Prijs winterjas

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by zogelukkig, Aug 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Wat geven jullie uit aan een winterjas?

1. Tot 40 euro

2. Tot 50 euro

3. Tot 60 euro

4. Tot 70 euro

5. Tot 80 euro

6. Meer dan 80 euro

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik ben heel benieuwd wat jullie uitgeven aan een winterjas.

Ik zelf hoopte rond de 40 euro iets te vinden, maar dat gaat me denk ik niet lukken. Ik heb nu een bedrag van max 60 euro in mijn hoofd.

2. marykay

marykay Bekend lid

Mar 12, 2008
    604
    0
    0
    Ik heb tot de 50 euro gestemd, liefst minder. Maar heb na het stemmen even rondgekeken. Heb je al in de H&M shop gekeken daar hebben ze jassen onder de 40 euro. Ik denk dat ik daar mijn zoons jas ga kopen ik zag er wel leuke bij.

3. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Ik hoop wel onder de 60 euro...
    Maar vorig jaar heb ik ook niets leuks kunnen vinden en heeft ze nog een jaar in de jas van het jaar daarvoor gelopen... Ze moet nu dus absoluut een nieuwe.

En een winterjas heeft ze zó veel aan, ik wil echt graag een leuke... Wat ik tot nu toe gezien heb van mijn standaard merken, zat helaas ook nog niets bij.

Ik ben dus wel bereid wat meer uit te geven voor een echt leuke jas. Tot 80 euro denk ik.

4. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

Ik koop 2 jassen, een gewone winterjas, die heb ik overigens vorig jaar gekocht, donkergrijze van esprit in de uitverkoop, iets van 27 euro of zo.
    En ik wil nog een skijas erbij! prijs maak me wat minder uit, als het maar goed zit. De skijas is echt om mee buiten te spelen. Voordeel is hier wel dat het naar de volgende kan.
    gr brenda

5. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Max 100 euro. Had er 1 besteld van Vingino maar vond de kwaliteit niet bijzonder en heb hem teruggestuurd. Was net een Zeeman jasje met Vingino erop en om daar nou 90 euro voor te betalen..

Heb er nu 1 van Mexx op het oog, die is 70 euro.

6. Bri

Bri Niet meer actief

Ik kijk of ik een leuke jas zie, en zolang die geen 100+ euro kost koop ik hem. Ik verwacht voor ongeveer 60 euro wel klaar te zijn, maar als het iets duurder is is dat voor mij geen reden om hem te laten hangen.

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik ben vanochtend in de stad geweest en bij 2 kinderkledingspeciaalzaken begonnen de jassen pas bij 60 euro. Van het merendeel zag ik het er niet aan af.
    Het mag wel een mooie jas zijn. Maar ik heb echt max 60 in mijn hoofd.
    Want ik vergat te vermelden dat ik ook al een ski-jack en -broek koop voor als we weer zo' n witte winter krijgen!

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Dat hangt erg van de jas af maar ik ga tot 100 euro maar dan moet het wel heeeeel geweldig zijn.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Ik haal twee jassen. 1 nieuwe rond de 50 euro en een tweede hands ( buitenspeeljas) van 3 euro.

En ook een skipak. Geen idee wat die gaat kosten. Die van vorig jaar past geloof ik nog.

Zal ook 25 euro zijn.

10. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,190
    113
    Name it heeft hele leuke jongensjassen dit jaar. Volgens mij zoals ik zag 45 of 55 euro

11. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik vind jassen dit jaar erg duur geworden, zelfs simpele jassen bij de prenatal en v&d. Voor dochterlief ben ik inmiddels geslaagd voor <30 euro. Voor zoonlief heb ik nog maar 1 leuke jas gezien van noppies, maar die kost meteen weer 45 euro. Verder heb ik alleen nog maar lelijke jassen gezien voor hem.

12. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    een max heb ik niet echt.... ik haal altijd jassen van BF of cakewalk en soms oilily... die zijn best prijzig en gemiddeld zit je dan op zo'n 100 eu per kind..... ik koop ze niet in te voren want ze kunnen zo ineens vlak voor de wintertijd nog een groeispurt maken en dan zit je met die jassen......

heb nu 2 tussenjassen gekocht van BF en beide waren ze afgeprijst tot 45 euro.....

13. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    De jassen van H&M vallen die groot of klein? Ik zit namelijk te twijfelen welke maat ik moet kopen. Onze dochter is nu 86 cm en heeft in bovenkleding maat 92. Broekmaat zit ze net in 92.

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Oja, wij kopen twee jassen.. één voor netjes en één voor buitenspelen. Eén jas vind ik te onhandig.

15. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik hoop echt rond de 30/35 euro te slagen voor de oudste. Even bij H&M gespiekt, en ik denk dat dat dus wel moet lukken.

Voor de jongste ga ik eigenlijk nog lager. Maar even kijken of ik nog een goed jasje heb van de oudste, of dat er nog wat anders leuks staat op marktplaats.

16. PenF

PenF VIP lid

Aug 20, 2009
    8,387
    2,241
    113
    Female
    Coach
    Dordrecht
    Niet echt een max. Voor mijn dochter een jas gekocht van 65,- en voor mijn zoon van 75,-.
    Dit zijn hun nette jassen nu nog buitenspeeljassen :)

17. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    Voor de nette jas geef ik maximaal 150 euro uit, voor de speeljas maximaal 80

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,192
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Meer dan 100 euro geven wij niet uit voor een winterjas. Toevallig nu eentje gekocht van Virgino hele stoere leuke jas voor 89,95. Wel een hoop geld maar ja daar kiezen we zelf voor.

19. joel

joel Fanatiek lid

Jun 10, 2007
    1,162
    0
    0
    kapster
    best
    ja die van vingino vond ik te gewoon, en had hier bij kids industrie een super mooie gezien van 120 euro maar manlief verklaarde me voor gek en dacht ja is veel. ging ik bij van de ven bij ons mam in dorp kijken en is bijna zelfde winkel als jola en super gave jas voor 60 euro. en vorig jaar 1 bij makro gekocht. was er vroeg bij en wilde perse zon jas en haddden ze nergens en was denk ook rond 40 a 50 euro.

20. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier eigenlijk hetzelfde. In eerste instantie gaat het erom dat ik 'm mooi vind. Vorig jaar had ik echt een superleuke jas voor 'm van de WE, precies waar ik naar op zoek was, voor maar iets van 35 euro.

Share This Page