prijs trouwringen

Discussie in 'De lounge' gestart door Esje13, 2 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    mat ringen moet je idd eens in de zoveel tijd opnieuw mat laten maken ;) dat vervaagt....

wij hebben titanium ringen, we waren begonnen met zilveren vriendschapsringen van 25 euro, maar dat was toen meer uit "geldnood" dat we niks moois gekozen hadden, 2 jaar later toch "echte" ringen gekozen, en dan geen belachelijk dure trouwringen, maar heel mooie titanium ringen :)
    die van mijn man is breed en glad, en die van mij smal met 4 steentjes.
    weet niet meer wat we kwijt waren, maar ze zijn in elk geval van Boccia.
    En als we ooit nog echt gaan trouwen dan gaan we weer voor titanium ;)

2. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Mijn man en ik hebben hele simpele gouden trouwringen. Die van mij was 300euro en die van mijn man ongeveer 500euro geloof ik. Die van hem is groter en breder dan de mijne.

Mijn verlovingsring is een klassieke gouden ring met 1 diamant. Ik wilde beide ringen tegen elkaar aan kunnen schuiven, zodat ik ook nog andere bijzondere ringen kan dragen om mijn andere ringvinger.

De prijs van mijn verlovingsring ga ik hier niet melden ;), maar zodra er steentjes om de hoek komen kijken kun je het natuurlijk zo gek (of juist niet te gek ;)) maken als je zelf wilt.

Succes met kiezen!

3. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Wij hebben ook voor een goedkopere versie gekozen
    Ik werk in de zorg en mijn man mag op zijn werk ook geen ring dragen dus.. We dragen ze enkel als we weggaan
    Die van ons zijn van staal
    Ik dénk dat we voor de 2 ringen zo een 300 euro hebben betaald

4. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle reacties. We gaan ons er maar eens in verdiepen en kijken wat we willen.

5. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Rond de 800/900 euro voor beide samen. Dit was ook met actie tweede ring gratis. Maar we hebben beide een ring zonder diamanten/ steentje, dus eigenlijk allebei een 'mannenring'

6. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Twee witgouden trouwringen bij 123 Gold (de mijne met 3 steentjes) voor 1100 euro. wij hebben daarvoor gekozen omdat goud wel lang meegaat. maar je kunt ook kiezen voor zilver, titanium etc..

Mijn verlovingsring was ietsje duurder maar daar zit ook een diamant in...

7. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    hier een ring met wit en geelgoud gewoon heel simpel zonder steentjes enz. We waren € 300,- kwijt voor 2 ringen. Gekocht bij de lucardi en ze zien er na bijna 4 jaar nog steeds heel mooi uit

8. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ongeveer 800 euro voor 2 trouwringen. We hebben dezelfde ringen, alleen die van mij heeft 5 steentjes.
    Zelf ontworpen, ben er super blij mee!

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

#49 Cygnet2, 5 apr 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 apr 2014
    Wij hebben platina dus dat is slecht vergelijken
    In trouwringen horen wat mij betreft geen steentjes ed.

10. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    veel te veel betaald, ook spijt van, maar ja we waren in een trouwwolk

11. rums

rums Niet meer actief

Wij hebben een zelfde soort actie gehad. Wij hadden de goedkoopste ring gratis. En mijn ring was zo'n 800 euro. Een witgouden ring met 3 diamantjes.

12. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ik hecht ook niet veel waarde aan dure ringen! hier hebben we al vriendschapsringen, zit er aan te denken om die te laten poetsen en de data erin te laten graveren en klaar!
    idd lucardi is ook een goed idee!

13. wheelie

wheelie Bekend lid

11 apr 2013
    782
    0
    0
    wij hebben onze ringen vorig jaar gekocht voor 1250 euro. we hebben de ringen wel zelf ontworpen en ze bestaan uit 2 kleuren goud namelijk wit en rood goud. zelf heb ik er nog een steentje in.

14. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben onze ringen 12 jaar geleden gekocht voor 600,-. Eerst als verlovingsring omgehad en voor het trouwen laten poetsen en de datum erbij in laten zetten

15. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    600 euro is helaas inderdaad aan de goedkope kant voor een gouden trouwring... Dat kostte die van mijn man ook.

Die van mij was vanwege de diamantjes duurder. Als je voor 650 de mannenring er ook bij krijgt is dat echt een mooie prijs! Maar dat moet je er wel voor over willen hebben

16. tess2013

tess2013 Niet meer actief

Wij dragen allebei geen ringen en hebben daarom zilveren vriendschapsringen gekocht voor nog geen 40 euro. Leuk voor de foto's haha;) als we feestje hebben doen we ze soms wel om.

17. JolienS

JolienS Actief lid

30 aug 2013
    318
    0
    0
    Ik persoonlijk verklaarde mijn man voor gek, maar onze ringen hebben 2100,- gekost na heel veel afdingen :s
    (Hij heeft ze uitgekozen en gekocht)

Het zijn simpele, maar brede/zware witgouden matte ringen, met in die van mij een klein diamantje.
    Zijn ring was het duurst.
    Ik droeg/draag 'm trouwens ook als verlovingsring!

18. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Wij hebben voor platinum gekozen omdat dit duurzamer is dan (wit) goud. Niet goedkoop, maar wij vonden het belangrijk mooie originele ringen te hebben als symbool voor ons huwelijk. Je kan het zo duur maken als je wilt TS, maar ik vind Eur 600,- nog heel redelijk. Nu nog je vriend overtuigen! ;)

19. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.231
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hier 2 jaar geleden getrouwd.
    Wij hadden onze ringen voor iets minder dan 1500 euro (geen verlovingsringen gedaan) Ik wilde per se geelgoud, zilver of witgoud staat niet bij mij. We dachten eerst ook voor 750 euro klaar te zijn maar in die prijsklasse konden we dus niks naar onze smaak vinden. En aangezien je de rest van je leven die ring draagt... Dus budget opgeschroefd.
    De goudprijs was op dat moment ook erg hoog, daar zit je natuurlijk ook mee. Zat net ff te kijken op de site van Desiree maar zie dat de ringen dus echt wel ietsje goedkoper zijn geworden.
    Desiree Trouwringen, Relatieringen en Verlovingsringen - Zin in het leven met jou!

Ik heb de ring helemaal in het geelgoud met een steentje, mijn man met dat randje witgoud. Wel een setje, maar toch elke ring net ff anders. Net als wijzelf :p

20. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Hier dit jaar 5 jaar getrouwd, we hadden ringen via de plaatselijke juwelier gekocht. Die heeft die speciaal voor ons zelf gemaakt. Ik heb er 1 echt diamantje in, het is wit en geel goud 18 karaats.
    Samen waren ze €650. Maar volgens mij was de goudprijs toen wel lager.
    Mijn man heeft er dan zo eentje, maar dan zonder steen.

Hij kon ze zo goedkoop maken omdat je alleen materiaal en personeelskosten betaald. Dus je betaald niet voor een merk. Dus dit is misschien ook nog een tip!

Deel Deze Pagina