precies onze verwarming is vanacht stuk gegaan en brrrr wat is het koud! Energiewacht gebeld : jaha, de monteur kan komen vandaag, alleen we kunnen niet zeggen hoe laat. U moet maar de hele dag thuisblijven Nou, daar gaat de tweede kerstdag. We zouden naar schoonouders gaan. Lekker eten en kadootjes uitpakken. Zul je zien dat die monteur pas om 4 uur vanmiddag komt BAH!
jeetje dat is mooi rot zeg! De hele dag thuis blijven, pff enig idee hoe koud het is buiten, lekker met een kleintje :S Hopelijk voor jullie dat ze snel komen
heb de kleine al een mailot aangetrokken en dikke broek en trui en een vest eroverheen. Net een michelainpoppetje hihihi En nog heeft ie kouwe handjes maar voor de rest is ie lekker warm Mijn man is altijd al een behoorlijke koukleum dus voor hem is het helemaal afzien nu. Ik heb gelukkig een dikke laag vet om me warm te houden
even kaarsen aansteken!en zorgen dat zonnetje naar binnen schijnt! deuren dicht! en hopen dat het paar graden warmer word! en zorgen dat je morgen als eerste geholpen word! en vanncht lekker tegen mekaar aankruipen!
mijn man is net wezen kijken in de gebruiksaanwijzing en bij de ketel boven. Boven staat dus dat er te weinig water is/druk is. Maar beneden waar we het bij moeten vullen staat op de meter dat er voldoende inzit. 2 bar ongeveer en boven staat een halve bar. Net heeft mijn man beneden toch maar bijgevuld. En de verwaming doet het weer Maar, hij staat beneden dus op 3 ,5 bar en boven maar op 1,5 bar. Maar iig doet de vewarming het weer Maar we zitten nu te twijfelen of we de monteur zullen afbellen of niet. Wat zouden jullie doen?
Ik zou afbellen maar wel een andere keer een monteur laten komen om de druk van de ketels na te laten kijken
zou afbellen voor vandaag... en dan vragen volgende week even langs te komen na de feestdagen. Monteur staat niet te springen om met feestdagen dienst te hebben die zit liever betaald aan kerstontbijt hehehe.
ik zou afbellen. wij hebben het ook een keer gehad en toen zeiden ze dat je moet ontluchten. hebben jullie dat ook gedaan?
Ik zou voor vandaag afbellen zodat je nog lekker weg kunt maar zou hem bijv. morgen terug laten komen?
gelukkig.. jullie zijn weer warm.. Ik zit op koude kantoor hier met een ouderwetse verwarming die je moet knoppen indrukken om aan te steken.. grrr.. blijft uitvallen... ze komen het pas volgende week vervangen AAAAAAAAHHHHHHHH.. ik met koude voeten en handen schaal om enz..
Gewoon afbellen en een keer na de kerst weer laten komen. Kunnen jullie gewoon naar je schoonouders toe vandaag.
Fijn dat de kachel het weer doet. ik zou een andere afspraak maken en lekker naar je schoonouders gaan. veel plezier!
we hebben afgebeld en ze komen maandag ochtend We zijn naar schoonouder geweest. Was errug gezellie. Kwamen we thuis. lag er een kaart in de bus dat de monteur dus is langsgeweest om 5 uur! Hun eigen schuld hoor. En we zijn blij dat we gewoon zijn gegaan anders dan hadden we moeten wachten tot 5 uur! cv doet het nog steeds ( afkloppen )
Dat met die BAR... Bij ons staat ie bij de ketel op 2 en beneden op 3. Dat ligt er gewoon aan waar je ketel hangt. Wel zou ik ernaar laten kijken, misschien verlies je ergens water.... Wij hadden problemen met dat we eerst de verwarming aan moesten zetten en als ons huis dan eindelijk was verwarmd dat we dan pas warm water hadden.....