Ik heb sandalen van 50 bij de schoenenwinkel vandaan, van Braqueez dacht ik. Nette schoenen van Gaastra ( vind het een verschrikkelijk merk, maar die schoenen waren zoooo leuk! ) dacht dat die rond de 70 zaten. Belachelijk duur, maar ja.... vond ze zo leuk. En vanmiddag super leuke schoenen bij de bristol gekocht van 20. Kan hij mooi aan met buitenspelen. Oh en een paar crocs van 15.
Ik vind goede schoenen heel belangrijk, ik heb Piedro's gekocht voor 85,- en nog een paar Allstars van 35,-.
Leren All stars voor 50 euro maar dat is wel mijn grens. Toevallig een paar nikes van mijn schoonmoeder gehad, anders had ik nog wel een goedkoop paar erbij gekocht. Misschien dat ik zelf nog kijk voor open sandaaltjes of Crocs, die vind ik tot een bepaalde maat nog wel schattig.
Kylian loopt nu op een paar brakkies van 69.95 maar dat heb ik er natuurlijk niet voor betaald (waren 39,95 in de opruiming). Het zijn dichte half hoge schoenen en dat kan nog zat voor nu vind ik. Misschien nog een paar Meindle schoenen erbij (zijn wandelschoenen), die zitten hem altijd erg goed en zijn ook erg slijtvast. Voor de zomer wil ik nog wel een paar (nep) crocks voor achter het huis, dan kan die zo in en uit zijn zwembadje. groetjes Anita
hier altijd bij van haren , schoenenreus,bristol , ,en ze zitten wel lekker hoor ,koop nooit dure schoenen ,want groeien toch zo hard elke zomer heb je toch weer nieuwe nodig en elke winter andere nodig dus geef niet meer dan 40 ,meestal hebben ze leuke van nike voor 25 euro ofzo bij van haren of bristol ,dus nee ik koop nooit dure schoenen
Ik moet nog zomerschoenen gaan halen maar ze heeft nu een stel sneakers 45 euro , ik heb voor de sandaaltjes ongeveer 90 euro weggelegd en voor de ballerina's rond de 70 .. dan nog een paar nette schoentjes .... moet toch maar eens gaan zoeken geloof ik anders is er dadelijk niets meer ... hahahahaha
Weet je wat pas erg is mijn zoon wil graag die lilly nog wat schoenen met hakjes en die make up doos in de vorm van een mobieltje. Dacht het dus maar even niet (zelfs niet als hij een meisje was geweest) Groetjes Anita
Alle 3 hebben ze een paar gympen. de meiden dezelfde van puma want ze moesten roze zijn.... Onze zoon stoere van adidas. Verder wil ik voor alle 3 sandaaltjes/slippers van birkenstock kopen zodra het mooi weer wordt. Als "echte" schoenen ben ik naar de schoenenzaak geweest waar ze ook de breedte en druk van d evoetjes meten en daarbij passende schoenen aanwijzen. Het maakt me dan niet uit wat ze kosten als ze maar goed zitten. Ik let er dan wel op dat bijvoorbeeld de neus van rubber is zodat ze er wel mee buiten kunnen zpelen. Voor de meiden wel iets wat ze nu met een sokje aan kunnen en straks met blote voet.
Hier al vijf paar schoentjes gekocht voor de lente/zomer Sandaaltjes (half open)- van haren- 25,- Sandaaltjes - teva- 20,- Gympies - all stars - 17,- Gympies - kangaroo - 4,- Sandaaltjes (half open) - red rag - 7,50 Laatste twee waren tweedehands uiteraard maar zijn echt nog heel goed. Maar heb wel staan kwijlen voor de shoesme collectie hoor
Mijn dochter heeft heel smalle voeten, ik koop haar schoenen altijd in een 'betere' schoenenzaak waar ze ook de breedte meten. Ze heeft nu een paar van Babell van 60 maar daar ging nog 10% klantenkorting af. Een paar sandalen van Brakkies van 50 met 50% korting en sandalen van de Wibra voor 5 voor als ze met water aan de weer gaat. Ik had ook gekeken bij de goedkopere schoenenzaken maar die schoenen zaten allemaal veel te wijd. Ballerina's bijv gaapten zo erg dat ik gewoon twee vingers tussen de bovenkant van de schoen en haar voet kan leggen.
Die met die witte stippen??? Heb vorige week bij de Wibra roze en rode gympies gezien met witte stippen, ze waren zoooo cute. Helaas waren de rode er niet meer in Alyna's maat.
Ik ga bij schoenen toch ook voor degelijkheid, dan maar wat duurder. Kleding koop ik eigenlijk altijd wel allemaal low-budget (wibra, zeeman, hans textiel), maar schoenen vind ik toch wel erg belangrijk, zeker nu nog. Jelle heeft ook aardig brede voeten met een hoge wreef, en ik wil wel dat hij een goede loophouding aanleert. Dus eergisteren schoenen gekocht voor 63 euro, van Jochies. Maar goed, dan heb ik dus ook nog wel een paar van marktplaats staan die aan mogen naar de speeltuin en het KDV voorlopig. En verder geen 4-5 paar schoenen, met die 2 (oke, en een paar slippertjes van 3 euro) moet ie het doen tot ie er weer uitgroeit.
Emme heeft goede schoenen van Bobell van 65,--. Daarnaast heeft ze teva's en crocs. Die haal ik gewoon van marktplaats. Pim
hier ook altijd track style, brakkies, piedro etc. Nu voor het eerst elefanten gekocht maar vind ze lang niet zo degelijk als zn vorige schoenen.
Bij de schoenenreus is het kinderschoenenweek! En daar zijn de schoenen niet zo duur. Groetjes, Sandra
Ik heb ook eens een paar Elefanten gehad. Wat een drama zeg, vergeleken met Track Style en Piedro. Veel te smal ook. Schoenen moeten bij mij degelijk zijn. Persoonlijk vind ik schoenen erg belangrijk. Ik zou eerder op kleding besparen dan op schoenen.
@babyplanner ah Nice.. Gingen toevallig net winkelen dit weekend oh en moeten ook nog egens een leuk meisjespeuterrugzakje vinden
Jamila heeft; Adidas gympjes 35,- (lekker voor het buiten spelen) Reebok classics 45,- Geox schoentjes 55,- (deze worden nu te klein dus willen we vervangen voor nieuwe Geox omdat deze heel fijn bij haar zaten) All Stars gympjes (heeft ze gekregen van haar oom vanuit Curacao). Wil wel nog nieuwe slippertjes scoren van ongeveer 35,-
Heb de beslissing genomen....zag leuke dr Visser schoenen; die schijnen ook goed te zijn zag ik op internet. Kostten 30 euro, er ging een korting af dus 24. Goede zomerschoenen met klittenband zodat je ze goed vast kan maken en ze dus goed passen. Ik blij, dochter blij.....
Daar sla je denk ik de spijker op zijn kop. Je gaat in je eigen patroon verder. Ik heb zelf lastige voeten die snel pijn doen en blaren vertonen. Voor een goed paar laarzen geef ik met liefde 200 euro uit zolang mijn voetjes er geen pijn in doen. Ik heb weleens schoenen geprobeerd bij van haren of bristol ofzo. Drama... ik kan er gewoon niet op lopen. Dus ja als schoenen voor mijn dochter dan 100 euro zijn kijk ik er ook niet zo van op. En eh, deze mama koop altijd dure kleding en schoenen maar daar mag gewoon mee naar de creche gegaan worden of buiten worden gespeelt. Ik koop het niet om in de kast te laten liggen. En is het kapot, das dan jammer