prijs trouwringen

Discussie in 'De lounge' gestart door Esje13, 2 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn verloofde en ik gaan volgend jaar trouwen. Nu zag ik bij de juwelier in het dorp een actie. Koop de vrouwenversie en krijg de mannenring gratis.
    Ik was even benieuwd wat ze allemaal hadden. Ik had een mooie eenvoudige witgouden ring gezien met 1 glimmertje. Die was 650 euro.
    Ik had nog meer moois gezien maar die waren boven de 1000 euro.

Ik had echt geen flauw idee wat je ongeveer neer moet tellen voor een trouwringenset. Dus ik vroeg me af voor de getrouwde mensen onder ons. Zijn dit prijzen die normaal zijn? Wat hebben jullie uitgegeven hiervoor?
    Mijn verloofde verklaart me voor gek, die zegt, dat je maar niet denkt dat ik 600 euro ga neertellen. Ik denk juist dat dit nog vrij laag is. Of heb ik het mis?

2. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    wij hebben deze maand 2 ringen, wit/rose goud, met in mijn ring 4 diamantjes en in zijn ring niks, voor 890 euro gekocht:)

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Je kunt ook gewoon voor vriendschapsringen kiezen als hij het te duur vindt, maar voor trouwringen is 600 euro best aan de goedkope kant denk ik. Die van ons waren nog iets goedkoper (gewoon simpel witgoud, geen steentjes ofzo) maar ik hoor van heel veel mensen veel hogere prijzen.

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wij hebben stalen trouwringen, zijn nog niet getrouwd, 4 juli;) bij de lucardi. Ik 1 steentje. Vrouwenring betalen, mannenring gratis. Plus graveren. 45 euro:D perfecte prijs dacht ik zo;)
    Mijn vriend en ik vonden dat soort bedragen beide absurt. Wij hebben dus gekeken naar vriendschap ringen:)

5. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Wij doen vriendschapsringen. Twee keer 90 euro. Zilver met goud, bij de Lucardi. Heel blij mee, ze zijn echt super mooi.

6. Valora

Valora Niet meer actief

Wij hebben beide ringen voor samen 5 euro. :D stalen ringen met een swarovski steentje. Wij hebben er geen 1000 euro voor over, en vinden deze ook heel mooi. We moeten wel nog wachten tot volgend jaar om ze te dragen. ;)

7. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    Ong. 800 euro voor twee witgouden simpele ringen, eén met een diamantje erin

8. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Hier ringen van titanium. Mijn ring was 2 x duur als die van ML. Heb titanium met goudkleur en 5 steentjes. :) Samen voor 280 euro!

Liefs,

9. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Hier waren we rond de 1000 euro kwijt.

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hier ook 2 gouden gouden ringen. Tricolor, dus een bandje witgoud, een bandje roodgoud, en een bandje geelgoud. Die van mij heeft dan nog een steentje. We waren rond de 800 euro kwijt.
    Maar de kleuren maken verder niet zo veel uit heb ik het idee. Je betaald vooral ook voor het gewicht van het goud. Een mm breder, kost een hoop meer geld. Een steentje kost ook wel wat, maar de prijzen zijn zo hoog omdat het goud is.
    Wij hebben het dan nog bij een goudsmid gekocht, zodat het iets goedkoper was dan in een winkel. Verder hebben we zoveel mogelijk goedkoop gedaan op de bruiloft, maar gouden ringen kosten gewoon veel geld (in wat voor kleur goud dan ook) .

11. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wij waren voor 2 zilveren trouwringen incl. steentje en graveren 120,- kwijt. Hoger was ons budget niet, over een aantal jaar willen we graag deze trouwringen vervangen voor witgoud.

12. Yaisa

Yaisa Fanatiek lid

31 jul 2013
    1.225
    1.262
    113
    Wij waren ongeveer 450 euro kwijt. Stalen trouwringen met geelgoud en mijn ring heeft 3 diamantjes.

13. Amare

Amare Niet meer actief

€200 waren we kwijt, onze ringen zijn goud met witgoud.
    Maar in het buitenland aangeschaft, dus minder karaats en dus goedkoper.

14. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik weet het niet meer precies, maar was iets tussen de 600 en 700 euro. Witgoud en geelgoud. Mijn ring heeft een glimmertje.

Ja, het is veel geld. Maar die hele trouwdag kost sowieso al ontzettend veel geld en dat is allemaal voor één dag. Die trouwring is het enige behalve foto's en films) dat je - als het goed is - je hele leven houdt. Wij vonden het niet gek om daar een dergelijk bedrag aan uit te geven. En dat terwijl we de rest van de dag best low budget hebben gehouden hoor.

15. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Holy crap
    Wij hadden 172 euro uitgegeven voor twee ringen. De tweede was 1 euro bij lucardi destijds.

We zijn nu gescheiden en het ding ligt in een bewaar doos. Gelukkig was het geen dure :p

16. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    100 euro, 99 voor die van mij, en 1 euro voor die van mijn man. Actie van Lucardi

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Begin 2006 hebben we net iets op de 1000 euro betaald voor 2 geelgouden ringen met gravering en die van mij heeft een steentje.

18. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben ze ook 3 weken geleden eindelijk gevonden, terwijl we in juni al 6 jaar getrouwd zijn :)
    We hebben 200 aanbetaald en als ze er zijn moeten we nog 2100 betalen. Nog 4 weken wachten nu zucht...

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    is al weer even terug in 2003. maar wij hebben onze ringen voo 350 gekocht. samen dus. gewoon geelgoud. ene helft glimmend andere mat. en gegraveerd. jaren later heb k er een diamantje in laten zetten.

20. Lottie

Lottie Actief lid

23 jan 2014
    358
    28
    18
    Limburg
    Aan mij heb je niks wij waren bijna 5x zoveel kwijt!
    Ligt denk ik toch echt aan je eisen en wat je mooi vind!

Deel Deze Pagina