Al wel 10 jaar gebruik ik deze make-up en heb altijd een flinke voorraad gehad. In nl werd hij opeens niet meer verkocht maar ik kocht m daarna op eBay. Helaas lijkt deze poeder nu toch echt opeens spoorloos... Marbert terracotta compact powder 11 goldsun Het is een matte terracotta poeder. Mocht je een ander goed merk weten, tips zijn welkom!! Als hij onvindbaar is zal ik moeten overstappen op iets anders vrees ik. Wie helpt me uit de brand?
Marbert Terracotta Compact Powder 17g Gold Sun (11) Bezorgen ook buiten de UK EDIT: Oh crap! Out of stock zie ik nu staan. Sorry!
Ooohhh sorry ! Overal waar ik keek stond dat ie out of stock was. Ik heb zelfs een Italiaanse site gevonden waar ze her verkochten maar ook daar niet mee leverbaar. Hij is echt de productie genomen denk ik.
Ik heb 'em ook niet kunnen vinden. Misschien een idee om Marbert zelf te emailen en vragen of ze nog een voorraadje hebben?
Ik weet dat mylene een vergelijkbare terracotta poeder heeft, maar goed dan moet je zo n thuisparty houden......