15000 Wij zijn getrouwd in kasteel de haar, hebben onze foto's gedaan, iets van 80 tot 100 gasten in een zaaltje, bruidstaart (met gele rozen, jaja niet de rode, hou van geel, vond iedereen wel apart een bruidstaart met gele rozen van marsepein natuurlijk. De ringen, mijn jurk, schoenen en lingerie. (jurk was duur) Maar ik trouw maar een keer en had zoiets maak er meteen een mooie dag van en het was een mooie dag. En nee, ik zeg niet dat ik nooit ga scheiden (hoop natuurlijk niet) maar het huwelijk was een idee van mijn man en ik ben akkoord gegaan, ik geloof er niet zo in, dus enigste bruiloft voor mij was dit.
Beetje rare poll want mijn prijsklasse staat er niet bij; ik zat tussen de 5000 en 10.000 euro. Het was ongeveer 8000, van wat ik me nog herinner (ook alweer 5 jaar geleden ). Een deel hebben we nog gekregen van ouders en we hebben vooral dingen slim gedaan. Kennis was fotograaf dus voor een vriendenprijsje, jurk van mij was niet duur en man had ook een betaalbaar pak. We hebben 's avonds een feest gehouden van 19.00-24.00 waar we ook trouwden. Dus geen eten oid, en geen selectie in gasten. Accomodatie was ook wat duurder maar dat kozen we ook omdat we 'm zo mooi vonden. Ringen hebben we ook niet op bezuinigd aangezien je die je hele leven draagt.. En verder ook geen bloemen oid gedaan, geen tierelantijnen, gewoon simpel en leuk Oh en +/- 100 gasten trouwens. Aangezien onze beider namen met een M beginnen hadden we als bedankje een zakje met kaartje + wat M&M's XD