prijs muurschildering/ schilderijen?

Discussion in 'De lounge' started by 4catsandagirl, Jan 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Vind vooral die diddle leuk :)
    Zit me nu vooral af te vragen welke verf ze er voor gebruiken en of dat t ook op stuk zou kunnen...Heb er zin in om op mijn baby kamer ook zoiets te schilderen :)

2. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

Sep 27, 2006
    2,510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    het beste kan je acryl verf gebruiken, dekt mooi en kan je goed in lagen opbrengen ( ik maak meestal 5 lagen aan) en het si watervast dus je kan het schoonmaken met een vochtige doek. De muren kan je het best goed glad stucken met een (watervaste) muurverf als ondergrond. Maak je er wel een fotootje van? Ben wel nieuwsgierig hoor.

3. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ja hoor als t ooit er van komt...maar dan moet ik mn man zover krijgen dat hij t dus niet stuckt...tenminste niet van die grove zooi.
    Dacht idd ook aan acrylverf...maar wist niet hoe dat zou reageren op n muur.
    Maar dat is nog erge toekomst muziek hoor!
    Ben pas 6 weken ;)

4. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

Sep 27, 2006
    2,510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    Dit zijn de schilderijtjes, gedetaileerder zijn ze te zien in mijn album. Helaas door de flits zijn de kleuren niet zo mooi!

5. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    heel mooi gedaan

6. shalini

shalini Actief lid

Jul 21, 2007
    289
    0
    0
    mijn vriend deed vroeger airbrushen.

Dus ook muren en kinderkamers.
    Daar betaalden de mensen tussen de 400 en 1000 euro. maar ik denk dat dat duurder is omdat de materialen voor airbrush een stuk hoger liggen als anders.

maar het nam wel veel tijd in beslag , maar wel hele mooie resultaten.
    Want met het airbrush krijg je echt zo'n 3d effect.

7. Sientje

Sientje Fanatiek lid

May 4, 2005
    2,747
    0
    0
    Mama
    De babykamer van Valentino is ook geairbrushd, ik ben er nog elke dag blij mee!
    Tja, normaal gesproken kost wat wij hebben rond de 600euries, maar ik vind het dan ook niet te vergelijken met de muurschilderingen die ik hier in dit topic gezien heb.. (Niet dat ze niet mooi zijn, maar die van ons zit echt diepte en detail enzo in)
    Ik zal er morgen wel een foto bijzetten, dan hebben jullie ook een idee waar ik het over heb.

8. shalini

shalini Actief lid

Jul 21, 2007
    289
    0
    0
    ja muurschilderingen hebben weer een heel ander effect.

Toen mijn dochter nog een baby was toen had ze finding nemo op haar muur ik zal kijken of ik nog een foto van kan vinden en later kreeg ze alle prinsessen op haar muur.
    En in de woonkamer hadden we dan een griekse muurschildering maar dat is met gewoon verf natuurlijk mooier als met airbrush

Share This Page