Zijn er nog dingen waar ik op moet letten bij de aanschaf van een voedingskussen? Iemamd nog tips/advies/ervaringen? Hoor dat het ook fijn is om mee te slapen dus wil dat zeker proberen.
Volgens mij zijn er verschillende maten voedingskussens, ik heb zwlf een vrij grote en vind dit erg fijn. Wat betreft slapen: ik had er eerst een wat velours achtige hoes omheen. Als ik dan draaide in bed en dat ding meedraaide naar de andere kant, dan nam ik alle dekens mee. Dus ik heb er uiteindelijk een wat gladdere katoenen hoes omheen gekocht.
Dit is een goed idee! Zit met hetzelfde probleempje, neem alles mee als ik draai tot ergernis van manlief Waar heb je die hoes gekocht?
Op advies van een paar dames hier heb ik er eentje met van die korreltjes aangeschaft en het slaapt heerlijk! Verdiep je daar eens in, misschien ook wat voor jou
Ik had een grote (goedkope) van het kruidvat. Was prima maar werd wel wat dunner bij mijn knieën in de loop der tijd. Verder heb ik voor de voedingen een klein kussen van domoo gekocht. Ideaal, die Grote flappen moest ik steeds ergens zien te laten, erg irritant. Deze heeft een korrelvulling. Is nu na 11 maanden intensief gebruik wel iets slapper geworden maar nog steeds stevig genoeg.
Ik lees ook even mee. Wilde die eerst van de prenatal kopen maar tot 3 x hebben ze gezegd dat die er dan en dan zal zijn en tot 3 x toe niet. Dus ze mogen m lekker houden, ga wel opzoek naar een ander.
Dames, misschien een gekke vraag hoor, maar hoe slaap je met zo'n voedingskussen? Ik ben nog een beetje een leek en nu 16,5 week zwanger. Ik begrijp dat het fijn is als je buik groter wordt het tussen je knieën te doen, maar ik zie zo'n kussen voor me als lang en opgevuld, dus hoe slaap je dan?
Ik gebruikte het als ik op mij zij lag. Idd tussen de knieeën.. Ik dacht ook dat het ongemakkelijk zou liggen, maar dat was niet hoor, deed net erg goed! En als ik me omdraaide, pakte ik het kussen mee, dat was wel een gedoe
Ik heb nu 3 dagen een vvoedingskussen van snoozzz en hij is perfect! Lig er het liefst de hele dag mee in bed! Is gevuld met korrels en zo'n 1.60 lang. Heb hem besteld bij bol.com..
Onderste deel tussen mijn knieen en bovenste deel in mijn armen. In je armen, net zoals vroeger met een knuffel
Ik had eerst een voedingskussen van de Hema maar die werd na een tijdje heel slap en sliep daardoor niet prettig. Overgestapt naar een Doomoo(een grote) en die is echt fantastisch!
Ik vond die van Doomoo (met korrels) ook erg fijn, maar wel een nadeel dat hij 'slapper' werd. Navullen was geen optie, wel jammer voor zo'n duur kussen.