Word ineens opgebeld Door een echo bureau dat ik bij opmerkingen had geplaatst of ze me konden bellen. Ik dus zo vergeetachtig als het maar zijn kan dus wist niet welke bureau ik aan de lijn had haha. Uitgelegd dat ik morgenmiddag normale pretecho heb. Ze vroeg of er dan ook een geslachtsbepaling plaats ging vinden ik gaf aan van niet dat dit 18 juni werd gedaan met 15 weken. Maar hun kunnen het al met 13 weken zien!! Dus morgenochtend weten we wat ons klein wonder is. Ben enorm zenuwachtig
Ik heb de geslachtsbepaling met 12W4d gehad haha maar toen zeiden ze er wel heel duidelijk bij dat ze nog geen 100% garantie kunnen geven 13 weken is echt nog heel erg vroeg en is het geslacht ook nog niet volledig uitgegroeid ze kijken geloof ik naar de NUB nu hadden ze het bij ons wel goed haha 2 jongens 😍 maar ik wou gewoon even zeggen dat ons verteld is dat ze het dan nog niet met 100% zekerheid kunnen zeggen
Oh wat spannend!! Ik vond t ook zo spannend! Met 12+5 konden ze ons vertellen dat ze bij ons een jongens nub zagen maar dit was nog geen behanggarantie. Met 16 weken zagen we al echt een piemeltje en gister bij de 20 weken echo werd dat nog eens bevestigd. Grote kans dus dat ze t prima kunnen zien al vandaag! Al lijkt t me wel dat t bij jongetjes sneller te zien is dan bij meisjes. Heel veel SUCCES en veel plezier!
Hallo dames we zijn nu op pad met cupcakes om het te vertellen aan famillie. hun apparatur is geweldig en zoals zij zag hebben wij het ook heel duidelijk kunnen zien. Het kwam meerdere malen voorbij gezwommen haha ...ze gaf aan 99% zeker te weten.. we verwachten een prachtige zoontje. beide in de zevende hemel. nu verder cupcakes uitdelen maar wilde jullie graag op de hoogte brengen. groetjes menneke