Voedingskussen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door SANne1987, 20 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SANne1987

SANne1987 Actief lid

11 jan 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er nog dingen waar ik op moet letten bij de aanschaf van een voedingskussen?
    Iemamd nog tips/advies/ervaringen?

Hoor dat het ook fijn is om mee te slapen dus wil dat zeker proberen.

2. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Volgens mij zijn er verschillende maten voedingskussens, ik heb zwlf een vrij grote en vind dit erg fijn.
    Wat betreft slapen: ik had er eerst een wat velours achtige hoes omheen. Als ik dan draaide in bed en dat ding meedraaide naar de andere kant, dan nam ik alle dekens mee. Dus ik heb er uiteindelijk een wat gladdere katoenen hoes omheen gekocht.

3. Shaana

Shaana Bekend lid

7 apr 2014
    886
    23
    18
    Dit is een goed idee! Zit met hetzelfde probleempje, neem alles mee als ik draai tot ergernis van manlief :D
    Waar heb je die hoes gekocht?

4. Shaana

Shaana Bekend lid

7 apr 2014
    886
    23
    18
    Op advies van een paar dames hier heb ik er eentje met van die korreltjes aangeschaft en het slaapt heerlijk!
    Verdiep je daar eens in, misschien ook wat voor jou :)

5. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Ik had een grote (goedkope) van het kruidvat. Was prima maar werd wel wat dunner bij mijn knieën in de loop der tijd. Verder heb ik voor de voedingen een klein kussen van domoo gekocht. Ideaal, die Grote flappen moest ik steeds ergens zien te laten, erg irritant. Deze heeft een korrelvulling. Is nu na 11 maanden intensief gebruik wel iets slapper geworden maar nog steeds stevig genoeg.

6. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik lees ook even mee. Wilde die eerst van de prenatal kopen maar tot 3 x hebben ze gezegd dat die er dan en dan zal zijn en tot 3 x toe niet. Dus ze mogen m lekker houden, ga wel opzoek naar een ander.

7. KimHugo

KimHugo Actief lid

3 apr 2014
    173
    0
    0
    Blogger en techniek
    Nijmegen
    Ik heb een delta van de babydump. Delta baby ofzo. Die is prettig.

8. Louloute

Louloute Niet meer actief

Die heb ik ook, fijne kussen idd :)

9. Sab5

Sab5 Lid

2 jun 2015
    80
    0
    6
    Amersfoort
    Dames, misschien een gekke vraag hoor, maar hoe slaap je met zo'n voedingskussen? Ik ben nog een beetje een leek en nu 16,5 week zwanger. Ik begrijp dat het fijn is als je buik groter wordt het tussen je knieën te doen, maar ik zie zo'n kussen voor me als lang en opgevuld, dus hoe slaap je dan?

10. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik gebruikte het als ik op mij zij lag.
    Idd tussen de knieeën.. Ik dacht ook dat het ongemakkelijk zou liggen, maar dat was niet hoor, deed net erg goed!
    En als ik me omdraaide, pakte ik het kussen mee, dat was wel een gedoe :p

11. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb nu 3 dagen een vvoedingskussen van snoozzz en hij is perfect! Lig er het liefst de hele dag mee in bed! Is gevuld met korrels en zo'n 1.60 lang. Heb hem besteld bij bol.com..

12. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Onderste deel tussen mijn knieen en bovenste deel in mijn armen. In je armen, net zoals vroeger met een knuffel :D

13. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had eerst een voedingskussen van de Hema maar die werd na een tijdje heel slap en sliep daardoor niet prettig.
    Overgestapt naar een Doomoo(een grote) en die is echt fantastisch!

14. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Ik vond die van Doomoo (met korrels) ook erg fijn, maar wel een nadeel dat hij 'slapper' werd. Navullen was geen optie, wel jammer voor zo'n duur kussen.

15. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    @VitaRose de Doomoo buddy die ik heb kan je wel bijvullen

Deel Deze Pagina