jaja...ik ben vanaf gisteren de trotse bezitter van een witte nintendo ds lite. Mijn man heeft al een psp (playstation portable...dus geen paint programma haha ) dus heeft hij voor voor mij gisteren de ds lite gekocht. Maaaarrrr...hij kwam er maar niet uit met spelletjes. Dus nu is mijn vraag: welk spel (of spellen) is nou gewoon een musthave voor de ds lite? Er is zoveel...en alles lijkt me even leuk...vandaar dat ik het vraag. En ook een spelletje voor een kind van 5 (m'n dochter) Hopelijk kunnen jullie me een beetje op weg helpen. Alvast superrrrrr bedankt!
Ik heb vorige week een Nintendo DS Lite gekocht/gekregen met Doktor Kawashima's brain training. Erg verslavend, maar wel erg leuk. Vooralsnog ben ik nog niet toe aan een 2e spelletje, dus ik lees aandachtig mee met de tips van anderen. Groetjes kAAtje
Ik heb ook al een tijdje de DS Lite (ook een witte) en ik heb ook Kawashima's brain training en ik heb Tetris. Wil er graag nog bij hebben het spelletje 42 spel klassiekers (zit patience, darts, bowlen etc. op). Omdat ik nu thuis zit gebruik ik de Nintendo namelijk veel vaker om de tijd door de komen (vooral de sudoku's van de brain training vind ik verslavend). Wat mij ook wel leuke spelletjes lijken zijn: Nintendogs, Trauma Center: under the knife en metroid prime pinball (ben gek op flipperkasten). Heb ze allemaal echter nog nooit echt bij iemand gezien dus hoor ook graag ervaringen hiervan. Lees dus gezellig even met je mee!
Mario Kart met stip op nummer 1, vooral online ook super om te spelen. verder: New Mario Bros (platform) Mario Bros 64 (platform) Advanced Wars DS (RTS) Tetris (puzzel) Mario&Luigi, Partners in Time (adventure) Brain Training Harvest Moon (sim) Final Fantasy III (rpg) 42 All-time Classics Age of Empires (RTS)
Nou ben gisteren wezen shoppen en het is geworden: Finding Nemo, Voor Kelsey (erg leuk spel voor haar) Brain Training. Arthur and the minimoys. Vind die laatste ook erg leuk om te spelen Voor nu is het wel eventjes genoeg haha Was weer een rib uit me lijf gisteren
ik ben verslaafd aan mario... (en dan gewoon de ouderwetse niet de 3d) gisteren rayman en tennis gekocht maar nog niet zoveel gespeeld
hmmm...haha...ga toch vandaag maar mario aanschaffen. Was daar vroeger ook zo verslaafd aan...heerlijk spel is dat Kan er vanavond weer flink tegen aan met al die spellen haha Thanx voor de tips
Heb zelf ook een witte DS lite, en mijn favo-spel erbij is The Sims2! Maar dat komt ook doordat ik Sims-verslaafd ben hoor...
jaaaa sims2 is super! Maar die heb ik al op de psp (en dat is wel genoeg haha...heb 'm ook al op de pc ) Nou, ik heb vandaag mario vs donkey kong gekocht. Dacht dat het zo'n platform spel was haha Dat is het dus niet...het is net zoiets als de lemmings (van die 100 kleine mannetjes die veilig van de ene kant naar de andere kant moeten komen.) Nou ja, ik speel het strakjes en morgen...en vind ik het dan niets dan mag ik 'm maandag nog ruilen haha Denk dat ik dat zo en zo doe want wil heel graag mario platform. Zoiets als mario en luigi of mario 64. Verder ben ik heel tevreden
ANIMAL CROSSING! is erg leuk! lijkt een beetje op sims. Je moet je huis en landje onderhouden en er zit ook een multiplayer mode op zodat je bij mensen op bezoek kunt in hun landje... Mijn vriend en ik hebben hem allebei, is erg verslavend! Groetjes, Patries
garfield en theme park zijn ook leuk! en die brain dinges, en kaartspelletjes en tetris (blijven verslavend)
Nou, wist niet dat het zooooo moeilijk was om een spel te kiezen haha Heb 2 keer een spel geruild in de winkel haha Maar ik ben nu geslaagd hihi (ja echt waar ) Ben geindigd met 4 spellen Ik kon er echt niet tussen kiezen haha Dus heb nu: Finding Nemo Brain Training Animal Crossing en Super Mario 64 Nou, ik kan me niet meer vervelen hahaha Dus ik ga me zo even kostelijk vermaken met m'n DS. Volgende week alleen nog even een router aanschaffen zodat ik animal crossing ook online kan spelen