Het feel good topic!

Discussion in 'De lounge' started by lieselot, Sep 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lieselot

lieselot Bekend lid

May 29, 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Omdat ik een beetje in een dipje zit, lijkt me wel wel leuk om een feel good topic te openen!

Alles waar je blij en gelukkig van word kan je hier kwijt...
    Leuke, lieve, ontroerende dingen die je mee hebt gemaakt...
    Of lieve dingen die een ander voor je gedaan heeft of tegen je gezegd heeft....
    Of leuke dingen uit het nieuws, of iets wat je op een verjaardag of gewoon op straat hebt gehoord....

Kortom, waar je ook maar blij van word, het maakt niet uit wat het is...

Ik zal beginnen:
    Ik zit nu op de bank met mijn laptop op schoot (en heb net vervelend nieuws gehad) en ons hondje (een franse bulldog) ligt heerlijk naast me te slapen met zijn koppie op de rand van de bank.
    En ik kijk naar hem en even ben ik mijn zorgen kwijt en kan ik lachen, omdat hij zoveel voor me betekend en het zo'n lieverd is....

Oke, nou jullie, ik kan wel wat leuke, positieve verhalen gebruiken!

Groetjes Alice

2. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Vanmiddag kwamen onze buurtjongetjes aan de deur om te vragen of Stitch buiten kwam spelen.

Superlief en dan te weten dat Stitch onze Franse Bulldog is. Ik heb hetzelfde hoor Lieselot, als ik naar dat koppie kijk is een slechte bui als heel snel weg.

3. lieselot

lieselot Bekend lid

May 29, 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Ja, geweldige hondjes zijn het he? Elke dag moet ik wel weer lachen om de rare bekkies die hij trekt of fratsen die hij uithaalt :)

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    grappige koppies hebben ze idd :)

ik had vandaag mijn eerste dag bij mijn nieuwe baan wat goed is gegaan :D
    en er is pco bij mij geconstateerd, nu kunnen we na meer dan een jaar afwachten eindelijk echt aan de 'klus' :whistle: haha
    leuk idee dit topic ;)

5. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Zaterdagavond zaten we gezellig met zijn allen ( mijn man, Isabella, ik en hondje) boven op ons bed tv te kijken. Heerlijk gevoel, ons gezinnetje zo samen.

Die momenten heb ik vroeger ook gehad met mijn ouders en broer en zus. Nadat mijn vader helaas overleed werd dat natuurlijk anders.

Nu heb ik het zelf weer met ons eigen gezin.

Ultiem genieten

6. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    Ik heb gisteren weer paard gereden, met mn neus in de wind galopperend door het vers gemaaide gras.
    in 1 woord
    heeeerlijk
    even nergens aan denken en 1 zijn met je paard

7. marsab

marsab VIP lid

Oct 6, 2006
    6,315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Mijn zoontje is al sinds vrijdag ziek, heeft oorontsteking en hoge koorts etc.
    Afgelopen zaterdag was hij jarig (ja op zijn eerste verjaardag ziek! :cry: ) Dus moest ik alles afblazen!
    Versiering, visite afbellen, fototaart van de hema in de vriezer, fotocamera en video camera konden weer worden opgeborgen!
    (oké we hebben natuurlijk voor het idee wel zijn zieke koppie gefilmd)
    Ik was zooo teleurgesteld in de situatie, wat had ik me op zijn 1e verjaardag verheugd.... :(

Mijn ouders, zus en schoonmoeder kwamen wel even langs, omdat hij toch jarig was.
    Toen haalde mijn man hem uit bed, omdat hij wakker werd na bijna de hele dag geslapen te hebben.
    Komt hij beneden, krijg ik me toch een lieve glimlach van mijn ventje!
    Nou toen hield ik het niet meer hoor, moest even uithuilen bij mijn eigen moeder!
    Wat een schat is het toch, zo ziek en dan tóch even lachen naar mama.
    Dat maakte zijn hele verjaardag weer goed!
    Daar kon geen viste, cadeautjes, versiering en Hema fototaart tegenop! :D

ps. nu vieren we zijn verjaardag aankomende zaterdag!

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ik ben vanochtend naar de kapper geweest... echt zo lekker is dat

Helaas moest ik vandaag ook naar de tandarts (en ik ben heeeeel erg bang ja zelf voor controle) maar ik had niks en ze zei dat het er allemaal netjes uitzag! Nou mijn dag kan niet meer stuk :D

9. evelien69

evelien69 VIP lid

Sep 16, 2007
    5,531
    3
    38
    verzorgende
    Gisteravond moest mijn man van Kim, mijn oudste dochter, beslist niet vergeten tegen mij te zeggen dat ze van me houdt!

Ze zit in een beetje moeilijke fase en hebben regelmatig conflicten de laatste dagen! Dus dubbel fijn om dan dit te horen!

10. Lia

Lia Bekend lid

Nov 10, 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Mijn oudste zoon kwam keihard op me afgerend toen ik hem op kwam halen bij het kdv, sloeg zijn armpjes om mijn nek en legde zijn hoofd op mijn schouder... ik smolt!

Oh, en ik moest vanochtend weer huilen bij de Merci-reclame.

11. darcy

darcy VIP lid

Oct 1, 2006
    5,715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Waar te beginnen? Een 'moeilijke' en puberende leerling, die me een stralende lach geeft en zegt: juf, wat zit uw haar mooi! (met dank aan de kapper)...

Een klein, bol mannetje dat heel kordaat en lief glimlachend zijn speentje uit zijn mond haalt en aan mama geeft, omdat zij het even mag hebben...

Een stokoude kater, die 14 rondjes draait op mijn schoot, om er daarna met zijn knokige lijfje tevreden op te gaan liggen...

Een dankbare, kersverse moeder, die mijn hulp had gevraagd bij het uitzoeken van een goede fles voor haar pasgeboren baby...

En dit was alleen nog maar vandaag... :D

Het zijn de kleine dingetjes die het 'm doen.

12. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,177
    35,850
    113
    Mijn zoontje die mijn gezicht net met beide handjes vastpakte en me een heel dikke kus gaf! (met open mond haha, lekker kwijlerig)

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    De slappe schaterlach van een 3 maanden oud meiske!

14. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

als ik wakker word met een MEGA ochtendhumeur, ik de deur van Joey's kamertje opendoe en goedemorgen zeg. Die pretkop die ik dan zie, zorgt dat ik gelijk weer vrolijk word!

Mijn vriend die zegt dat ie van mij houd (mag ie wel vaker doen trouwens)

Als ik bij het CB ben en ik hoor hoe goed Joey het doet!

Als ik na een dag werken thuiskom, ik Joey zie en hem lekker kan knuffelen!

15. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Ik kan gelukkig worden van alles wat mijn meisje doet. Zo ben ik de laatste dagen supergelukkig als ik haar zie rondwaggelen in de kamer, geweldig!

En verder... Mijn mannetje die gister tegen mij zei"Ik heb het ideale kado voor je verjaardag gevonden schat, ga ge heel leuk vinden!". En die geheimzinnigheid toen ik aandrong wat het was, zo lief!

En de gezelligheid in mijn huisje, de gezelligheid met onze buurtjes, onze vriendschappen, en ga zo maar door.

Ik ben "gezegend" met een moeilijke eigen- en schoonfamilie, als ik zorgen heb of als ik down ben, is het 9 van de 10 keer veroorzaakt door hun. Maar de liefde in mijn thuis en de mensen om ons heen die van ons houden, maken zoveel goed!

16. Joeja

Joeja Bekend lid

Sep 2, 2007
    994
    0
    0
    Ik voelde me niet gelukkig, maar wel triomfantelijk vanavond. En triomfantelijk voelen is wel een beetje een vorm van geluk, maar dan niet op de zoete manier haha. Iig. een feel good moment:

Mijn muziekleraar zit me altijd op de kast te jagen. Ik ben niet snel op de kast gejaagd, maar hij bezit de opmerkelijke gave dat bij mij WEL voor elkaar te krijgen. Hij weet precies hoe hij op mijn knopjes kan drukken. Maar ik heb me niet uit de tent laten lokken en ben niet boos of geagiteerd geworden. Ik ben rustig naar hem toegelopen en heb hem een haar uitgetrokken. Gelukkig heeft ie humor en moest er zelf heel hard om lachen. Maar daarmee was wel mijn punt duidelijk en heb ik geen woord vuil hoeven maken aan de onzinnige discussie (puur om mij uit te testen en vervolgens lol hebben om mijn gezicht) waar hij op uit was. Hij wist even geen adremme reactie daarop en dat was mijn "overwinning" en feel good moment.

17. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    1,014
    0
    0
    Ik werd vandaag om 3 dingen blij...
    Begon met de buschaffeur, toen ik in stapte, was als enige die instapte, bleef deze mij nakijken vanuit zijn hok, ik zat al lang en breed, maar meneer bleef maar kijken, tot ineens een jongetje van een jaar of 16 riep, ja meneer, naar een mooie meid blijf ik ook kijken, maar ik vind het geen excuus om daarom te gaan staken...

toen ik op mij werk aankwam lag er een kaartje met dank je wel, een klant van ons was zo blij met een bepaalde oplossing, dat ze dat moest doen. Ik heb werk met schuldsaneringen op het moment, en krijg dit dus nooooit.

En toen ik thuis kwam, had mijn lulletje van een kater een vaasje om laten gooien, meneer keek zo zielig en zat in een hoekje, toen ik naar hem liep en begon te aaien, werd ik heel dankbaar met een stevig kopje bedankt, zo van, ik ben nog wel lief? Geweldig...

18. tanja8

tanja8 Niet meer actief

ik werd vandaag blij van de zon! Ik heb vandaag nog heerlijk in mn bikini uit de wind in de zon gelegen!
    En van mn pleegdochter die als ze een poes ziet bijna begint te stuiteren en heel hard "WAUWWAUWWAUW" roept :)

19. sim

sim Niet meer actief

supergoed topic dit!

ik ben blij omdat ik me heel goed voel vandaag en de afgelopen twee weken! ik ben blij dat ik weer meer positieve dingen zie dan negatieve (het was vaak andersom) nu overheersen de positieve dingen. de lach van mijn kinderen, mijn man die ineens zegt gisteravond zich zo gelukkig te voelen, fijne baan, fijne band met beide kanten van de familie, lieve vrienden, mooi huis, lieve dieren, en een auto die het doet ;)

20. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,193
    0
    0
    Maastricht
    Mijn kleine meid die vanmorgen naar me keek toen ik mascara opdeed en zei: mama mooi...
    Anderhalf jaar oud en dan al zooo wijs ;)

Share This Page