Wat doen vandaag met deze temperturen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Anouk2005, 22 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.222
    16.582
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Aangezien het vandaag weer bloedheet zal worden ben ik benieuwd wat jullie gaan doen.
    Ik weet nu al dat mijn oudste 2 kinderen dolgraag naar het zwembad willen maar ik vind het gewoon te warm om daar met de jongste te gaan zitten.Dat kind raakt helemaal van slag door die hitte.Die baby badjes zijn ook niet altijd even fris dus daar zit ik ook niet graag in.Het liefst blijf ik vandaag lekker in en om huis en zet ik een badje in de tuin voor de kinderen.
    Wat gaan jullie doen?

Gr Ingrid.

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Werken :( .. Mees gaat naar de oppas.. Daar zullen ze wel weer een lekker badje in de tuin hebben gezet :)

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Mijn 1e gedachte bij t onderwerp was: vooral niet te veel. :D

Hier ook aan t werk.

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Naar de gemeente en instanties.. Daarna gaat vriendlief naar z'n werk terwijl ik zit te verbranden in de kamers zonder gordijnen.. Perfect. ;)

5. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ik was van plan om straks ff lekker de tuin in te gaan... Badje op voor de kleine man, mama relaxen naar een kort/warm nachtje.. Verder weinig VEEEL te warm!

6. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    naar het zwembad.

7. Metire

Metire Niet meer actief

Ik moet ook werken, mijn zoontje is vandaag lekker de hele dag in de achtertuin bij zijn oma te vinden onder een parasol met glijbaan, badje & zandbak :) Ik vind het ook te warm om echt ergens heen te gaan hoor.

8. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    gewoon normale dingen. om 11 uur met de oudste naar logopedie, en moet boodschappen doen. verder gewoon in de tuin, zwembadje zandbak enzo. als het me echt te heet wordt ga ik naar binnen. overal airco dus niet warm

9. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Wij moeten wat dingetjes hebben van ikea. Dus dat gaan we maar gewoon doen ;). Airco in de auto en daar vast ook, dus komt wel goes!

10. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    winkelen een zwembad kopen pas niet in de schelp me man zei niet doen hoor wie weet blijf het niet zo warm ja my ass vanmiddag staat er een zwembad op:D

11. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    vandaag niet zoveel, mij te warm :D. badje staat buiten op, daar vermaakt de oudste zich wel mee

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Veel ijsjes eten :D verder rustig aan. Beetje opruimen, tv kijken, met hond ff naar t bos. Ow ja en boodschappen.

13. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Weinig zo naar het cb met beide kids paar boodschappen halen en voor de redt binnen blijven ze zijn gister een beetje verbrand dus even geen zon vandaag

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik ga naar madestein :D

15. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Zwembad, maar wel binnen.

16. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Thuis, onder de parasol, Timo in zijn Nijntjebadje en ik erbij! ;) Niet te harden dit weer!

17. Milujem

Milujem Niet meer actief

Werken. Dochter is bij opa en oma en die hebben altijd de boel lekker dicht waardoor het binnen heerlijk is!

18. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Zo eerst boodschapjes doen en vanmiddag in de tuin onder de parasol in het badje, althans Chloe dan he;)

19. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Vrij weinig. De zweef parasol is gister avond stuk gegaan dus we kunnen niet in de tuin zitten.
    Ik vind dit weer te warm met een baby. Eerder vond ik het heeeeerlijk! Maar dan lag ik de hele dag aan het strand of zwembad ;)

20. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik ga straks wel even een rondje wandelen of 1 drankje op terras doen... dochter mee. Anders zitten we echt heel de dag 'opgesloten'. We zitten tussen de verhuisdozen, dus even eruit is echt wel fijn ondanks de hitte.
    Verder een beetje chillen. Ik denk dat ik maar wat slaapjes meeslaap met die kleine... Soort siësta ;).

Deel Deze Pagina