Help.. Zoveel steken in mijn buik

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Junirose, 3 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Junirose

Junirose Bekend lid

29 apr 2019
    835
    693
    93
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Ik ben bijna 5 weken zwanger. Gisteren avond rond 20.00 zijn de steken begonnen. Ik kon niet staan of zitten want het deed zóveel pijn. Gisteren avond trok het weg. Nu lig ik inmiddels al de hele nacht wakker met hevige steken in mijn liezen. Gisteren ochtend had ik ook wat bruin bloed. Ik vertrouw het voor geen cent... Ik heb gisteren de verloskundige gebeld en die vertelde dat bruin bloed verlies normaal is tijdens de eerste weken zwangerschap. Toen had ik alleen die steken nog niet zo erg.. Dus morgen vroeg is de verloskundige bellen het eerste wat ik ga doen..
    Iemand ook ervaring met hele hevige steken in het begin van de zwangerschap?

2. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.099
    941
    113
    Vrouw
    (Flinke) steken in je buik tijdens de zwangerschap is normaal. Maar als ze zoveel pijn doen dat je niet kan staan of zitten, zou ik weer even contact met je verloskundige opnemen.
    Heb je nog bloedverlies gehad? Bruin bloed is oud bloed. Dat is meestal niet erg. Helder rood bloed is vervelender.

3. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Misschien toch je vk bellen als het zo erg is.
    De enige keer dat ik beide had (EN zoveel pijn en steken EN bruin bloedverlies) was toen ik een miskraam had. Ik hoop natuurlijk voor jou van niet en dat dit gewoon een rotfase voor je is. Bij twijfel gewoon weer bellen.

4. Junirose

Junirose Bekend lid

29 apr 2019
    835
    693
    93
    Vrouw
    De nacht overleefd! Haha. Gelukkig bij het wakker worden niks meer van bruin bloed en ook de buikpijn is helemaal weg..

5. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.099
    941
    113
    Vrouw
    Goed dat je buikpijn weg is en je geen bloed meer hebt. Als je klachten terug komen moet je wel even bellen hoor!

Junirose vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina