waarin bewaren?

Discussion in 'Flesvoeding' started by kirst78, Dec 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Misschen een stomme vraag, maar ik ben vanaf vandaag aan het overstappen op kruidvatvoeding. Nu ben ik benieuwd hoe anderen deze verpakking bewaren? Om het nou open te laten staan vind ik ook zoiets. Heb nu tijdelijk in de nutrilonverpakking gedaan, maar is er misschien een verpakking speciaal voor kruidvatvoeding te koop?

2. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

Sep 28, 2006
    2,574
    4
    38
    Midden van NL
    volgens mij kun je daar speciaal dozen voor kopen. Ik heb volgens mij in de babydoos van prenatal ook een speciale bewaardoos voor poeder gekregen. Maar ik gebruik hem nooit want Nutrilon sluit wel goed af..

je kunt hem ook via de site van friso bestellen zie ik: http://www.frisokindervoeding.nl

3. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wij hebben het ook in d epot van nutrilon gedaan
    sluit goed af..en anders de bus van friso..maar zelf vond ik het onhandig de zakken die erin gaan...

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    heb de voeding gewoon in de friso bus gedaan ideaal
    Eerste keer stond ik ook te klooien maar toen kwam ik erachter dat die randen van de zak achter die randen van de frisobak verdwijenen zeg maar

5. sim

sim Niet meer actief

ik heb bij de hema van die transparante opbergbakjes gekocht, daar giet ik de poeder gewoon in, met het lepeltje, werkt ideaal.

beetje dat formaat van roggebrooddozen ;)

6. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    hier hebben we de kruidvat voeding in een tupperwaredoosje zitten, gaat prima!

joyce

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij hebben hier 2 bewaardozen van Friso, ideaal!
    Op http://www.friso.nl kan je deze voor een paar euro bestellen.

8. simke

simke Bekend lid

Jan 23, 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    Friso opbergdoos, ideaal!

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    ok thanks. Volgens mij heb ik nog zo'n ding van friso ergens staan. Zat toch in een van die zwangerschapsdozen? Nou ga maar ff zoeken.

Share This Page