Linske
hier ook niks geslapen, mijn ogen zien rood en zijn opgezwollen van te huilen. kan het nog altijd niet vatten en inderdaad 3 kindjes. hoeveel kan een mama aan. sterkte vandaag.
Linske, ik ben 's avonds naar het ziekenhuis gegaan omdat ik me ziek voelde en hoge koorts had. 'S nachts bleek ik een acute HELLP te hebben, om 9 uur ingeleid (ik had 2 cm, een week na verwijdering, dus cerclage heeft goed z'n werk gedaan). Na 2 uur had ik 6 cm en ineens heel veel bloedverlies. Met vliegende vaart naar de ok ivm een losgelaten placenta. Na 7 minuten is onder volledige narcose Saar geboren. Saar kwam niet ademend ter wereld en heeft aan de beademing gelegen. Ik had 2,5 liter bloedverlies. Dus geluk dat we daar waren, wij wonen ook 30 min van het ziekenhuis.
Amai heftig verhaal Mamavansam, inderdaad een groot geluk dat jullie al in het ziekenhuis waren...je mag er niet aan denken dat je meisje er niet meer zou zijn hé... Dat is nu eigenlijk ook mijn grootste schrik, als er iets zou zijn dat ik niet op tijd in het ziekenhuis zou geraken,ppfff....mijn hoofd slaat tilt voor de moment met het gebeuren van Aichaatje... Liefs Linske
Ik kan het eigenlijk nog altijd niet vatten. Dit wens je niemand toe, maar iemand van 'ons' toch zeker niet ? Dit is gewoon gruwelijk in 't kwadraat Ik zou graag iets opsturen per post, maar niemand heeft waarschijnlijk haar adres ?
Gummibeertje, Aichaatje schreef dagelijks mee in een andere topic, 'sepmtember mama's 2011 DEEL 4'. Ik denk wel dat er daar iemand haar adres heeft hoor, anders moet je het daar eens gaan vragen. Heb zonet Aichaatje haar zwangere buik nog gezien bij de buikfoto's vd maand, het is hart verscheurend... Liefs Linske
Ik was ook om de haverklap wakker. Krijg het maar niet uit m'n hoofd. Ik probeer me voor te stellen hoe zij zich moet voelen nu, maar alleen een voorstelling proberen te maken is al te pijnlijk. Het ging zo goed hier met iedereen, eindelijk waren we allemaal wat geruster. Nu deze enorme klap. Jammer dat je zo ver weg woont Aisha.