Ik heb even snel een vraagje! Ik zie net dat ik nutrilon peuter voor vanaf 2 jaar heb gekocht ipv vanaf 1 jaar. Nu heeft hij toevallig ook andere ontlasting. Ik dacht eerst dat het wel weer een kiesje zou zijn, maar het kan ook aan de melk liggen natuurlijk. Hij heeft ook net ab kuurtje gehad, dus misschien is dat het. Ik vind het zo zonde om het pak weg te mieteren en vraag mij af of het nu echt uitmaakt. Hij krijgt in principe maar een fles van 180 cc per dag van die melk. Ik hoor graag van jullie Groetjes Adriana
Ik zou het gewoon geven, denk niet dat het kwaad kan. Je zou je zoontje nu ook gewone melk kunnen geven.
Dunnere ontlasting is een beruchte bijwerking van de AB.. In de melk zal niet zoveel anders zitten. Er is niet echt iets wat een kindje van 1 niet mag, en van 2 opeens wel. Alleen de voedingsstoffen zijn misschien ietsjes anders verdeeld. Ik denk niet dat dat echt veel uit maakt op de ontlasting. Ik zou gewoon dit pak opmaken. (En daarna over op gewone melk?)
Ik moest net naar het cb voor zijn prikjes, dus heb het meteen even gevraagd en het was geen probleem. Dacht ik ook al hoor, maar vriendje is vaak bezorgder over dit soort dingen haha. Ik blijf deze melk nog lekker even geven deepfreeze. Hij vindt het lekker en het is een goed begin van de dag. Hij krijgt 's middags gewone melk!
Dunne ontlasting was hier ook van de antibiotica, maar pas na een dag of 5. Gelukkig is de kuur voorbij, de dunne ontlasting was ook direct over.