Hier veelvouden ringen, behoorlijk stevig formaat, met gravering van vingerafdruk aan de buitenkant, en naam en datum aan de binnenkant. In mijn ring zit ook nog een diamantje. De set was 1000,-
Goedkope ringen zijn vaak zo op. Dus heeft je man werk als stratenmaker of in de bouw dan gaat ie niet lang mee. Of hij moet hem niet omdoen. Wij hebben ook met die actie meegedaan! Het scheelde ook nog met andere juweliers die ook de actie hadden. de prijzen van dezelfde ring verschilde dus nogal per juwelier. Verder zijn we niet bekocht hoor Volgens mij was het 750 euro. Bij andere juwelier met dezelfde actie waren dezelfde ringen 911 euro (vrouwenvariant dus). Scheelt nogal dus We hebben een brede wit en geelgouden ring en ik 3 diamanten.
Volgens mij hebben wij er zo'n 1.000 voor neergeteld. Ringen van Aller Spanninga. Ik heb er 3 diamantjes in. Verder gewoon vrij standaard ring.
Wij hebben ze laten ontwerpen zodat er voor ons een belangrijke betekenis in kon waren 1000 euro verder maar kunnen er wel mee doen Tot ons tachtigste
600 euro is goedkoop hoor voor witgoud! Zoals je leest in de verschillende reacties heeft het ook te maken met het materiaal, kies je staal dan ben je voor een paar tientjes klaar. Wat wil je voor 'glimmer'? Een zirkonia (nepper) of een briljant. Hier waren de ringen 1300 euro, geelgoud met witgoud en voor mij een extra grote briljant gekocht bij italodesign
Je kunt het net zo gek maken als je wil.. Wij waren helemaal verliefd op onze ringen, maar ze waren vrij prijzig. Toch de keus gemaakt om die te kopen, je draagt ze toch voor je hele leven. Dus we wilde daar niet op besparen. Het is een combinatie van wit en geelgoud, en ik mijn ring zitten 8 briljantjes. De set kostte 2400 euro, van het merk Allerspaninga.
Onze ringen waren iets meer als 800,- samen... Geel goud en mijn ring heeft 4 steentjes! hebben ze wel in 8karaats gedaan geloof ik dus in Nederland zijn ze officieel niet goud meer haha, maar dat zie je er niet aan af!
Wij vriendschapsringen van 250 euro waarbij ik mijn ring vol heb laten zetten met stenen dus totaal zon 500 euro
Niks bijzonders maar wel 1800 euro (2 ringen dames 6 mm breed 3 briljantjes, rosé goud, heren 6 mm breed rosé goud)
Wij hebben ook titanium ringen. Ik met 3 steentjes erin, waren samen 220 euro kwijt geloof ik Erg mooi en wij hielden van niet standaard titanium doen een stuk minder mensen als trouwringen en vind de prijs ook een stuk leuker!
Ik lees hier allemaal verhalen over vriendschapsringen bij Lucardi.. Wij hebben dat ook gedaan, maar niet als trouwring maar echt als relatiering.. De ringen waren hetzelfde, alleen had de mijne er nog een steentje in. Verder hadden ze 3 banen, waarvan de binnenste mat was en de buitenste glanzend.. Nou, na een paar weken was dat hele matte eraf en zat het ding vol met krassen, waardoor het er niet meer uitzag.. Ik was dan ook erg blij toen ik mn vriendschapsring mocht vervangen door mn verlovingsring Dus nee, die vriendschapsringen bij Lucardi raad ik ZEKER niet aan als trouwring. Je doet er -als het goed is- nog je hele leven mee, dus kies zorgvuldig en probeer niet te bezuinigen op dit soort dingen. Natuurlijk kun je het zo duur maken als je zelf wilt, maar probeer er tenminste voor te zorgen dat je een beetje kwaliteit in handen hebt.. Geen aanval naar de mensen met de ringen van de Lucardi, meer een waarschuwing. Wij hebben die van ons laten maken bij een atelier. Werden gek van de prijzen bij de juwelier en de ringen waren allemaal niet onze smaak.. De ringen die we nu hebben komen rond de 1600 euro met een winkelwaarde (juwelier) van 3350. Echt, ABSURDE prijzen, bij de juwelier.. Die 1600 euro hebben we trouwens helemaal zelf in de hand. We hadden rond de 1200 kunnen zitten, maar deze mevrouw besloot dat ze hem rondom vol met glimmertjes wilde
Acties als "de ring voor de man gratis" geven wel aan hoeveel marge erop die dingen zit Wij hebben ze laten maken bij die inmiddels (helaas) bekende zaak in Deurne. Een mm breder maar toch goedkoper dan het originele (merk) ontwerp. Vijf jaar geleden, ik geloof een dikke 500 euro. Wit en geelgoud, voor mij één steentje.
wij hebben voor 2 gouden ringen en die van mij met briljantje erin en graveren 750 euro betaald rest van de dag low budget maar je ring is voor altijd als goed is