Deze zit rond mijn pols. Een tak met kersenbloesem. Op de binnenkant van mijn pols zit 1 grote bloem met de naam van mijn zoontje. Deze was 125 euro. Helaas bleek ik allergisch voor de inkt (roze en groen), maar ik heb nu zalf gekregen en hierdoor ziet de tattoo er al beter uit.
Wbt de prijs, net wat Josephine al zegt.. het start tarief ligt bij vele vanaf 80 euro. Zo heb ik de naam van mijn dochter in chinese tekens, 3 stuks.. en heel klein op mijn enkel, koste 80 euro. (was start tarief) Ik heb ook op mijn pols 4 letters en 2 cijfers staan, was 5min. werk.. maar koste bij die shop (andere dan de eerste) wel 50 euro. (bij hun het start tarief) Maar heb ook op beide onderarmen een tekst, en een tattoo op mn rechter boven arm, die 3 koste bij elkaar 120 euro.. was geen start tarief, was 'vrienden' prijsje. maar daar doe ik het nooit meer. Moet nu die op me bovenarm over laten doen Dus het is echt per shop, en zou eerst goed kijken bij diegene!
Haha dat was mijn 'inspiratie' Die heeft die artiest als voorbeeld gebruikt om het op mijn arm te tekenen. Hij heeft het gewoon zo met de hand erop getekend, dus zonder stencil.
Ik heb 2 lelies met sierlijke krullen, in de krullen staan onopvallend de eerste letters van de namen van mijn kinderen. Deze foto kon ik zo snel vinden, niet echt duidelijk, maar even voor het idee. Ik heb hem bij dragon tattoo in Eindhoven laten zetten en er 230 voor betaald geloof ik. Bekijk bijlage 222408
oe janinke, prachtig! WEl heel gewaagd omdat hij wat groter is maar wat is hij mooi. {en wat ben jij een mooie vrouw}
nee we vonden dit eerlijk gezegd gewoon mooier omdat je precies de structuur kon zien dit zijn dus ook de handjes van me zoontje die hadden ze met spul op zijn handjes gedaan toen op papier we vonden et zo mooier
prijzen verschillen zo erg! een naam ligt meestal rond de 150 euro. ik zou ook niet voor minder gaan.