Prijs zomerschoenen

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by mama van 2 meiden, Apr 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    1,723
    1
    0
    We hebben schoentjes (Twins) gekocht voor 69,95 en een paar Teva sandaaltjes van 29,95.

Het enige waar we opgelet hebben is dat de schoentjes een brede rubberen neus hebben zodat ze niet te hard slijten.

Op schoenen ga ik echt niet bezuinigen, we gaan naar een hele goede schoenenzaak, voetjes worden digitaal gemeten en zij meten de schoentjes zelf allemaal van binnen zodat er niet naar de maat maar naar de mm. gekeken wordt.

En als ze vuil worden, worden ze maar vuil.

Het is echt niet dat wij het heel breed hebben, helemaal niet zelfs, maar ik koop liever zelf wat minder of geef wat minder aan kleding uit dan dat ik geen goeie schoenen koop.

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Om eerlijk te zijn, nee. Nu ken ik die tests verder niet maar ik vind de schoenen bij Scapino simpelweg niet mooi, van duidelijk mindere kwaliteit dan de duurdere schoenen EN ik wil dat de voetjes goed worden opgemeten door een verkoper van een speciaalzaak.

Ik zou je haast smeken om alsjeblieft niet te bezuinigen op goede schoenen voor je kindje. :) En al helemaal niet regelmatig op slippers, gympen, Crocs e.d. laten lopen. Echt, je kindje zal je later heel erg dankbaar zijn. :)

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Amen en hallelujah :D

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Wij hebben ook een begroting van 100 euro per paar schoenen. Wij gaan ook per kwartaal even kijken of er nieuwe schoenen nodig zijn. Bij de meiden word het nu al minder en Daan doet nu al een seizoen met een paar schoenen. Van de week voor de dames schoenen gehaald. En ze waren 79.95 bij omoda. Dan kunnen we als het echt warm word om sandalen maar hier geef ik echt niet meer dan 50 euro aan uit voor deie 2 of 3 maanden. en ze willen dan toch nog steeds op blote oeten of op klompen lopen

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Nee wij gaan daar ook niet naaryoe we hebben nu al 2x gahd dat de schoenen et niet eens 3 maanden volhouden zolen die loslaten En me nichtje (die bijons woont) klaagt naar een kwartier al dat ze zeren knie heeft wat ze ook heeft als ze op laarzen loopt.
    Dus wij hebben het wel gehad met dokter visser

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Wij hadden het vroeger ook niet breed thuis maar schoenen moesten goed zijn wij hebben altijd goede schoenen gehad en ik kan nu dus echt niet meer op een paar schoenen van een schoenenreus bristol ofzo lopen.
    Me nichtje hetzelkfde een paar goedkopen schoenen en de kleine gaat jengelen en roepen dat haar knieen zeer doen

7. mammavan2kids

Apr 9, 2010
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja verschillend. Ze moeten wel fijn zitten!

8. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Heb 1x dr Vissers gekocht, doe ik niet meer. Ben er niet tevreden over.
    Ga dus toch maar terug naar de dure schoenenzaak. Voetjes worden er goed gemeten op diverse manieren, dan wordt vervolgens ook de schoen zelf van binnen gemeten.
    Paar weken geleden 2 paar gekocht. 1 stel was 92 euro, het andere 85 euro. Maar ik had mazzel, toevallig op t goede moment daar want omdat ik 2 paar kocht ging er 40% van de totaalprijs af :D

9. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Timberland sandaaltjes in de aanbieding voor 20 euro :) ben er super blij mee.

Share This Page