Niet echt een prijs in mn hoofd. Hij moet warm zijn, waterdicht, lekker zitten en mooi zijn . Hier doen we niet aan kleren voor net en kleren voor spelen, kinderen spelen en dat doen ze in kleren ... Mijn zus heeft een kledingwinkel en ik denk dat ik daar begin met de zoektocht. M heeft tot nu toe volgens mij altijd een Name it jas gehad. En misschien past die van vorig jaar nog wel ... dat zou wel heel mooi zijn En een jas van 100 euro moet wel bijna magische krachten hebben hoor wil ik m kopen
mijn uiterste prijs is 50 euro voor de jongste , liever 40 uiteraard. ik moet hier keer 3 en de grote jassen heb je niet zo snel onder de 60. skipak heb ik op de groei gekocht, die kan hoop ik nog een seizoen mee.
dit is sem zijn nieuwe winterjas was maar iets van 30 euro ofzo. Wil er nog 1 bij zag ook een leuke van name it Ik geef niet meer als 50 euro uit. Bedenk me nu ineens dat ie volgens mij nog een winterjas heeft van het kraambezoek
Ik heb voor m'n dochtertje een jas gekocht van Name it voor 55 euro. Normaal gesproken vind ik dat te duur, maar ze is net jarig geweest en ze kreeg van haar overoma geld. Aangezien ze al zooo veel kadootjes heeft gehad, vonden we een winterjas wel een mooie besteding van dat verjaardagsgeld.
Heb voor mijn oudste een van Vingino gekocht en die was 90 euro en voor mijn jongste een jasje van No-nonsense deze was 80 euro maar helemaal gevoerd met Teddy en volgens mij echt goed warm voor in de winter dus wel erg goede kwaliteit. Vorig jaar had ik goedkope maar wou mijn kids (mezelf dus eigenlijk whaha) verwennen. De jongste kan die Vingino jas straks ook aan.
50 euro is echt wel mijn absolute max... zag laatst hele mooie winterjasjes van 130 euro, maar dat is me echt te gortig, hoe mooi ze ook zijn
Ik kijk bij een winterjas eigenlijk niet naar de prijs, wil gewoon echt een leuke hebben ze hebben hem tenslotte zo vaak aan. Overigens hebben ze er wel meer als 1, alleen dit jaar passen ze beide ook die van vorig jaar nog dus dan houden we die voor erbij. Oudste heeft er eentje van Mexx en jongste van IKKS. Beide 80 euro (geloof ik )
Ik heb nog 1 jas nodig en nog 3 skipakken. Voor de jas hoop ik max 50euro te geven. Jassen van noppies vind ik super leuk.
Noppies is ook niet echt duur. Net als Name-it. Maar die hebben ze hier alleen tot 92/98 en ik heb 104 nodig.
O ja idd, dat 'probleem' heb ik nog niet. We zitten qua jassen nu in maat 92. Maar het huismerk van V&5 heeft meestal hele leuke jassen.
Ik heb gewoon een warme jas nodig voor mijn kids. Voor mn zoontje heb ik een Cars jas gekocht (40 euro) en voor mijn dochter èèn bij H&M voor 35 geloof ik. Eigenlijk vind ik hem niet zo leuk maar hij is wel lekker warm. Ik vind 100 euro echt belachelijk voor een kinderjas. Dat zou ik eerder aan mezelf uitgeven
De winterjas moet wel gevoerd zijn, dus ook voor in de sneeuw. Als het goed is past de sneeuwbroek van vorig jaar nog, dus dan is dat klaar. Dan krijgt ze er ws nog een leuke stoffen 'mantel' bij, als het wat minder koud is. Ben trouwens nav dit topic meteen maar eens gaan zoeken, maar helaas nog niets echt leuks tegengekomen.. (ook niet in duurdere segment) Hopelijk niet weer zo'n eindeloze zoektocht dit jaar ! Dus meidenmama's, show de mooie winterjassen!!
Ik heb van de week een winterjasje gekocht voor 45,-, van Name-it. Veel meer wil ik er ook niet voor uitgeven, eigenlijk.
Voor dochtertje al een witte Gucci snowsuit en een roze jasje van Monnalisa gekocht. Zoontjes moeten nog.
Ik heb nog 2 winterjassen in de kast hangen...waren kraamcadeaus, en hij kan ze nu pas aan (bijna 3 deze winter) Komt wel goed uit zo. Zijn jassen van vorig jaar past hij trouwens ook nog steeds. Dus ik geef dit jaar max 0,- uit aan winterjassen
Dat ís mooi meegenomen! Die mazzel had ik vorig jaar toen paste dochter beide jassen nog. Maar dit jaar past ze ze niet meer (maar goed ook) dus hier moet een nieuwe jas komen. Zoonlief moet ook nog een jas want maat 56 en 62 passen ook niet meer dit jaar