Foto's van zwangere vrouwen kunnen prachtig zijn. Maar wat vinden jullie van deze sexy bedoelde foto van de hoogzwangere Katja Schuurman? Foto: Bron: Nu.nl
supermooi niet...vind haar buik er zo raar uitzien op deze foto.....maar dat kan komen door de liggende positie... Wat ik wel weet, ik heb andere gezien van haar, ook met dikke buik en die vond ik mooier!!
Niet bepaald sexy, vind de buik er ook een beetje vreemd uitzien. Maar de foto is beter dan die van mij met mn zwangere buik toen LOL
Ik vind dat soort foto's alleen mooi als ze van jezelf zijn, en voor eigen kring. Ik vind het gewoon echt niet mooi zo hoor. Nu heb ik sowieso niet zoveel met vrouwen in lingerie, maar ik vind dit een tikkie mwah... Zal je kind ook blij mee zijn later!
Ik krijg er een beetje een "vreemd" gevoel bij.. Ze wil sexy zijn, met een baby in haar buik, mag wel maar doe dat lekker privé! Er hadden ook gewoon mooie buikfoto's gemaakt kunnen worden waarbij ze niet " zwoel" kijkt. Betreft.. photoshoppen? Hoezo strepen weg shoppen? Ik had ook geen streep hoor?! Dus misschien is haar buik echt zo mooi streeploos!
Met die kleding/lingerie en houding lijkt ze te willen uitstralen dat die buik zelf sexy is, zoals die daar uitgestald ligt. Ze heeft een prachtige buik, maar om die nou als sexy te etaleren, nou nee. Zwangerschap vind ik iets moois en sereens ipv iets sexy's. Volgens mij is dit eerder een schrikbeeld voor mannen dan dat ze daar nou opgewonden van raken. Dat zelfs Katja Schuurman er hoogzwanger niet sexy uit ziet. Hadden ze toch iets mooiers van kunnen maken.
Ik vind ze echt prachtig, helemal als je de hele serie bekijkt Ze is zoooo trots op haar buik, dat straalt er gewoon vanaf En in het interview zei ze ook dat ze de kans niet wilde missen om zulke mooie foto's van haar buik te krijgen en ze deze voor altijd ging bewaren
Ik vind hem heel mooi! En idd ook wel sexy. En ik vind dat je prima sexy kan zijn en zwanger en dat laten zien. Wrom nie?
persoonlijk vind ik de buik ook een beetje vreemd naar voren komen . De foto op zich vind ik wel mooi alleen zou ik het zelf nooit zo gedaan hebben .
Inderdaad, vind ze ook erg mooi die foto's! Waarom zou je niet sexy tijdens de zwangerschap kunnen zijn?
ik vind haar buik ook vreemd overkomen op deze 1e foto. De rest van de reeks vind ik wel mooi. Maar ik moet zeggen dat ik een eerdere foto van katje, relaxt lezend op een trapje, hoedje op... ook erg mooi vond. ( http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/186901-beroemd-zwanger-deel-2-a-16.html --> in dit topic )
Ik heb bij beide zwangerschappen nauwelijks striae gekregen, dus dat hoeft niet zo te zijn.. 'k Vind 't verder wel 'n geinige fotoserie.
Ik vind het wel een mooie foto hoor. Het is soms erg moeilijk om je nog sexy te voelen met een grote buik, Vind het wel erg stoer van haar !