er iets leuks om te doen met een kind van 3 jaar? Morgen gaat het vreselijk regenen en het moet dus iets zijn wat binnen is. We willen graag weg ergens heen, Ballorig en al die indoor speeltuinen kennen we nu wel en daar is Luc pas nog geweest. Zwemmen wil hij niet. Wie weet er dus iets wat leuk is, overdekt is en we ons heerlijk kunnen vermaken?
je kan kijken op uit met kinderen das een website, kan je alles invoeren wat je wilt (afstand, weergevoeligheid,....) erge handige om te onthouden Uit Met Kinderen = Uitstapjes met kids, vandaag een dagje er op uit, met de kinderen weg naar uitjes in attractieparken, gezin, dierentuinen, musea, kinderuitstapjes, automuseum, speeltuinen, ballenbakken, auto, zwembad, zwembaden, bowling, karten, p
sealife heet het en nee het is niet SUPER maar wel leuk ook op de boulevard maarja daar heb je niets aan met die regen uhmmmmmm zelf spelletjes verzinnen koekhappen, kwallevissen geen idee ik ben ook inspiratieloos
Dit is leuk! Maar nee, niet in Nederland. Wij gaan over een paar weken. www.harrymalter.be binnen en buiten, met een caviawereld en andere dieren, om 2 uur en 4 uur is er een voorstelling. Wij wonen in brabant en vanuit onze woonplaats iets meer dan een uurtje rijden
Het is wel overdekt, maar toch leuker als het mooi weer is: de stoomtram hoorn-medemblik (of de historische driehoek met een boottocht en de trein, op de boot kun je ook binnen zitten). Ga anders koekjes bakken en versieren?
Samen gaan shoppen in een indoor winkelcentrum. En dan koop je allerlei dingen die je binnenshuis kan doen. oa: - Spullen om koekjes te bakken en versieren. - Andere zooi en lekker drinken voor onder de film - film kopen of huren (of downloaden ) - eten wat je samen kan maken voor avond eten. - pannekoeken zooi Dan ga je koekjes maken samen. Onderwijl dat ze bakken doe je een spelletje samen. Daarna gaan jullie de koekjes versieren. En die koekjes kan je dan opeten onderwijl dat je een leuke film kijkt die je nog niet gezien hebt uiteraard NIET op de bank maar er voor met een picknick kleed en kussens en de koekjes en lekker drinken en knuffels en eventueel nog wat andere knabbelzooi. (je zoon zorgt dat dit allemaal klaar ligt terwijl jij het eten en drinken verzamelt) Daarna gaan jullie als er tijd voor het avond eten is nog n spelletje doen of even knutselen voor...papa...oma...opa...of kleien of wat ook. En dan samen het avond eten klaar maken (toetje niet vergeten uiteraard!) En daarna moet je weer afwassen en dan kan je grote uk natuurlijk alles wassen wat niet kapot kan (wordt een enorm water ballet...dat wel! ) En dan heeft mama aan t eind van de dag geen puf meer over...maarrrrr ukkepuk ook niet dus die kan redelijk optijd t bedje in! Dit was altijd een hele leuke dag voor mij en de jongens vroeger toen ze klein waren. Maar ook een ERG drukke dag voor mij Ik deed ook wel eens de helft of n stukke met een regenachtige woensdag middag. Na school direct een film huren en snaai zooi (en dat hoeft echt niet altijd ongezonde zooi te zijn) of kleine hapjes zodat je nadien niet meer hoeft te koken. En dit was echt steeds weer leuk en een succes. Jongens hebben het er nu nog ooit over Maarja ik moest wat verzinnen als alleenstaande bijstands moeder in die tijd. Zie dat ik de pannekoeken ben vergeten....die komen ergens rond het middag eten in de plaats van boterhammen
Die van mij zijn 2 en 4 (dus 3 zit er mooi tussen) en zijn allebei helemaal gek van treinen. Ik wil nog steeds een keer met ze hier naartoe: Railz Miniworld | Dagje Rotterdam In Miniatuur | Grootste Overdekte Miniatuurwereld van Nederland
-spoorwegmuseum in Utrecht -Railz miniworld Rotterdam -pannenkoeken eten op de pannenkoekenboot -bioscoop Of heb je anders nog wat nodig bij Ikea? Ze vindt het hier altijd helemaal leuk op de kinderafdeling en je kunt er ook nog gezellig wat drinken/eten