prijs gewonnen bij postcode loterij EN sponsor bingo loterij...

Discussie in 'De lounge' gestart door wendelaa, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    mijn ouders zeiden van de week ook. ohh hebben we al gezegd dat we een prijs gewonnen hebben met de sponsor bingo loterij?! helemaal enthousiast waren ze. Dus ik dacht ze hebben een flink bedrag gewonnen, maar wat bleek. het was een chocolade letter ;). Het was van hun kant ook meer als grapje bedoeld dan serieus ;)

2. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ja, dat zegt m'n man ook altijd na het zoveelste 10'tje winst in de staatsloterij (terwijl een lot 15 euro kost, dus die heb je er ook nog niet uit)...

Maar ik doe niet mee voor het kleine, ik wil het GROTE werk. Ja simpel. Wilde ik dat niet, dan deed ik niet eens mee...Dus nee, ik ben niet blij met het kleine, ik wil die extra nullen achter mijn 10'tje en wel HEEL snel:D

Maar aangezien ik het kleine dus niet eer, zal ik altijd wel buiten de boot blijven vallen. Nog niet eerlijk trouwens, want mijn man danst wel elke keer de horlepiep voor dat ene 10'tje, dus hij verdient het dan weer wel. En aangezien we samen meespelen, pluk ik daar dan weer de vruchten van:p Of zullen "ze" mijn man straffen voor mijn hebberige gedrag en het hem dan ook niet gunnen??? Ook lullig dan voor hem:D:D

3. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Wij hebben 2x de ijsprijs gewonnen en afgelopen zomer de fiets.
    Vind het ook wel leuk die kleine prijsjes, maar zou nu ook wel eens die grote willen winnen. :p

4. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ach het blijft een kans van een speld in een hooiberg vinden dat je een enorm bedrag wint..... :p

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik had laatst in de krant gelezen , dat ze bij de verkeerde man hadden aangeklopt en het was ook nog op tv , dus die man mocht het bedrag gewoon houden. Ging om een erg hoog bedrag . Had ik maar zoveel geluk joh

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    we hebben 1 keer de ijsprijs gewonnen.. en toen ik die ging ophalen, stonden er daadwerkelijk 3 bakjes ijs.. alle 3 de light versie... nix kiezen van smaken.. bah bah

en van de sponsorbingo nu 2 chocoladeletters bij de Hema..

maar voor dit soort prijzen ga ik niet meer naar de stad.. postbus weten ze wel te vinden, maar mijn bankrekening niet?

7. Blaak

Blaak Niet meer actief

Ja idd ik zag het. Mja hun verdienen het ook wel vind ik. Ze zullen zeker wel een beschermengeltje of iets daarboven hebben offf een geluksengeltje dan :D

Had ik maar zoveel geluk... ik heb nooit geluk. Ik ben ook niet meer lid van die loterijen (won ook maar 1x de ijsprijs en 3 eurie ofzo). Nu koop ik alleen soms een staatslot. Sowieso de oudjaarslot (heb ik al binnen hihi) en die decemberkalender dan. Mja gewoon een must voor de december/kerst/oud en nieuw vind ik haha dat ben ik al gewend :p anders voelt het zo leeg.. :p
    Hopelijk win ik dit keer een wat groter bedrag. Een klein beetje geluk verdien ik wel onderhand vind ik..

8. Tink

Tink Niet meer actief

Hahaha, leuk toch? Die ijsprijs ging er hier wel in hoor, die hebben we al 2x gehad :D

Wie het kleine niet eert...

En als het iets is waar wij niets mee doen, maken we er een ander blij mee! (Kaartjes voor Ponypark Slagharen bijvoorbeeld)

9. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Ik kreeg pas een bon van de postcode loterij voor soep en rookworst op te halen bij de c1000.
    Ook die week mocht ik een dvd uitzoeken, weet niet meer bij welke.
    En van de week kreeg ik een chocolade letter in de bus (bij mijn ouders nog) met een bon voor 2 op te halen bij de hema...
    Belt vrijdag mn moeder, heb ik weer een chocolade letter en een bon voor 2, dus 6 chocolade letters in 1 week :)
    Sint dacht zeker dat ik wel wat aan mag komen ;)
    Heel de familie eet nu lekker chocola, vind het wel grappig, win verder ook niks dus ben altijd blij als het eens zover is!

Deel Deze Pagina