GEFELICITEERD MET JE MOOIE ZOONTJE!!! Wat een mooie naam!!!! Eindelijk het lange wachten beloond!! Hij mag vast ovre een paar daagjes al lekker met je mee naar huis. Bijzonder van je placenta, weten ze nog hoe dat kan? Heftig zeg binnen een half uur naar 10 cm gaan!! Ben benieuwd naar de foto's! Geniet lekker van je kraamtijd!!! Heel veel geluk met jullie zoon! Liefs
Gefeliciteerd met jullie zoontje! Nu inderdaad lekker gaan genieten. Je hebt me wel een beetje bang gemaakt hoor Maar het is het heus allemaal waard! Ik ben erg benieuwd naar de foto. @ All: Wij hebben om half 11 de afspraak in het ziekenhuis.
GEFELICITEERD Jenifer!!! wat een mooie naam heeft je zoontje gekregen zeg!! ben erg benieuwd hoe jullie knappe prinsje eruit ziet. Wat een verhaal over je placenta zeg! En mag hij dan na 2300 gram van de medium care af naar de 'gewone' couveuse afdeling? Wat heftig van 4 cm naar 10 in een half uur Maar goed, het is het natuurlijk allemaal waard geweest. Kon je geen pijnstilling krijgen of wilde je dat niet? Geniet van de kleine en van elkaar! *knuf* @daan04: succes in het ziekenhuis vandaag, ben benieuwd hoe je controle is!
Gefeliciteerd! Inderdaad een mooie naam. In een half uur 6cm, zo dat zal heftig zijn geweest. Geniet lekker van je zoon!! @ Daan, Veel succes vandaag! Papatya
@daan, succes straks! @all, Jeremiah is nu op de mediumcare afdeling. Hij kan zich moeilijk op temperatuur houden. Ook is hij wat zwakjes om te drinken dus ik begin zo met kolven. Verder is het een prachtig mannetje. Ik ben zo trots en blij met hem Hier kan ik het wel zeggen maar ik ben doodsbang geweest tijdens de bevalling. Ik was bang dat er op het laatst nog iets mis zou gaan. Ik bleef maar op het ctg kijken naar zijn hartslag. Ik heb voordat zijn mijn vliezen braken ook een potje gehuild puur uit angst. En toen hij geboren was viel alle spanning van mij af. Ik weet niet wanneer hij mee naar huis mag. Hij moet eerst goed leren drinken en zijn lichaam zelf op temp kunnen houden. Ik heb wel alvast een foto
Jenifer, VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JEREMIAH !!!!! Wat een prachtige naam met een mooie betekenis (ook icm met de namen van je sterretjes) Ook een heftige bevalling, maar je hebt je wondertje nu eindelijk in je armen, met een geweldige termijn van 37 weken. Hij zal nu buiten je buik lekker snel gaan groeien en mag hopelijk snel mee naar huis. Geniet ervan!! Oh, ik zie nu de foto, wat een plaatje!!!! Voor mij lijkt helemaal niet klein hihihi. Het op temp houden en het drinken heeft ook wel met zijn gewicht te maken. Als ie wat aansterkt gaat dat ook snel beter! Succes met het kolven!~!
Jenifeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!! Wat een mooie jongen! Nou komt t he, de zin waarop jullie zo lang hebben kunnen wachten : VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON !!! Geweldig gedaan hoor, jee zoveel ontsluiting in zo'n korte tijd. Lijkt me ook zo pijnlijk en zo heftig. Waarom mocht je geen pijnstilling dan? En dat kijken naar de CTG, dat ga ik ook doen hoor, helemaal niet raar. Wat heb je het goed gedaan en wat is het fijn he dat hij er is!!!! Hij ziet er niet heel klein uit, en vooral niet heel mager ofzo. Hij heeft een lekker kleurtje, en mooi rond koppie. Wees er maar trots op. Fijn dat ze hem nog even goed in de gaten houden. En een mooie naam hoor. Dat heb je goed uitgekozen. Geniet ervan en rust ook wat, liefs! PS. JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE hij is er!!!!
Op de foto lijkt hij idd niet klein maar ik ga proberen een goede foto te maken waarop je het kan zien. Dit is een close up foto.
Jenifer, van harte gefeliciteerd met je prachtige kereltje! Heel mooi dat je de namen van je overleden kindjes hebt opgenomen in zijn naam. Ik hoop dat je ventje snel mee naar huis mag en dat je flink gaat genieten van je kraamtijd!
Wat een prachtig manneke!! Ik heb met tranen je foto van Jeremiah bekeken (hormonen??), wat heerlijk om te zien!!!! Ik vind hem ook niet echt klein uitzien (vooral niet tegenover mijn mupkes van 420 en 800 gram!!) hihihi
Zo wat een prachtige kanjer Succes met kolven maak je niet al te ongerust als het niet meteen lukt. Uiteindelijk komt het op gang. Wat ben ik blij voor je!! @ Florida Dan kan je vanavond al de kamer inrichten . Papatya
@ Jenifer: WAUW! Daar moet je trots op zijn! Wat een mooie jongen @ Florida: Leuk, het kamertje Die hadden wij gelukkig al staan. @ All: Net terug van het ZH. Met het kindje is alles goed. Flink gegroeid! Woog 750 gram al. De echoscopist zag dat er wel meer druk kwam te staan op het cerclage nu. Maar dat was volgens hem wel logisch. Het zit in ieder geval nog goed dicht en de lengte van de bmh is nog steeds 1.66/1.7 cm. De gyn zei toen ik binnenkwam dat ik de trots van de afdeling was Dat was fijn. Ik zal ze nog wat laten zien! Hoop ik. Het is nog steeds erg spannend. En ik vind het ook nog steeds erg spannend...
@ Daan wat een goed gewicht!! De kleine die groeit dus goed. Fijn dat alles nog dicht is en de bhm is het zelfde Wat een positieve verhalen Papatya
@daan: fijn dat de controle goed was! Geeft je toch al wat meer rust of niet? Krijg je de tijd een beetje om? Lig je ook echt in bed? of lig je voornamelijk op de bank ofzo?
@ Florida: Wij hebben echt een bed in de woonkamer gezet. Van de thuiszorg. Eentje die ook met het voeteneind omhoog kan. In het ziekenhuis lag ik in Trendelenburg (ofzo) en dat hebben we thuis maar zelf voortgezet. Baat het niet, dan schaadt het niet. Douchen doe ik ook niet. Ik was mezelf elke dag met een washandje. Wat is nou 10 weken niet douchen op een leven? Heb ik er wel voor over. En de tijd, tja. Afgelopen 2 weken had mijn vriend vakantie, dus ging het wel snel. Nu sinds vandaag gaat hij weer aan het werk. Hij heeft wel zijn zorgverlof opgenomen. Hij werkt nu 4 weken lang, halve dagen. Ik slaap ook beneden, omdat ik het zelf niet aandurf om de trap op te gaan. Dan kan ik mezelf dat ook niet verwijten achteraf. Maar toch na zo'n controle ben ik altijd even weer terug in de realiteit. Maar het was allemaal redelijk stabiel gebleven. Alleen staat er dus wat meer druk op... Maar ik ben ook een dik uur uit bed geweest... Pfff die spanning
Als ik jou verhaal lees, mag ik nog niet klagen... Ik vond t al een hele opgave om op de bank te blijven liggen... Dan heb je neem ik aan ook hulp in de huishouding of niet? Of doet je vriend alles? gebruik je ook progesteron?
Daan, wat fijn dat alles zo goed was. Fijn gevoel zal het geven he. Trendelenburg is het inderdaad (ben zelf verpleegkundige van opleiding hihi). Wij terug van controle, gelukkig liep het deze keer weer helemaal ok. Cervixlengte was gelijk gebleven bij vorige keer (1.7), mijn bloeddruk was ok en we hadden onze prettige arts ass weer. Hij vond wel dat ik snuf wat minder voelde, gezien het aantal keren. Moet het nu turven 's avonds en bellen als het minder is. Dan denk ik in dat geval even aan de ctg. Snuf was goed gegroeid, beetje op schema, hoofdje twee weken achter en buikje drie weken voor. Een soort boeddha verwachten wij denk ik. vind het echt fijn dat het nu weer sjofel liep. Heerlijk. Heb nog 1 afspraak over twee weken en dan wekelijks. Hij wil dan praten (als ik dat wil) over inleiden vanaf 38 weken en af en toe eens voelen (hij wil liever niet inleiden vanwege mogelijke complicaties) of er al schot in zit zeg maar. Snuf was nu 2200 gram, is dacht ik wel goed voor de termijn.
@ Florida: We hebben geen recht op hulp in de huishouding, omdat mijn vriend helemaal gezond is. Dus inderdaad moet hij alles doen. maar hij doet het met liefde en hij doet het heel goed! Daarom werkt hij nu ook halve dagen. Hij heeft recht op zorgverlof en heeft dat gespreid over 4 weken opgenomen vanaf vandaag. Dus dan is hij halve dagen lekker thuis @ Loe: Fijn dat de controle goed was! En dat jullie je prettig voelden bij de arts. Bij ons is het hoofdje een week voor en het buikje een halve week achter