aichaatje, ach meid, ik weet ook even niet meer wat ik moet typen om je moed te geven... Kan me voorstellen dat de moed ergens in je grote teen is gezakt. Hoop heel erg dat de echo vanavond niet veranderd is en dat ze de cerclage gaan plannen! Groeiecho was prima, hij/zij zit netjes op de groeicurve, rond de 1200 gr.
Aichaatje: jeetje meid. Had zo gehoopt dat het rustig bleef. Eerlijke gezegd hoop ik dat ze je daarhouden en liefst vandaag nog opereren zodat ukkepuk nog heel lang binnen blijft. Duimen draaien!!
Even snel: Morgennacht 00:00 opname ziekenhuis, 1;30 cerclage! als het goed is s'morgens 11:00 naar huis!! Duimen jullie voor me?
Tuurlijk duim ik voor je. Kwam nog even spieken of je nog geweest was. Maar eh........ik neem aan dat je de tijd omgerekend hebt naar hier? fijn dat je een cerclage krijgt en zeker weten dat ik aan je ga denken. succes met de vele spannende uurtjes nog.
Aichaatje, zal aan je denken vannacht!! En dat de cerclage het dan maar 23 weken mag houden!!!Schrik niet als je na de plaatsing nog wat bloed verliest of dat het down under soms voelt alsof een tampon niet lekker zit...hoort er allemaal bij
Morgennacht Thanks! ook voor je tips!! Weet niet helemaal wat ik verwachten moet nog.. In ieder geval een week plat
Aichaatje, inderdaad belachelijke tijden houden ze er daar op na. Hier willen ze alles in kantooruren omdat de artsen ect dan als het effe kan niet meer na vijven hoeven te werken. Ze zijn bij ons op de afdeling al niet echt blij met het avondspreekuur van de verloskundigenpraktijken omdat ze dan nog wel eens mensen 's avonds insturen met problemen en dan moet de gyn soms in huis komen... Wat een verschil! Ik ga ook heeeeeeel hard voor je duimen, hoop zo dat die kleine nog heel lang mag blijven zitten. mamamaya weer een dagje verder?! Voelt alles nog rustig? Oh misschien lig je natuurlijk al te bevallen of ben je vannacht bevallen. Ik mag om 11.00 weer naar de gyn, ben benieuwd wat hij te vertellen heeft.
Aichaatje, ga ik deze nacht ook aan je denken Ik heb de eerste dagen na de cerclage heel rustig aan gedaan. Vooral veel op de bank en geen zware dingen getild. Nu doe ik het nog steeds rustig aan, maar beweeg al wel wat meer in en om het huis. Mijn lijf geeft aan als het te veel begint te worden en de kruip ik mijn bank maar weer eens op. Mamamaya en Bramtim, jullie bieden me, met een heleboel anderen, zo veel hoop op een goed eind. Ik heb een hoogvaginale cerclage, dus ben benieuwd of dat ook een piece of cake wordt. Mamavan3boefjes, fijn dat de groeiecho gister goed was en je vandaag weer voor controle mag komen. Volgens mij helpt dat ook om met een wat beter gevoel de komende dagen door te komen.
Hier (B) zijn ze soepeler qua tijden. Ik ging altijd op controle na 18u30 (na kantooruren dus, moet je ook geen vrij nemen). En gynaecologen doen hier - net als andere artsen - niet moeilijk over wachtdiensten 's avonds en 's nachts, het hoort gewoon bij het beroep. Een bevalling komt als ze komt... En nee, ik ben nog niet bevallen, alles is hier nog rustig. Lig nu aan de monitor, maar er tekent niks. Straks opnieuw overleg met de gynaecoloog (is net al eens komen kijken) over hoe nu verder. Waarschijnlijk: rust maar verder, tot morgen?
ps Heb wel eens gehoord van iemand die in het ziekenhuis werkt dat (iig daar in het streekziekenhuis) de meeste keizersnedes op vrijdag plaatsvinden, zodat de artsen een grotere kans hebben op een ongestoord weekend. Ze zouden nog een voorbeeld aan Egypte kunnen nemen
Tijm: hier ook hoogvaginaal en over twee weken weet ik of het piece of cake is. Bereid je maar vast voor want ik kan veel hebben qua pijn haha. Gisteren nog overlegd met gyn in Nijmegen aangezien mijn eigen gyn de cerclage niet zag zitten. Prof Ltgering heeft hem zeker gezien met 18 weken en normaal gesproken is het geen probleem. Voor de zekerheid raden ze aan een tasje mee te nemen zodat het evt op de ok afgemaakt kan worden. MAaaaaaar daar ga ik niet voor hoor. Fijn om te lezen dat jullie hoop kunnen putten uit Mamamaya en mij. Ik heb dat ook gehad bij de dames die mij voor gingen en hoop dat ook in de toekomst voor andere mamas te kunnen zijn.
Gyncheck: alles in orde maar dat wist ik al. Toen ik vroeg wanneer de beeb nou eens in ging dalen, kreeg ik als antwoord: hij ligt ingedaald en vast in het bekken. huh,...wanneer heeft hij dat nu weer voor elkaar gekregen. Weer goedgekeurd voor twee weken dus op naar de 36.
haha, bramtim, babe dus ready for take off Aichaatje, wil je nogmaals heel veel sterkte wensen vanavond!!!