Vraagje...... Vanmorgen opnieuw urine in moeten leveren... Waarom?? In t sediment zijn leuco's gevonden. Er is overleg geweest met Gyn! Die wilde toch een kweek. Ik vertellen gister is er ook een kweek gedaan alleen niet op de GBS bacterie dus vandaag opnieuw... Zeurende buikpijn blijft... En word alleen maar erger! Twijfel zo! Moet ik wel bellen of niet... Gyn wil de kweek afwachten... Maar als ik het zo een paar dagen moet doen ga ik niet redden hoor!! Voelt zoooo niet lekker!
Julie, ik heb maar 10 weken verlof. Normaal hebben we 16 weken, maar door het plat liggen werd er 6 weken prenataal verlof gerekend (tof verlof... in het ziekenhuis :x). Borstvoedingsverlof wordt niet betaald bij ons. Ik ga wel mijn ouderschapsverlof opnemen in 4/5. Ik blijf de woensdag en vrijdag middag thuis, en heb verder nog wel enkele verlofdagen staan die ik vrij mag kiezen.
Ik wist dat bij diabeten hun zicht sneller achteruit gaat maar niet dat ze de ernst er konden aan zien. Weer iets bijgeleerd! @ Elin: hopelijk heb je snel nieuws over je kweek! Hier een rustige nacht. Ale wel harde buiken maar rustig vr me. Heb eens langer dan 3u aan 1 stuk geslapen. Fijn Xxxx
Elin, als je echt last hebt bellen, niet twijfelen, beter eens teveel bellen dan blijven lopen Allé, ik moet spreken Ik heb gisteravond van 22h tot 24h rond gelopen met harde buiken soms voelbaar tot in mijn onderrug, en mijn meid was terwijl zo hevig in mijn buik, het was alsof ze de cerclage wou doorbreken Heb toen ook getwijfeld om te bellen naar de materniteit omdat de harde buiken niet overdreven pijnlijk waren, maar deze morgen heb ik het weer een klein half uurtje gehad. Als ik het vandaag terug heb bel ik naar de materniteit! Heb het gevoel dat het hier wel eens vlug zou kunnen gaan Liefs Linske
Meiden, ik maak even een nieuw deel aan want we zitten aan de 500 pagina's. Dus allen op naar Preventieve cerclage DEEL 2!!!!
Oh Aichaatje, ik denk elke dag aan jou hoor meid, het zal zekers niet makkelijker worden de volgende weken en maanden, het heeft zijn tijd nodig om te helen hé, dikke knuf X