prijsverhoging :-(

Discussion in 'Flesvoeding' started by kirst78, Nov 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Liep ik van de week nog te verkondigen dat de Jumbo de prijs van Nutrilon nr.1 zo laag was, nl. 8,95. Ging ik gister weer boodschappen doen en toen was de prijs van nutrilon standaard1 verhoogd naar 10,29. Ik vind het nogal een verschil. Belachelijk. Ga nu maar kijken of de AH of kruidvat de nutrilon nog steeds verkoopt voor 9,45. Ben alleen bang dat dat niet het geval zal zijn.

2. Tamar

Tamar Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,738
    0
    0
    heb je toevallig ook gelijk gekeken wat de hypoallergene daar kost.....?

:p

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Iets van 13 euro nog wat, geen idee of dat dan goedkoper is dan bij de AH en of ze die prijs ook hebben verhoogd.

4. Tamar

Tamar Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,738
    0
    0
    Dat is zeker goedkoper, normaal kost hij nu 15,99 dat was 14,99.

Helaas zit de jumbo hier niet in de buurt, maar het is me het ritje wel waard, kan ik gelijk even wat inslaan!

Thx....

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Ok, dat scheelt dan idd nog, maar wie weet dat ze dat ook nog gaan verhogen. Ik hoop het niet

6. Iloon

Iloon Fanatiek lid

May 5, 2007
    2,583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    ik heb van de week bij de etos voor de nutrilon 1 10.69 betaald :confused:

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Ja ik was vandaag ook bij de etos en dacht ff kijken bij nutrilon. Daar was ie idd 10,69. Heb ik hem uiteindelijk toch nog iets goedkoper. Maar Heb net ook reactie teruggehad van de Jumbo. Zij stellen dat de prijd van melkpoeder over de hele wereld schaars is en dat de prijs hoger hiervan wordt (wat dus logisch is). Zij berekenen dan de prijs door aan de consument. Jammer maar helaas :( Zij geven aan dat als ik de nutrilon goedkoper ergens anders kan krijgen ik dit moet melden bij de jumbo in mijn dorp en dan zullen zij de prijs ook weer aanpassen (geloof ik niets van, maar toch)

Ik las verder ook op internet dat er in 2005 ook een fikse prijsverhoging was van nutrilon. Daar is nog veel om te doen geweest, maar wij als consumetn trekken aan het kortste eind, aangezien we het toch blijven kopen. Ik zal nog eens naar nutricia schrijven en vragen wat zij als richtprijs geven. Ben benieuwd.

8. Iloon

Iloon Fanatiek lid

May 5, 2007
    2,583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    dan ben ik ook eens benieuwd

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Bij de AH is het ook deze prijs...

10. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,063
    3,858
    113
    Klopt, overal zijn de prijzen omhoog gegaan. Bij de Spar hadden ze nog de oude prijzen op het schap. Met afrekenen was het opeens 10,69 ofzo. Ik heb het aangegeven dat het nog voor de oude prijs stond en heb dat toen ook alsnog daarvoor gekregen. Maar ik vind het belachelijk hoor, zo'n enorme prijsstijging, misschien dan toch maar over op Friso ofzo. Die Kruidvatvoeding verdraagt ze helaas niet.

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Nou ben vanmorgen gebeld dioor Nutricia (erg snel en goede klantenservice). Zij vertelde mij hetzelfde verhaal als de Jumbo. Wegens de schaarste van melkpoeder gaan de prijzen fiks omhoog. Dus moeten zij ook hoger gaan zitten met de prijs. Nou ja had al verwacht dat dit antwoord zou komen. Had nog wel hun adviesprijs gevraagd en dat was 12,45 voor standaard 1. Daarmee zit Jumbo dus nog steeds flink onder de prijs en dus lijden hun verlies op de verkoop van dit product. Daarentegen is Jumbo natuurlijk blij dat ik bij hun de voeding koop, want daarmee koop ik natuurlijk meer dan allesn de babyvoeding. Ben dus bang dat er voorlopig geen prijsverlaging in zit en ben ik bang dat het binnen enkele maanden weer zal verhogen. Ik heb nog eens rond gekeken en nog steeds is Jumbo als laagst geprijst.

12. Iloon

Iloon Fanatiek lid

May 5, 2007
    2,583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Ja dat kun je idd verwachten dat het straks nog duurder zal worden

13. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Wereldwijd zijn de prijzen van zuivel enorm gestegen, tot al zo'n 20%. En dat wordt verwerkt in de producten. Helaas voor de gebruikers.

Heb er zelf niet mee te maken omdat ik alle melk zelf maak, maar het is wel een flinke aanslag op je portemonnee. En kunstvoeding geven KOSTTE al een flinke duit!

14. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Helaas, maar heb er zelf weinig invloed op ben ik bang.

15. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

Nov 22, 2006
    536
    1
    18
    De Omneo is van 12,99 naar 13,99 gegaan. Ik hoorde van iemand dat in 2/3 jaar tijd de voeding met bijna 4 euro is verhoogd!Toen de nieuwe (huidige) verpakking kwam is de prijs met 2 euro omhoog gegaan.. Belachelijk...
    Wat is deze keer hun excuus?
    Ze weten dat je als ouder niet zo makkelijk/snel overstapt naar een ander merk in het belang van je kind.
    Ik vind het werkelijk waar belachelijk dat ze dit zomaar kunnen doen en blijven doen!

16. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Excuus deze keer is dus dat de prijs van poedermelk flink is gestegen. Vraag is hetzelfde als enkele jaren geleden, aanbod is verminderd. Dus krijg je een prijsverhoging. Ben er ook niet echt blij mee, maar wat ik al zeg ik heb er weinig invloed op helaas. Ze weten toch wel dat je niet zomaar op een ander merk overstapt. Maar ik zit er wel aan te denken om over te stappen op kruidvatpoeder. Maar het is nog maar een gedachte, wie weet dat ik dat helemaal niet doe.
    Maar al met al is het wel vervelend dat het zo verhoogd is!

17. miekie1975

Nov 18, 2007
    5
    0
    0
    Hellevoetsluis
  18. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Ik ga overstappen op kruidvatvoeding. Heb het al in huis en ga langzaam opbouwen en de nutrilon afbouwen. Scheelt echt heel erg veel!

19. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Bij de AH is de prijs van Friso standaard uist verlaagd. :)

Share This Page