Preventieve cerclage

Discussie in 'Prematuur' gestart door Islah, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Lieve dames! Bedankt voor alle lieve woorden en jullie steun!

2. Linske

Linske Actief lid

4 apr 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aichaatje, dat is jammer genoeg het enigste wat we voor jou kunnen doen hé, eens wat troostende woorden maar wetende dat het voor jou even zwaar blijft ....
    Ik heb bewondering voor jouw moed meid!
    Sterkte hé, dikke knuffel Xxx

3. Bermel

Bermel Lid

28 mrt 2011
    97
    0
    0
    Linkse het is dus voor jou ook de laatste week in jou geval met cerclage :) hou t nog effe vol hopelijk ga je t redden . En doe vooral rustig aan om hardebuiken te voorkomen. Veel sterkte meid.

4. tulpje85

tulpje85 Actief lid

6 apr 2011
    132
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aichaatje, dikke knuffel voor jou meid!!!

5. Gummibeertje

Gummibeertje Bekend lid

11 apr 2011
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij geen aandenkens in de kamer van de nieuwe pruts (het kadertje met voetafdrukjes, ik kan er nog altijd niet naar kijken....) maar wél een vermelding op het geboortekaartje. Dit voelt voor mij als mijn derde kindje, oh wee als er iemand commentaar op heeft dat dit 'not done' is. Nou ja, dat zal wel niemand vlakaf in het gezicht durven zeggen :)

Aicha, waarschijnlijk is dit veel te vroeg voor jou, maar als je het ooit ziet zitten, had ik graag je verhaal gehoord. Dikke knuffel. De wereld staat nu even stil. xxxxxxxxx

6. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Zodra ik mijn bevallingsverhaal heb opgeschreven dan zal ik het jullie laten lezen!

Ik wens jullie allemaal zoveel goeds...

7. Linske

Linske Actief lid

4 apr 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanxs Bermel, ik probeer me rustig te houden maar ik merk aan mezelf dat ik toch wat meer begint te doen dan de afgelopen weken, waarschijnlijk omdat ik bijna mijn 'deadline' heb gehaald hé :D
    Dus ja die harde buiken zijn deels mijn eigen schuld ze :)

Gummibeertje, ik denk niet dat een normale persoon dit 'raar' kan vinden dat je je sterrretjes ook vermeld op het geboortekaartje hé, en als er zijn met commentaar, gewoon negeren, dat zijn mensen zonder gevoelens die nog niks hebben meegemaakt in hun leven!
    Wat het kadertje betreft met de voetafdrukjes, ik zou het mischien op de slaapkamer ergens een plaatsje geven, op mijn nachtkastje ofzo...
    Ik zeg maar iets hé... het zou zonde zijn dat je het kadertje ergens in de duisternis laat liggen hé meid...

Aichaatje, neem je tijd maar meid, alles moet slijten maar dit is nog te vers....we horen het wel als je je verhaal wilt doen, dikke knuffel Xxx

Liefs Linske

8. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    aichaatje nog eens veel sterkte

gummibeertje: jente staat bij mij ook op kaartje
    zusje van jente staat onder yinthe haar naam. en niemand vorn het raar. ook het geidchtje erop was iets ind e trend van ik zit hier op mijn wolkje........ en elke avond gooi ik je een lief kusje, want jij bent mijn zusje. sommige mensen moesten wenen, maar rare commentaar niet gehad, en tot op heden ook niet vernomen via via. je moet doen waar jij je goed bij voelt.

gr

9. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik kom maar eens melden dat ik vandaag niets te melden heb ;).

Onze dochter* komt ook op het geboortekaartje, maar niet prominent, maar zoals ik ook op het geboortekaartje van mijn zusje stond.

Met mijn familie maak ik me trouwens ook erg zorgen over de lompe reakties die ik daarop ga krijgen, maar dat is een zorg voor veel later. We gaan pas weer contact met ze opnemen wanneer vriend en ik weer een ritme gevonden hebben. Maar mensen met een 'normaal' fatsoen zullen het inderdaad nalaten om er negatief op te reageren.

@Aichaatje, alles op jouw tijd, ik wens jou en je gezin nogmaals heel veel sterkte toe.

@Bermel, 19 september, spannend.

10. Gummibeertje

Gummibeertje Bekend lid

11 apr 2011
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier idem, gewoon vermelding dat wij de ouders zijn en daaronder 'fiere broer van N*& L*'
    De namen dus zelfs niet voluit geschreven.

11. Gummibeertje

Gummibeertje Bekend lid

11 apr 2011
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag zo stillekes ?

12. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Dag dames wie kan mij met wat informatie voorzien over 1 maal cerclage altijd cerclage of niet?

13. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    @Aichaatje, mijn gynaecoloog gaf aan dat als er eenmaal een 'recept' is gevonden waarmee iemand een zwangerschap uitdraagt, dat ze dit dan bij een volgende zwangerschap meestal ook volgen.

14. Linske

Linske Actief lid

4 apr 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, inderdaad stilletjes, alles blijft hetzelfde voor de moment dus niet veel nieuws te melden...
    Behalve dat ik het stilletjes aan beu aan het worden ben, mijn kleinste staat nu sinds deze middag vol uitslag, een paar grote rode bollen en de rest allemaal kleine bolletjes verspreid over haar lichaam, hopelijk niks besmettelijk voor mij hoor, als het morgen nog zo is gaan we best eens tot bij de HA.

Aichaatje, welke info bedoel je juist? Snap je vraag niet al te goed?
    Dikke knuf meid X

Liefs Linske

15. leila82

leila82 Actief lid

22 apr 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zei mijn gyn ook. Maar weet niet hoe het zit met overactieve baarmoeder.

16. Gummibeertje

Gummibeertje Bekend lid

11 apr 2011
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit nog niet gevraagd aan mijn gyn, maar ik ben wel vrij zeker dat ik ergens eens gelezen heb dat eens je een cerclage geplaatst hebt, je daarna best terug hiervoor gaat wegens mogelijke verzwakking. Maar ja, info op internet is misschien niet altijd even betrouwbaar (al klinkt het mij wel logisch in de oren)

17. Gummibeertje

Gummibeertje Bekend lid

11 apr 2011
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel, als je éénmaal een cerclage gezet hebt, je dit bij een volgende zwangerschap sowieso terug moét zetten omdat je er al eentje gehad hebt.

18. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    volgends mij ook. je hebt natuurlijk niet voor niets een cerclage gehad. Daarbij zou ik het niet eens aandurven zonder!

@gummibeertje: ik kijk nog af en toe hier in de topic omdat ik ook een cerclage mama ben. En er komt veel overeen met jou.
    Ben ook 2 kindjes verloren en bij mijn 3e zwangerschao heb ik ook een cerclage gehad (op 14 april) en is mijn dochtertje op 7 oktober geboren (was 2 weken te vroeg, was de 20ste uitegerekend)

19. Gummibeertje

Gummibeertje Bekend lid

11 apr 2011
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook een tweeling bedoel je ?

20. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    nee, geen tweeling. 1 kindje bij 24 weken (2008) en 1 kindje bij 22 weken (2009)

Deel Deze Pagina