oh wat stom ik heb helemaal niet goed gekeken, je kan weldegelijk 2d echo laten maken en dat kost maar 35 euro. Misschien toch maar doen dan )
Ja idd, bij ons kost een geslachtsbepalingsecho 35E, we kregen daar ook een setje foto's incl. 3D foto's. Daarnaast de 3/4D echo ronde deze termijn (25-30) weken is dan alweer een stuk duurder, 100E, minus 15E korting omdat we ook een geslachtsbepalingsecho hier hebben laten doen. Tja, naar duur maar zo vaak krijg ik geen kindje, dus ach .
De 1 kiest voor lekker naar beebie kijken ( ook leuk voor beeb later), en de ander kijkt liever naar nijntje accesoires....Kind krijgen en opvoeden is sowieso duur....Maar wat is duur, zo'n apparaat is vast niet goedkoop..... Have fun....
Ik vind het ook erg duur maar doe het toch steeds maar weer 😁 Beebj bij welk ziekenhuis is dat? Ik loop nu ook in het ziekenhuis... Neem voor de zekerheid maar een USB stick mee! Hebben ze de vorige keer niets over gezegd of zullen ze het alleen doen als je het vraagt? Of als uitzondering?
In domburg betaal je zelf maar 15 euro voor een geslachtsbepalings echo Das de goedkoopste in zeeland