Ik heb via anwb 4 tickets voor de efteling gekocht laatst voor 27,- per stuk maar nu kunnen we helaas er zelf niet meer heen. Nu wil ik ze graag verkopen, alleen vroeg ik me af of ik alle 4 ineenkeer moet verkopen of dat het ook per 2 kan? Want ze zitten namelijk in 1 pdf bestand alle 4 tickets...Ik heb al gekeken of er iets is waar ze los mee kunnen maar kan niet echt wijzer worden. Weet iemand dit toevallig of het mogelijk is ze los te krijgen of zal ik ze toch alle 4 in een keer moeten verkopen?
Tot wanneer zijn ze geldig? Als dat tot volgend jaar is heb ik evt wel interesse om ze alle 4 over te nemen, ben je gelijk van het probleem af
Ik was ook op zoek naar 4 kaartjes dus mochten ze niet lang geldig zijn, ik heb ze over 2 weken nodig
Ze zijn geldig tm 7 november dit jaar..... Uitprinten en scannen kan niet, dan werkt die scancode toch niet meer?
Ik bedoel met een scanner weer naar je computer scannen. Die streepjescode kunnen ze alleen bij de efteling scannen en dan is die maar 1 keer geldig.
Bedankt voor de tips dames, en de vele mailtjes over overname. Ze zijn weg dus alles is opgelost hihi.....