Prijs pretecho

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by xSimone, May 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xSimone

xSimone Niet meer actief

Hallo dames,

Ik wil eigenlijk een pretecho doen, maar de kosten zijn dan voor jezelf, weet iemand wat er "gemiddeld" betaald wordt aan een pretecho? Ik snap dat bij elke instantie anders is qua kosten, ik ga morgen ochtend dan ook even met die van mij bellen, maar weet iemand het gemiddelde ervan?

Liefs xSimone

2. rijo

rijo VIP lid

Mar 5, 2014
    5,272
    2,034
    113
    #2 rijo, May 6, 2014
    Last edited: May 6, 2014
    Wij betaalden iets van 120 euro. Inclusief heel veel foto's waarvan 4 kleurenfoto's, alle foto's op cd rom en een dvd. We zijn ongeveer een uur binnen geweest.

3. JJaylinn

JJaylinn Bekend lid

Dec 19, 2013
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij 80 euro, 2/3/4d 20 minuten kijken en foto's mee en op cd/dvd en gehele opname met geluid ook op dvd/cd-rom.

4. Candle26

Candle26 Niet meer actief

Hier 95 euro voor dvd, geslachtsbepaling, 3D... 45 minuten

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ongeveer 100 euro

6. xSimone

xSimone Niet meer actief

Oké, dus ga maar uit van ruim €100,-

7. beebj

beebj Niet meer actief

Wat is nu eigenlijk een pretecho? Ik krijg bij m'n gynaecoloog iedere keer een 4D echo mee + de hele echo (ook in 4D) op m'n usb stick. En dat wordt netjes vergoedt door mijn zorgverzekering. Is dat hetzelfde als een pretecho? Ik ben zelf met 14 weken hier geweest (Welkom bij Echopraktijk Zeeland | Echopraktijk Zeeland) voor een geslachtsbepaling. Dat kostte me €25,-. Ik zie op de site eigenlijk geen pretecho's staan. Wel 2D, 3D en 4D

Heb net eens op google gezocht voor je. In Zeeland kost het €40,- voor een pretecho (Pretecho Zeeland biedt alle pretecho adressen van Zeeland | Pretecho). €40,- voor een 2D pretecho & €60,- voor een 3D/4D pretecho.

8. xSimone

xSimone Niet meer actief

Dankkjewel :D
    Maar ik ga er niet voor naar zeeland, wil het gewoon bij me eigen echopraktijk .Dan ben ik haast nog meer bezine kwijt dan dat iiki geld kwijt ben voor de echo, hihi
    !

9. JJaylinn

JJaylinn Bekend lid

Dec 19, 2013
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
  10. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik kan de site's niet openen!?

11. JJaylinn

JJaylinn Bekend lid

Dec 19, 2013
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
  12. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

Dec 11, 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    bij babyvision (onder andere in delft) betaal je 75 euro voor een half uurtje 3 en 4 D
    ik vind het reeeeeteduur, heb besloten dit geld lekker uit te geven aan dure Nijntje accesoires!!
    Hoop dat je een betaalbare echopraktijk vind met mooie 3 en 4 D beelden:)

13. beebj

beebj Niet meer actief

Je vroeg om een prijs gemiddelde, nou; dit betalen wij in Zeeland ervoor. Dan heb je ongeveer een idee he, want dat is wat je vroeg…

Ik vind de pretecho's wel duur zeg vergeleken bij ons in Zeeland! En kan iemand me al vertellen wat nu een pretecho precies is? :)

14. JJaylinn

JJaylinn Bekend lid

Dec 19, 2013
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij alle echo's, behalve die door de VK/gyn gedaan of aangevraagd worden, zijn pretecho's. Dus echo's op eigen verzoek en voor eigen rekening.

15. beebj

beebj Niet meer actief

Oké! Dan is het voor mij niet echt interessant om een pretecho te laten doen denk ik. Aangezien ik elke controle bij de gynaecoloog een 2D en 4D echo krijg + de hele 4D echografie op m'n usb stick.

16. Daphne1990

Daphne1990 Actief lid

Apr 25, 2012
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben vorige zwangerschap ook een pretecho gedaan, kostte 100 eu voor foto s en een dvd met bewegende beelden :D

17. xSimone

xSimone Niet meer actief

18. rijo

rijo VIP lid

Mar 5, 2014
    5,272
    2,034
    113
    Ja, het is duur, maar wij vonden het iedere euro meer dan waard!!!

19. xSimone

xSimone Niet meer actief

Heb je gelijk in inderdaad! Zal morgen informeren als het nog mag/kan en de prijzen en dan overleggen met Vl. Ik hoop t

20. mikos

mikos Bekend lid

Dec 7, 2010
    944
    0
    0
    ik vind het echt ontzettend duur om min 80 euro te vragen of boven de 100.

Ik wilde bijv gewoon graag het geslacht weten voor de 20 weken, 2 fotos in vind ik prima, gewoon van die normale zwart wit. Meer hoef ik niet ik heb daar niet zoveel mee. Maar om nu min 80 euro te geven (zo duur is t in mijn plaats)daarvoor vind ik gewoon idioot.

Misschien maar eens bellen of het niet goedkoper kan zonder fotos etc...

Share This Page