Ik heb deze maand een speelgoed pakket gewonnen via wij jonge ouders en ik doe regelmatig mee met prijsvragen. Nooit geschoten altijd mis zeg ik !
Ha, aan die bakfiets heb ik indd ook meegedaan. Maar helaas niet gewonnen dus Ik doe nu ook mee met dat Time Out Second Home voor een weekendje weg, dat is het gaafst om te winnen vind ik
Nee, ik ben nog nooit gebeld en ik vul mijn mobiele nummer elke keer in. Misschien omdat ik geregistreerd sta in het Bel-me-niet register?
Ik doe ook af en toe mee aan prijsvragen. Tot nu toe heb ik al eens een gevulde pick-nickmand van vitalinea gewonnen (prachtige mand met glazen, servies, borden, kurkentrekker en wat koekjes, choco, confituur...) Voor de rest nog kinderboekjes gewonnen een keer en een zwangerschapsarmband (die ik nog niet heb mogen gebruiken tot nu toe)
Ik doe ook regelmatig mee! De afgelopen 2 maanden heb ik een keer een tegoed van Spartoo van 50 euro gewonnen, vrijkaartjes voor het Omniversum en een Wesco Superball bij de Bijenkorf gewonnen Ik heb ook hier al eens een waardebon van de Prenatal twv 50 euro gewonnen, was ook erg leuk
Vinden jullie het niet storend dat je zoveel persoonlijke gegevens moet invullen? veel extra reclame die binnekomt of valt dat mee en telefoontjes?
Ik durf zelf meestal niet zo goed mee te doen met prijsvragen waarbij ze om veel gegevens vragen. Ben ook bang dat ze me gaan lastigvallen...ik heb 1x de fout gemaakt om met die grote consumentenenquete mee te doen of zo, daar kon je een paar minuten gratis boodschappendoen mee winnen. Leek me wel leuk. Maar ik werd jarenlang platgebeld door allerlei pensioensadviseurs en hypotheekverstrekkers, terwijl ik bij mijn ouders in een huurhuisje woonde en nog studeerde! Bizar!
Nog nooit wat gewonnen. Op FB reageer ik op (bijna) alles wat voorbij komt, maar helaas.. Ook hier maar ook nog niet gelukt. Ik wacht rustig af
Ik win ook regelmatig wat. Grootste wat ik nu gewonnen heb ik die vakantie in een boomhut van de page reclame ( die we hebben omgezet naar een stacaravan omdat Elin nog geen twee is en dus niet in de boomhut mag )
Mijn man heeft een aantal jaar geleden een auto gewonnen! Een kia picanto. Hij moest daarvoor een smsje sturen. Ik moet zeggen dat ik ook wel gek wordt van mensen die alles op FB liken en sharen om iets te winnen. Ik heb 1 iemand geblokt, omdat zij gewoon 3 á 4 keer per dag meedeed aan dat soort acties op FB, werd er helemaal gek van....
ik doe nu net mee aan een prijsvraag. ondertussen heb ik al zes mailtjes van verzekeringen, uitvaart dingen enz enz. daar heb ik geen zin in.
Ik heb een apart emailadres voor prijsvragen, nieuwsbrieven etc. Hoef ik ook niet bang te zijn om over persoonlijke mails heen te lezen
Daar moet je tegenwoordig toestemming voor geven toch? Ze mogen je nooit mails van derden toesturen voor zover ik weet...
Nou, idd. Toeval of niet, ik heb gisteren ook wat prijsvragen ingevuld en ik werd vandaag gebeld door een buitenlands nummer met aan de lijn een gebrekkig Engelstaligsprekende Indiër. Hij zei dat ze een melding hadden gehad via Microsoft Windows dat er iets mis mee was en dat ze met mij de inloggegevens wilde doornemen. Haha ben wel blond, maar daar trappen we dus nooit in. En toen ik zijn bedrijfsnaam vroeg bleef het stil. Toen ik zei dat ik helemaal geen Windows had, wist hij helemaal niets meer te zeggen. Toen zei haar maar snel bye. Nooit meegemaakt zoiets. Ik moest gisteren wel een paar keer mijn telnr. in vullen. Die is niet geheim, dus ik dacht..die vul ik dan ook maar in (was ook een verplicht veld.) Maar ik doe niet meer mee aan vage sites... Spooky.
Syl72: Goed dat je er niet in getrapt bent, dat was laatst nog in het nieuws, nieuwe vorm van creditcardgegevens afhandig maken. Ze bellen je op, doen alsof ze van Microsoft zijn en willen toegang tot je computer. Vervolgens kunnen ze altijd op je computer komen zodra die aan staat en via een stiekem geinstalleerd programmaatje pikken ze je creditcardgegevens op. Maar of dat ook via een prijsvragensite kan komen...tja het zou in theorie best kunnen, denk ik. Als zo'n bedrijf je gegevens doorverkoopt aan een malafide zaakje uit India....