Ik vind dat als het product kwalitatief goed is, dat er best een redelijke prijs voor gevraagt mag worden. Welk product het dan ook maar is. Tegenwoordig wil iedereen op MP voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Ik irriteer me er werkelijk mateloos aan.
Ja dat vind ik ook maar de reacties hier zeggen toch iets anders... Ik twijfel dus ook. Het is natuurlijk ook zo dat ik liever een shirt verkoop voor 10 euro ipv voor 15euro dan dat ik het helemaal niet verkoop. Maar zonde is het wel, het is gewoon echt zo goed als nieuw. @wapa, daar heb ik helemaal niet aan gedacht, marktplaats is het beste bekend bij me, vandaar. Kan hier ook wel een poging wagen natuurlijk!
Haha, we zitten ook voor n dubbeltje op de eerste rang!!!! Mijn meiden lopen in Bengh, Muy Malo, Oilily, Jottum en mijn zoontje heeft veel van Molo, Kik Kid etc. En dat alles voor hennes prijzen op MP!!! Ik koop dit vd mensen die dit wel kunnen/ willen nieuw kopen in de winkel. Meestal ziet het er idd nog heel erg mooi uit. En het is waar je krijgt er niet meer voor terug wat het eigenlijk waard is. Maar dat is nou eenmaal MP. Ik verkoop ook veel maar dan is het dus eigenlijk 3e hands maar omdat mijn meiden zoveel hebben is er nog steeds geen slijtage. Komt ook doordat het gewoon kwalitatief goede kleding is. Soms heb ik er nog winst op. Moet wel zeggen dat ik helemaal verslaafd ben aan mp....
Volgens mij hangt het ook een beetje van het merk af. Mijn schoonmoeder is toevallig een heuse MP addict en die biedt gerust 70 euro voor een jurkje van King Louie! Ik weet niet wat die dingen normaal kosten, maar ik trek regelmatig mn wenkbrauwen op...zou zoiets zelf idd ook niet doen.
ik kocht een babybarb jasje vorig jaar zomer voor 7,50 en echt mooi. heb m nu voor 15 incl verzenden verkocht
ik zou ook wel een LBD van Chanel 2e hands kopen voor 150,00 maar als je de werkelijke prijs van iets niet weet is het altijd moeilijk in te schatten. waarschijnlijk zijn de jurkjes nieuw van je schoonmoeder el over de 400
Ik zou als ik jou was bieden er neer zetten. Want soms word er op merkkleding behoorlijk geboden hoor! Bied ook wel eens mee, maar ik stop vaak halver wege want dan word het me toch net iets te duur! Het is maar net wat je aanbied, het moet wel geliefd zijn... En nog wat IN zijn..
Ik zet er nooit prijzen bij, altijd bieden. Of ik het dan ga verkopen is een 2e... Ik vind dat mensen juist heel veel geld uitgeven aan dingen op mp. 100 euro voor een 2e hands zapp of net een tientje minder dan nieuwprijs voor speelgoed. 2e hands was vroeger ook voor een zacht prijsje, maar tegenwoordig niet meer...
Ik koop ook heel veel op MP en bied ook geen hoge bedragen voor kleding. Ik heb er gewoon geen hoge bedragen voor over. Vind merkkleertjes wel leuk, maar geen must. Ik snap best dat verkopers kleding niet willen verkopen voor een laag bedrag, maar het is geen persoonlijke aanval ofzo, dus waarom je er zo druk over maken. Ik ga echt geen 5 euro voor een Dior jurk bieden ofzo (da's niet realistisch), maar merken als Lief!, Z8 en vaak ook Baby Barb kun je voor niet te veel wel overnemen. De ene verkoper is nou eenmaal sneller tevreden als de andere en ik kan ook niet zien wat een verkoper redelijk vindt als er geen richtprijs bij staat. Dan lijkt het mij toch dat het mij vrij staat om te bieden. En het staat de verkoper ook weer vrij om mijn bod eventueel te verwijderen als het bod niet naar zijn/haar zin is. Als een verkoper mij mailt met een vraagprijs die veel te hoog ligt mail ik altijd terug dat ik dat er niet voor over heb, dat ik mijn bod zal verwijderen en wens ik hem/haar veel succes met de verkoop. Het komt ook heel vaak voor dat er dan alsnog een lagere vraagprijs komt waar we het over eens kunnen worden... Ik ben ook verslaafd....hopelijk morgen weer een hoop kleertjes binnen via de post....leuk leuk leuk
ik ben ook een fanatieke verkoper via MP en ik ben vaak al snel tevreden. Ik heb vaak ook zoiets van weg is weg. Het ligt mij dan in de weg en ik ben dan blij als ik 5 of 10 euro krijg voor een setje of een shirt of broek. Sommigen vinden het zonde dat ik soms maar weinig krijg, maar ik ben er tevreden mee en ik heb ondertussen een mooi bedrag op de spaarrekening staan met een paar nullen haha voor mijn twee knullen. Dat alles verdient via MP aan rommel die mij in de weg ligt. Ideaal!! en leuk voor mijn mannetjes! Liefs