Hallo meiden, Aankomende maandag weer sint maarten en dus weer lampjes kopen. Nou weet ik niet hoe het bij jullie is maar die lampjes met en stokje eraan gaan 9 van de 10 x stuk tijdens het lopen of ze willen hem niet meer vasthouden. Je hebt ook zo'n batterij met een lampje erop, maar ik heb geen idee of hun lampion een stevige bodem heeft en daarbij vind ik hem te zwaar om de hele tijd in een lampion te hebben wat om het nekje hangt. wat is jullie voorkeur voor lampjes? voor in een lampion dan ik zit nu eigenlijk te denken aan zo'n fietslampje evt. aan een touwtje om vast te hangen aan eventuele bevestiging om de nek. Of hebben jullie nog andere oplossingen... ik ben benieuwd.
Inderdaad de action, haal er meestal ook 2 per kind aangezien ze met school ook langs verzorgingshuizen gaan en hierna vaak ook al wel een lichtje kapot is.
dat deed ik vorige jaar ook maar zoon heeft er in 45 min. toen 4 stuk gekregen , hihi, ga hem toch ook niet verbieden om te rennen of om zijn lampion op te tillen bij mensen. en na een tijdje wou hij hem niet meer tillen maar om zijn nek hangen, maar stokje bleef niet hangen als we hem om zijn nek hingen.. ik had er al 5 mee genomen om reserve te hebben .. haha. en dat was dus nog niet genoeg.
Of gewoon met een fakkel lopen. Ik heb je voor gegoogeld en ik kom niet echt verder dan de reguliere stokjes. Hier hebben ze vaak aan 1 genoeg. En dan lopen wij ook vaak wel een uur ( even afhankelijk van het weer ). Je kan ze ook bij de Poiesz kopen, weet niet of je die in de buurt hebt, die zijn wat duurder en misschien een iets betere kwaliteit?
haha jaja . ik vermoed dat als we het stokje breken dat het lampje dan ook geen licht meer geeft vreemd he..
nee die hebben we niet in de buurt.. hmm dank je wel voor het zoeken . Ik kwam ook al niet verder. denk dat ik dan toch 2 setjes fietslampjes ga kopen en de witte aan een touwtje ga binden en die erin hang. . Die zal het wat beter aankunnen hoop ik. Wij lopen ook ruim een uur inderdaad. Shannon gaat vrijdag al met kinderdagverblijf even lopen.
Ik zat ook al te denken, die stokjes vind ik altijd vreselijk. Dan gaan ze weer uit, dan is het schakelaartje weer stroef, aarghh!!! Maar bij de action verkopen ze ook van die gekleurde eeeh ... vingerlampjes? Denk dat ik die erbij doe, gewoon om het draadje heen aan de onderkant, veel makkelijker.
Ja ik ga morgenochtend even bij de action kijken.. echt zoiets wat ooit bedacht is zo"n stokje maar eigenlijk helemaal niet handig is.
dat is ook nog een idee. weet alleen niet of er een bodem in zit. zou ik een touwtje ook om dat flammetje kunnen binden..