voeding gekocht maar verpakking is stuk

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Sila24, 28 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik had net een pak voeding van kruidvat gekocht : de standaard voeding nummer 3. Ik doe die doos open en wat zie ik, de folie om de voeding heen , zit gewoon een scheurtje in en allemaall gaatjes.. Nou heb ik net de kruidvat gemaild.. Maar vond het wel raar ik twijfelde eerst aanmezelf of ik het perongeluk heb gedaan maar nee je ziet echt dat het beschadigd is door een machine waarschijnlijk in de fabriek zelf. Wie heeft dit ook wel eens gehad?

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik zou er gewoon effe mee terug gaan dan krijg je gelijk een nieuwe hoor

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja idd, niet mailen maar meteen terug!

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Nou onze kruidvat hier is zeer slecht , personeel is heel onvriendelijk etc. Een keer wou ik kv luiers teruggeven en jeetje ik kreeg hoop gezeik daar . Dus daarom ga ik niet naar de winkel.
    Ik ben terug gebeld zonet door de kruidvat babyvoedingslijn en ik krijg een tegoedbon en ik ga de verpakking naar hun toesturen. Uiteraad op hun kosten.

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Je kan het ook gewoon ruilen bij een ander kruidvat filiaal hoor :)

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Luiers tuerug brengen vind ik heel wat anders als babyvoeding door een kapote verpakking kan de hygienne en veiligheid niet meer gegarandeerd worden.maar het is goed opgelost nu

v

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

jah het is al opgelost maar wel vreemd dat er gaatjes inzitten en mevrouw aan de lijn zij dat ik gerust het tweede pakje kan gebruiken maar dit durf ik niet?? Daar zit geen gaatjes in . Zal ik die weggooien?

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nou eerlijk.. Ik zou t niet gebruiken..

Maar goed ik ben een schijtluis haha

Deel Deze Pagina