Demi heeft altijd minimaal 1 zomer en winterjas van mexx. Die zijn meestal rond de 80 euro. En daarnaast heeft zij nog altijd een extra jas (soms mexx en soms ander merkt) en een lerenjas.
tot 40 euro. ik maak de winterjassen zelf en let een beetje op de stoffenaanbiedingen. meer dan 80 euro gaat hier niet gebeuren, dan mag ik voor 1 winter straks bijna 400 euro neertellen en dat gaat me een beetje te ver. ik heb dan weer geen limiet voor schoenen, die moéten goed zijn.
Heb al wel rondgekeken en denk dat het jas bij v&d of h&m wordt. Max tussen 30 en 50 euro. Duur genoeg op deze leeftijd. Zou best meer uit kunnen geven, maar jas van v&d van vorig jaar is prima bevallen. Zie meerwaarde van merkjassen nu nog niet in. Stort liever 50 euro extra naar z'n spaarrekening...
Hier 2 weken terug al een winterjas gekocht bij de C&A voor 35,- met aparte fleece binnenjas. Soort geblokte met grijs en blauw. Zag hem hangen en was meteen verliefd op de jas (en vriendlief gelukkig ook ) Dus meteen gekocht!
Als het echt een superleuke jas is die niet iedereen heeft en ook praktisch goed (waterdicht, gevoerd, capuchon die eraf kan) dan ben ik best bereid daar meer voor te betalen. Maar ik ga geen 150 euro betalen voor een flutjas alleen omdat er een merkje op staat. Vorige winter had Mini1 een jasje van 80 euro waar ze de hele winter mee heeft gedaan. OK, deze was niet waterdicht maar verder wel een mooi en goed en fijn jasje. En voor erbij had ik een goedkoop gevoerd waterdicht jack gekocht bij H&M.
Ja die vind ik dus ook erg fijn. Die aparte fleece binnenjas draagt Isabella ook heerlijk in de zomer. Straks weer in de winterjas. Ze hoeft niet elk jaar een nieuwe merk ik. Die van maat 104 past nog heel goed. Soms vallen ze groter en soms kleiner.
Ik kwam een leuke jas tegen van 70,- voor de oudste en ik heb m toch echt niet laten hangen... Terwijl ik niet van plan was om dat uit te geven. Maar ja, ik wil gewoon graag dat ie er leuk bij loopt, zeker nu hij op school zit.
De winterjas die mijn moeder vorig jaar met 70 procent korting voor mijn zoontjes heeft gekocht, blijkt mijn oudste nog makkelijk te passen! Volgens mij kostte ie haar 20 euro. Mooooooi.
hier max 60 euro. Dit jaar geluk, want precies wat ik zocht heb ik van persival gevonden. Een donkerblauwe met witte stipjes. En haar rode manteltje van babyface van vorig jaar past ook nog.
Ik ben vorige week geslaagd voor een winterjas die super was afgeprijst. Normaal 105 euro en nu maar 40 euro! Ik wilde gewoon een super lekkere jas hebben voor mijn dochter en op deze manier ging het helemaal goed. Normaal zou ik max 80 euro uitgeven aan een winterjas.
Ik hoop het gratis te doen ivm afdankertjes van mijn schoonzus. Anders koop ik de jas die ik vandaag bij de C&A heb gezien voor 40 euro. Ik zag veel mensen aangeven dat ze een mooie (dure) jas kopen en een buitenspeeljas. Ik vraag me toch een beetje af hoe je dat logistiek regelt. Als mijn kind buiten is, dan speelt hij altijd. Dus op welke momenten draag je dan de nette jas? Heb je dan een nette jas alleen voor naar de winkel. Want naar oma en opa is weer niet handig omdat hij daar ook moet kunnen spelen toch? Een speciaal pakje voor een feest snap ik wel, in zoverre, na het feest komt het bij mij gewoon op de normale stapel. Kinderkleren zijn bij mij altijd om in te spelen en kliederen. Daar wordt het kind groot van in mijn ogen.
Ik heb meestal een jas voor school e.d. En voor het buitenspelen een gevoerd vest of extra jas. Daarnaast vind ik het super makkelijk om 2 jassen te hebben ivm wassen.
Voor mijn dochtertje heb ik een jas van mim pi en die was 100 euro. En voor mijn zoontje heb ik een jas gekocht van Cars en die was 70 euro. Best veel geld maar ze hebben ook wel heel veel aan en ik zag geen leuke goedkope.
Mag ik vragen waar je besteld hebt? Wil er dit jaar ook vroeg bij zijn maar kan niet veel vinden. Groetjes Floor.
wow wat een geld wordt er aan jassen uitgegeven.... ik ben echt een zeikerd wat dat betreft Vind het zo'n zonde om er zoveel geld aan uit te geven. Onze oudste past waarschijnlijk haar jas van vorige winter ook nog wel (die was 7 euro bij de zeeman en kreeg steeds te horen hoe leuk iedereen hem wel niet vond...) Heb wel een nieuwe gekocht bij de zeeman, voor 11 euro. Vond hem zooo leuk en geodkoop Voor zoontje vond ik de jasje bij de zeeman niet zo leuk en heb ik ergens anders er eentje gekocht voor 35 euro, vind hem supermooi. Hopelijk past hij over een paar maandjes goed, want vond het erg moeilijk met de maat. Als hij het niet redt tot einde vd winter dan hoop ik er eentje te scoren in de uitverkoop.
Ik hoop max. 50 euro uit te geven. Haar winterjas van vorig jaar past volgens mij nog, dus dat wordt dan een 'speeljas' of de jas voor als de andere in de was zit. Enige probleem; een leuke winterjas vinden. Al veel online gekeken, maar ik vind het 10x niks. Ik wil; -beetje getailleerd, niet zo'n blok zeg maar (vind trenchcoat-achtige dingen heel leuk!) -geen te felle kleuren/te drukke print -niet te glimmend, vind dat zo goedkoop ogen -niet te kort, beetje langer vind ik leuk. Niet zo moeilijk toch?! Die jas van H&M die ik hier ergens ben tegengekomen sprak me nog het meeste aan. En @Tulip; heb je een linkje/foto van die jas? Bolletjesprint hou ik wel van.
Hier nu eentje voor 40 euro incl. verzendkosten. (NONO) Vorig jaar geloof ik 35 euro (Name it). Jasje van NONO is echt een net jasje. Jas van vorig jaar past nog wel even dus dat is haar speeljas voor hier in de tuin en bij de oppas. Als we weggaan, krijgt ze haar nieuwe jas aan. Voor de zomer deed ik dat ook zo en dan een vest voor het spelen. Anders blijf ik aan het wassen. 60 euro zou hier ook echt de max. zijn denk ik.
Ik moet zeggen dat naarmate de winter vorderde, het me ook niet meer zoveel kon schelen hoor . Een jas moet inderdaad ook wel gebruikt worden. Maar in het begin ging ze bijvoorbeeld niet in haar mooie jas naar het kdv waar ze met elk zonnestraaltje buiten spelen, later deden we dat jasje wel gewoon aan. Overigens, als die dure jas van vorig jaar nog zou passen, zou ze m dit jaar ook gewoon weer gebruiken hoor, maar dan zou ik nog wel een goedkoop jasje voor erbij kopen, wil wel graag minstens 2 jasjes hebben liggen voor verschillende weersomstandigheden of imv de was.
Wij kopen er altijd 2 (mijn dochter is een kleine viespeuk ), en dan niet zulke dure. Meestal 1 nieuwe en 1 van marktplaats. Samen is het dan rond de 80 euro.
dit jaar lekker niks: de oudste kan zijn jas van vorig jaar nog aan en de andere twee kun een oude van hun broer nog aan (makkelijk met 3 ventjes) Maar verder slaag ik meestal prima bij de H&M en dat lukt over het algemeen wel onder de 40